Lepiaca sada je uložená v praktickom valcovom plastovom puzdre, ktoré sa pohodlne zmestí do batoha. Hmotnosť je len niekoľko desiatok gramov, takže ani gramári nemusia zúfať. Obsahuje sadu okrúhlych záplat, nízkoviskózne lepidlo na báze polyuretánu, štetec a tenkú ochrannú rukavicu. Lepidlo je určené na lepenie všetkého možného outdooroveho vybavenia s výnimkou materiálov na báze silikónu. Ten sa používa najmä na drahších stanoch, preto sa pred kúpou sady treba uistiť, či práve taký stan nemáte. Menšie diery lepidlo zalepí bez nutnosti použitia záplaty, stačí naniesť štetcom a nechať vytuhnúť. Doba plného vytuhnutia je však až 12 hodín, a preto sa v teréne hodia aj záplaty. Po použití lepidla s nimi totiž možno výstroj hneď používať.

Červený šúľoček nosím so sebou takmer dva roky a doposiaľ nebol dôvod na jeho použitie. Otestoval som ho až vo Švédsku na päťdňovom treku Fjällräven Classic, kde sa nášmu maďarskému spoluturistovi pokazila samonafukovacia karimatka. Jeden z bočných spojov sa rozišiel. Spoj som najprv vyčistil, ideálne by bolo použiť aj trochu šmirgľa, ten však nie je súčasťou sady. Následne som na vnútornú stranu rozídeného spoja naniesol lepidlo, krátku chvíľu nechal odvetrať a následne som spoj stlačil medzi prstami na pár minút. Potom som naniesol lepidlo aj z vonkajšej strany a nalepil priehľadnú okrúhlu záplatu.

O približne dve až tri hodiny prišiel čas na zalezenie do spacákov. Po bežnom nafúkaní lepený spoj na karimatke držal, nerozchádzal sa a ani neunikal vzduch. Ráno sme sa ale dozvedeli, že dobrý spánok to aj tak neprinieslo, lebo karimatka vyfučala cez poškodený uzáver a ten sa, žiaľ, nepodarilo opraviť. Maďarova turistická parťáčka len s úškľabkom skonštatovala, že treba používať kvalitné veci a zrolovala svoju Therm-a-restku.

Otestovanie lepiacej sady McNETT Seam Grip Repair Kit však bolo úspešné a odporúčam sadu so sebou nosiť pre prípad defektu niektorej časti výstroja.