Horalfest 2009

26.08.09 Horský internetový klub v spolupráci s mestom Vysoké Tatry a Štátnymi lesmi Tatranského národného parku vyhlásili už 5. ročník festivalu amatérskej tvorby o horách HORALFEST 2009. Tento rok privíta návštevníkov 20. - 21. novembra.

Záujemci, ktorí by radi prihlásili svoje diela do súťaže, si môžu vybrať jednu zo štyroch kategórií: Fotografia, Film a video, Literárna tvorba (próza a poézia) a Blog. Každá práca musí zobrazovať prírodu vysokohorského prostredia, krásu hôr, človeka a jeho aktivity v horách.

Základné témy sú:
1. Príroda a krajina hôr.
2. Človek a hory - športové a rekreačné vyžitie.
3. Práca človeka v horách.
Osobitná téma - Skialpinista a kamzík, svišť.

Podrobnejšie informácie a špecifikácie sa nachádzajú v propozíciách. Podmienkou pre udelenie ceny po priznaní odbornou porotou je osobná účasť autora - autorky na hodnotiacom odbornom seminári a záverečnom akte vyhodnotenia. Dátum uzávierky je 5. október 2009.

Pripravené sú aj viaceré sprievodné akcie - výstava fotografií, literárne nokturno, večer filmovej tvorby atď. Organizátori usporiadajú aj divácku anketu s osobitnou prémiou pre divácky najlepší film. Festival sa bude konať v Tatranskej Lomnici, v priestoroch Informačného centra a Múzea TANAP-u.

Linky

Horalfest
Propozície

Zdieľaj:
Reakcie
Horalfest 2009 26/08/09 14:51 2 príspevky

Správa Novinky z Malej Fatry - leto 2016 V Národnom parku Malá Fatra 16. júna skončila sezónna uzávera troch turistických chodníkov a všetky chodníky sú tak návštevníkom prístupné. V akom stave sú chodníky v rámci národného parku, či sú nejaké obmedzenia v priechodnosti atď. sme sa porozprávali s riaditeľom národného parku Michalom Kalašom, a Petrom Šimčákom, riaditeľom Oblastnej organizácie cestovného ruchu Malá Fatra. 28/06/16 Soňa Mäkká Správy
Cyklotúra Cyklotrasa Dolný Smokovec – Nová Lesná Leto 2015 bolo v znamení horúčav aj v Tatrách a my sme každý deň špekulovali nad tým, pod aké stromy na kratšiu prechádzku s kočíkom, aby sme zároveň včas vyzdvihli staršiu ratolesť v škôlke. Jedného dňa takto padol výber na nádhernú cyklotrasu vedúcu z Dolného Smokovca do Novej Lesnej. 16/06/16 Soňa Mäkká Vysoké a Belianske Tatry
Správa Zajtra začína letná sezóna vo Vysokých Tatrách Zajtra začína letná sezóna v Tatranskom národnom parku (TANAP-e), čo znamená, že verejnosť môže využívať všetky značkované turistické trasy do 1. 11. Štátnych lesov TANAP-u, ktorý zodpovedá za turistické chodníky a značenie, sme sa pýtali, či sú všetky značené chodníky priechodné, resp. či sú nejaké obmedzenia z dôvodu opráv turistickej infraštruktúry alebo ťažby, s ktorými majú turisti rátať. 15/06/16 Soňa Mäkká Správy

Túra Prosieckou a Kvačianskou dolinou s dieťaťom Začiatkom júna sa syn s vnúčikom chystajú na Liptov. Môj kalendár ma tiež pustí, tak sa teším na pekné dni v prírode. Jedným z ich cieľov je Prosiecka a Kvačianska dolina. Veľa som o nej počula, čítala, videla pekné fotky aj na Hikingu. Kubko je nadšený, keď mu tati vysvetlí, kam pôjde a aké zaujímavosti ho čakajú. Najviac sa teší na skaly a rebríky. dnes Daniela Mäkká Veľká Fatra a Choč
Pozvánka 4. ročník Malofatranskej stovky (MF100) Malofatranská stovka (MF100) a päťdesiatka (MF50) sú diaľkové pochody a horské ultrabehy, trasa obidvoch pretekov začína v Terchovej a vedie cez Krivánsku Fatru do obce Lipovec - cieľ MF50 - a pokračuje cez Lúčanskú Fatru do Fačkovského sedla, kde sa nachádza cieľ MF100. Na zaplnenie štartovnej listiny 4. ročníka stačilo neuveriteľných 22 minút - čo čaká bežcov na jednej z najnáročnejších ultra podujatí na Slovensku? včera Valéria Jurkovská Iné
Cyklotúra Podhájska a okolie na bicykli – cestou i necestou Podhájska je známa termálnym kúpaliskom, ktoré patrí v rámci Slovenska k najnavštevovanejším. Tunajšia voda je zložením podobná morskej a jej teplota umožňuje aj zimnú prevádzku. Najnovšie sa využíva na vykurovanie skleníkov, v ktorých sa pestujú kvety. Keďže to nemám ďaleko z domu, zavítam sem pomerne často a všimol som si, že vzniklo v rámci aktivít mikroregiónu Termál niekoľko cyklotrás pre všetky druhy bicyklov. včera Vladimír Prutkay Podunajsko