Horalfest 2009

Soňa Mäkká 26.08.09 Horský internetový klub v spolupráci s mestom Vysoké Tatry a Štátnymi lesmi Tatranského národného parku vyhlásili už 5. ročník festivalu amatérskej tvorby o horách HORALFEST 2009. Tento rok privíta návštevníkov 20. - 21. novembra.

Záujemci, ktorí by radi prihlásili svoje diela do súťaže, si môžu vybrať jednu zo štyroch kategórií: Fotografia, Film a video, Literárna tvorba (próza a poézia) a Blog. Každá práca musí zobrazovať prírodu vysokohorského prostredia, krásu hôr, človeka a jeho aktivity v horách.

Základné témy sú:
1. Príroda a krajina hôr.
2. Človek a hory - športové a rekreačné vyžitie.
3. Práca človeka v horách.
Osobitná téma - Skialpinista a kamzík, svišť.

Podrobnejšie informácie a špecifikácie sa nachádzajú v propozíciách. Podmienkou pre udelenie ceny po priznaní odbornou porotou je osobná účasť autora - autorky na hodnotiacom odbornom seminári a záverečnom akte vyhodnotenia. Dátum uzávierky je 5. október 2009.

Pripravené sú aj viaceré sprievodné akcie - výstava fotografií, literárne nokturno, večer filmovej tvorby atď. Organizátori usporiadajú aj divácku anketu s osobitnou prémiou pre divácky najlepší film. Festival sa bude konať v Tatranskej Lomnici, v priestoroch Informačného centra a Múzea TANAP-u.

Linky

Horalfest
Propozície

Zdieľaj:
Reakcie
Horalfest 2009 26/08/09 14:51 2 príspevky

Rozhovor Každý v horách by chcel viesť chatu O tri dni, v prvý novembrový víkend sa na Téryho chate po dvadsiatich rokoch uskutoční výmena chatárov. Doterajší nájomca Miroslav Jílek odchádza z osobných dôvodov a odovzdá spravovanie chaty nosičovi Petrovi Michalkovi, ktorý vzišiel z výberového konania a o chatu sa bude starať najbližších 6 rokov. Aké sú jeho pocity a čo plánuje na chate zmeniť, sa dočítate v nasledujúcom rozhovore. včera Soňa Mäkká Rozhovory
Test Nohavice Fjällräven Barents Pro Tohtoročný augustový trek v severnom Švédsku, o ktorom som písala v predošlých dvoch článkoch, som prešla takmer celý v nohaviciach Fjällräven Barents Pro. Na klímu letného Laponska sa hodili výborne, iba keď bolo najteplejšie, som ich vymieňala za tenké trojštvrťové. Keďže na treku vôbec nepršalo (s drobnou výnimkou v poslednú noc) správanie sa v daždi som neotestovala. Vo zvyšných podmienkach sa osvedčili ako univerzálne turistické nohavice. 15/10/14 Soňa Mäkká Oblečenie
Túra Fjällraven Classic 2014 II. V minulom dieli sme absolvovali prvé dva dni z päťdňového pochodu Fjällraven Classic. V tomto nás čakajú ďalšie tri, resp. dva a pol dňa šliapania. Prejdeme cez jediné sedlo na trase, potom budeme mať dlho výhľady na sústavu jazier a posledný deň budeme kráčať cez Národný park Abisko. 28/09/14 Soňa Mäkká Svet

Túra Zádielska dolina a planina s deťmi Je víkend a opätovne riešim dilemu, kam vziať svoje ratolesti za zážitkami. Vonku sa dá vyprážať na kapote auta, takže hľadám nejaký chládok. A v tomto nikdy nemôže sklamať klasika nad klasiky – Zádielska dolina v Slovenskom krase. dnes Palo "Axel" Gomboš Slovenský kras
Predstavenie Termofľaša Alfi IsoBottle 0,5 l Pamätám si časy, keď ešte termoska mala klasické sklenené, ľahko rozbitné vnútro. Preto som kupovala k novej termoske hneď niekoľko náhradných vložiek. Najnižšiu životnosť vždy mali detské termosky. Preletelo niekoľko rokov či desaťročí a možnosť uchovať teplé nápoje pri outdoorových aktivitách sa dostala do úplne inej dimenzie. Oceňujem vo svojej výbave plastové cyklofľaše a v chladnejšom počasí najmä kovové termosky či termofľaše s nápojom akurát teploty, rovno na pitie. Veľkosť do držiaka na bicykli, t. j. pol litra. včera Daniela Mäkká Ostatné