Extra Kniha Borových príbehov je tu

Po dlhých peripetiách konečne držím v ruke výtlačok Borovej knihy Kapor fatranský a iné príbehy. Včera sme ich doviezli z tlačiarne a voňajú novotou. Už som s ňou stihla obehať časť rodiny a užiť si spoločné čítanie nahlas spolu s výbuchmi smiechu. Tým čitateľom, ktorí by nevedeli, o čo ide, ju s radosťou predstavím.

Genéza

Boro Tomis je jedným z najstarších prispievateľov na HIKING.SK vôbec. Na Vianoce roku 2006 však neposlal článok o túre, ale príbeh zo svojich chatárskych čias v Malej Fatre Kapor fatranský. Príbeh mal úspech a nasledujúce takmer dva roky Boro fungoval ako nevyčerpateľná studnica vtipných, milých, ale i vážnych príbehov, vždy so skvelou pointou. Čitateľské ohlasy vysoko presahovali bežný hikingovský priemer. A aj my sme cítili, že toto je literatúra, ktorá patrí na papier. A nielen na papier, ale ďalej do batohov, do prírody, k ohňu a na posedenia na horské chaty.

Anatómia a fyziológia

Kniha je v malom formáte C6 (necelých 12x17 cm), ľahučká. Akurát do batoha. Má 120 strán. Na prednej obálke ju zdobí táto Jožiho fotka, na zadnej strane je predstavenie autora s jeho neodolateľnou fotkou s pivom v ruke a bodkovanou šatkou okolo krku.

V knihe nájdete 24 príbehov. Väčšinu z nich sme už uverejnili na HIKINGu, ale tri sú úplne nové, rovnako vynikajúce. Okrem príbehov tu nájdete aj niekoľko ilustračných fotiek, aj z Borovho chatárskeho obdobia, ktoré nám do knihy upravil Tono Zahradník.

Uvedenie do života

Už sme začali pracovať na tom, aby sme vám knihu čo najskôr doručili. Oficiálne ju pokrstíme v utorok 16.12. o 18:00 v kolibe v Slovak Pube na Obchodnej ulici v Bratislave. Boro už si chystá zásobu pier :)

Knihu si môžete objednať tu.

Búda Chatrč pod Hrádkom

Na lokálnych trasách západným Podpoľaním veľa možností na skrytie sa niet. Ale iste poteší znalosť búdy pod Hrádkom, ktorá by mohla poslúžiť nielen ako úkryt pred dažďom, ale aj …