Nachádza sa asi 30 m od červenej turistickej značky spájajúcej sedlo Melocík (prechádza ním cesta spájajúca Považie a Kysuce, hostinec, bus) s rázcestím Nad Zápačou. Na ňom sa od červenej smerujúcej cez Kopanice do Makova odpája modrá značka pokračujúca hrebeňom cez Čemerku do sedla Čierna voda (pod Hričovcom) a žltá značka kľukatým traverzom klesajúca na považskú stranu do osady Medvedie v závere Štiavnickej doliny. Príchodzí od Melocíka po klesaní z Čerenky prejde lúkami ponad chalupy osady Greguši, mierne stúpne cez lesík a vyjde opäť do lúčneho priestoru. Vtedy sa treba otočiť doľava a na okraji lesa za prvými stromami hľadať siluetu zrubu. Ten, čo postupuje od rázcestia Nad Zápačou, sa lúčnym terénom s roztrúsenými stromami dostane na toto miesto po asi 350 m a stodolu musí hľadať vpravo, prv než sa dostane do lesíka klesajúceho k osade.

Stodola je zrubovej konštrukcie postavená v miernom svahu na betónovej podmurovke. Strecha pokrytá vlnitým eternitom je v dobrom stave. Podlaha sčasti pokrytá senom je betónová, ineriér bez akéhokoľvek zariadenia, len pozdĺž jednej zo stien je umiestnený jednoduchý válov na seno. K vstupnému otvoru bez dverí vedie niekoľko šikmých, väčšinou už rozpadnutých, brvien. V štíte na opačnej strane je dosť veľký otvor, ani špáry medzi brvnami nie sú príliš utesnené, takže vzduch sa dnu isto neohreje. Na ploche podlahy sa môže rozložiť odhadom 12 - 14 spacákov.

Osobne som neskúšal, ale voda by sa mala dať nabrať z nejakého zdroja (pravdepodobne treba hľadať hĺbenú studňu) v neďalekej osade Greguši. Na lúke pred zrubom je ohnisko.