Vyhlásili ďalší ročník Horalfestu

03.02.09 Horský internetový klub, o. z. v spolupráci s Mestom Vysoké Tatry a Štátnymi lesmi Tatranského národného parku vyhlásili už 5. ročník festivalu amatérskej tvorby o horách HORALFEST 2009. Oproti minulým ročníkom čakajú súťažiacich viaceré inovácie. Súťažná časť festivalu je vyhlásená v kategóriach film a video, fotografia, literárna tvorba (próza aj poézia), mimo nej ako osobitná kategória blog a monotematická webstránka.

Tohtoročný dátum konania je 20. – 21. novembra 2009, miesto konania sa presúva zo Starého Smokovca do Tatranskej Lomnice.

Ďalšie ustanovenia súťaže

1. Súťaž je verejná, medzinárodná, vekom neohraničená. Základnou podmienkou je splnenie požiadaviek propozícií jednotlivých kategórií v témach a rozsahu.
2. Podmienkou pre udelenie ceny aj po priznaní odbornou porotou je osobná účasť autora(ky) na hodnotiacom odbornom seminári a záverečnom akte vyhodnotenia.
3. Usporiadateľ týmto vyhlásením garantuje finančné a vecné ceny pre vyhodnotených a podľa bodu 2 zúčastnených autorov.
4. Dátum uzávierky: 5. október 2009
5. Propozície jednotlivých kategórií, mená a kontakty na ich odborných garantov budú zverejnené na www.horalfest.sk.
6. Výsledky budú zverejnené taktiež na www.horalfest.sk, HIKING.SK a v ďalších partnerských médiách.

Okrem zmeny miesta konania a rozšírenia súťažných kategórií sa ďalšie zmeny týkajú kategórie filmu. V nej vyhlásili organizátori v spolupráci s Asociáciou horských sídiel Slovenska osobitnú súťaž pre študentov vysokých škôl študujúcich na filmových a televíznych fakultách alebo katedrách. Daná je aj téma „Pracovníci hôr“, teda ľudia, pre ktorých sú hory a činnosť v nich zamestnaním.

Zdieľaj:
Reakcie
Vyhlásili ďalší ročník Horalfestu 03/02/09 14:00 nová téma

Pozvánka 14. narodeniny Hiking.sk na ľubietovskej Vysokej Milí čitatelia a priatelia nášho webu, mnohí z vás už plánujú letné akcie, výšľapy, dovolenky, a tak budeme radi, ak sa s vami budeme môcť opäť stretnúť na oslave našich narodenín. Hiking.sk na prelome júla a augusta bude mať za sebou už 14 rokov svojej existencie. Oslávime ich 6. augusta na vrchole Vysoká pri Ľubietovej (994 m). 16/05/16 Soňa Mäkká Hiking akcie
Recenzia Marián Šajnoha - Diagnóza: horolezec Publikácia vydavateľstva Dajama je autobiografiou známeho slovenského horolezca, účastníka mnohých expedícií, ktorého mladšia generácia pozná najmä z kurzov horolezeckej školy, ktorej donedávna šéfoval. Kniha je zbierkou jeho názorov, spomienok a tvorby. 04/05/16 Soňa Mäkká Mapy a knihy
Túra Okruh z Rače na Biely kríž s kočíkom Udreli prvé teploty cez dvadsiatku, a tak zanechávam doma deväťhlavého draka povinností na materskej dovolenke a idem si "dovolenku" naozaj užiť do jarného malokarpatského lesa. Samozrejme, chcem si aj dať trošku do tela v rámci svojho započatého zhadzovania mamičkovských kíl. Tradične dobrý cieľ je Biely kríž, ale nielen tréningovo hore-dole, trošku to oživím aj mimo turistickej značky. 28/04/16 Soňa Mäkká Malé Karpaty

Túra Zasnežený výstup na Triglav "Poďme niekam!" "Dobre." Takto jednoducho som sa ocitla v konverzácii, kde sa riešil výstup na zasnežený Triglav koncom októbra 2015. Začali mesačné prípravy pred plánovaným odchodom. Pravidelné sledovanie počasia, snehových správ, webkamery, načítavanie článkov, plánovanie výstupovej a zostupovej trasy. Až to konečne prišlo a my sme sa vydali do výšky 2864 m, aby sme otestovali seba a možno trochu aj naše kamarátstvo. dnes Zuzana Jana Škápíková Svet
Túra Predsilvestrovský okruh na Šíp zo Stankovian Deň pred zakončením roka 2015 priniesol veľmi mrazivé a slnečné počasie. Mojím nepokojným nohám to nedalo pokoj. Balím batoh, rýchlo sa pýtam kamarátov, či sa nechcú pridať. Nakoniec ideme len dvaja a smer máme, pre nás vzdialené končiny pri Stankovanoch – známy kopec s názvom Šíp. včera Stanislav Ďurica Veľká Fatra a Choč