Vyhlásili ďalší ročník Horalfestu

03.02.09 Horský internetový klub, o. z. v spolupráci s Mestom Vysoké Tatry a Štátnymi lesmi Tatranského národného parku vyhlásili už 5. ročník festivalu amatérskej tvorby o horách HORALFEST 2009. Oproti minulým ročníkom čakajú súťažiacich viaceré inovácie. Súťažná časť festivalu je vyhlásená v kategóriach film a video, fotografia, literárna tvorba (próza aj poézia), mimo nej ako osobitná kategória blog a monotematická webstránka.

Tohtoročný dátum konania je 20. – 21. novembra 2009, miesto konania sa presúva zo Starého Smokovca do Tatranskej Lomnice.

Ďalšie ustanovenia súťaže

1. Súťaž je verejná, medzinárodná, vekom neohraničená. Základnou podmienkou je splnenie požiadaviek propozícií jednotlivých kategórií v témach a rozsahu.
2. Podmienkou pre udelenie ceny aj po priznaní odbornou porotou je osobná účasť autora(ky) na hodnotiacom odbornom seminári a záverečnom akte vyhodnotenia.
3. Usporiadateľ týmto vyhlásením garantuje finančné a vecné ceny pre vyhodnotených a podľa bodu 2 zúčastnených autorov.
4. Dátum uzávierky: 5. október 2009
5. Propozície jednotlivých kategórií, mená a kontakty na ich odborných garantov budú zverejnené na www.horalfest.sk.
6. Výsledky budú zverejnené taktiež na www.horalfest.sk, HIKING.SK a v ďalších partnerských médiách.

Okrem zmeny miesta konania a rozšírenia súťažných kategórií sa ďalšie zmeny týkajú kategórie filmu. V nej vyhlásili organizátori v spolupráci s Asociáciou horských sídiel Slovenska osobitnú súťaž pre študentov vysokých škôl študujúcich na filmových a televíznych fakultách alebo katedrách. Daná je aj téma „Pracovníci hôr“, teda ľudia, pre ktorých sú hory a činnosť v nich zamestnaním.

Zdieľaj:
Reakcie
Vyhlásili ďalší ročník Horalfestu 03/02/09 14:00 nová téma

Správa Novinky z Malej Fatry - leto 2016 V Národnom parku Malá Fatra 16. júna skončila sezónna uzávera troch turistických chodníkov a všetky chodníky sú tak návštevníkom prístupné. V akom stave sú chodníky v rámci národného parku, či sú nejaké obmedzenia v priechodnosti atď. sme sa porozprávali s riaditeľom národného parku Michalom Kalašom, a Petrom Šimčákom, riaditeľom Oblastnej organizácie cestovného ruchu Malá Fatra. včera Soňa Mäkká Správy
Cyklotúra Cyklotrasa Dolný Smokovec – Nová Lesná Leto 2015 bolo v znamení horúčav aj v Tatrách a my sme každý deň špekulovali nad tým, pod aké stromy na kratšiu prechádzku s kočíkom, aby sme zároveň včas vyzdvihli staršiu ratolesť v škôlke. Jedného dňa takto padol výber na nádhernú cyklotrasu vedúcu z Dolného Smokovca do Novej Lesnej. 16/06/16 Soňa Mäkká Vysoké a Belianske Tatry
Správa Zajtra začína letná sezóna vo Vysokých Tatrách Zajtra začína letná sezóna v Tatranskom národnom parku (TANAP-e), čo znamená, že verejnosť môže využívať všetky značkované turistické trasy do 1. 11. Štátnych lesov TANAP-u, ktorý zodpovedá za turistické chodníky a značenie, sme sa pýtali, či sú všetky značené chodníky priechodné, resp. či sú nejaké obmedzenia z dôvodu opráv turistickej infraštruktúry alebo ťažby, s ktorými majú turisti rátať. 15/06/16 Soňa Mäkká Správy

Predstavenie Turistické topánky Hanwag Nazcat GTX V polovici mája som dostal možnosť testovať topánky od známeho výrobcu outdorových topánok Hanwag. Konkrétne ide o model Nazcat, ktorý je na našom trhu relatívnou novinkou. Musím sa priznať, že som topánky od tohto výrobcu chcel už dávnejšie. Bohužiaľ, v minulosti to študentské financie nedovolili a moje pôvodné topánky sa z tohto sveta porúčali práve v období, keď som dostal možnosť otestovať tento model. dnes Stanislav Ďurica Obutie
Ferrata Spielmäuer Prvého mája otvorili nové ferraty na Spielmäueri. Kolega z Kremsu zavesil na internet fotoreportáž a po jej zhliadnutí bolo rozhodnuté. Toto musím vidieť. Tak nádherné skalné okná spojené s atraktívnou via ferratou som ešte nevidel. včera Martin Knor Zaistené cesty (via ferrata, klettersteig)