Horalfest 2009

Soňa Mäkká 26.08.09 Horský internetový klub v spolupráci s mestom Vysoké Tatry a Štátnymi lesmi Tatranského národného parku vyhlásili už 5. ročník festivalu amatérskej tvorby o horách HORALFEST 2009. Tento rok privíta návštevníkov 20. - 21. novembra.

Záujemci, ktorí by radi prihlásili svoje diela do súťaže, si môžu vybrať jednu zo štyroch kategórií: Fotografia, Film a video, Literárna tvorba (próza a poézia) a Blog. Každá práca musí zobrazovať prírodu vysokohorského prostredia, krásu hôr, človeka a jeho aktivity v horách.

Základné témy sú:
1. Príroda a krajina hôr.
2. Človek a hory - športové a rekreačné vyžitie.
3. Práca človeka v horách.
Osobitná téma - Skialpinista a kamzík, svišť.

Podrobnejšie informácie a špecifikácie sa nachádzajú v propozíciách. Podmienkou pre udelenie ceny po priznaní odbornou porotou je osobná účasť autora - autorky na hodnotiacom odbornom seminári a záverečnom akte vyhodnotenia. Dátum uzávierky je 5. október 2009.

Pripravené sú aj viaceré sprievodné akcie - výstava fotografií, literárne nokturno, večer filmovej tvorby atď. Organizátori usporiadajú aj divácku anketu s osobitnou prémiou pre divácky najlepší film. Festival sa bude konať v Tatranskej Lomnici, v priestoroch Informačného centra a Múzea TANAP-u.

Linky

Horalfest
Propozície

Zdieľaj:
Reakcie
Horalfest 2009 26/08/09 14:51 2 príspevky

Recenzia Najkrajšie pešie prechody Do skupiny zelených knižočiek z edície "Po Slovensku", určených peším turistom, pribudla tento rok ďalšia - Najkrajšie pešie prechody. Po publikáciách Najkrajšie pešie okruhy a Najkrajšie hrebeňovky z tejto edície, tak vznikol trochu iný súhrn túr, poňatých ako prechody naprieč pohoriami. 20/08/14 Soňa Mäkká Mapy a knihy
Recenzia Hey Global Wash Pred tohtoročnou letnou sezónou sme sa vyzbrojili svetlo-zeleno-bielou tubou, sľubujúcou multifunkčnosť v zmysle použitia na umývanie tela, vlasov, textilu aj riadov. Názov prípravku je Hey sport Global Wash. V batožine sme teda ušetrili trochu miesta a teraz sa podelíme o bližšie skúsenosti. 30/07/14 Soňa Mäkká Ostatné
Reportáž 12. narodeniny na Zarúbanej Kýčere Uplynulá sobota sa niesla v znamení decentných osláv už 12. narodenín nášho portálu. Keďže sme turistický web, bolo treba zahrnúť aj nejaký pohyb a tak sme sa s našimi priaznivcami a autormi stretli na vrchole Zarúbaná Kýčera v Javorníkoch. Nenáročná túra na 884 m vysoký kopec bola v teple trochu vyšťavujúca, hore sme sa však mohli nechať ofúknuť vetríkom na vrchole rozhľadne a skryť sa do tieňa prístreška. 27/07/14 Soňa Mäkká Hiking akcie

Túra Hrebeňom Belianskych Tatier Od roku 1978 sú kompletne uzavreté všetky turistické značky v Belianskych Tatrách. Pohorie sa dodnes dá akurát obísť po obvode. O prechode hrebeňa či návšteve Ždiarskej vidly a Havrana sa dá len snívať. Aktuálne sa situácia výrazne nezmenila. V roku 1993 sa síce otvoril priechod Monkovou dolinou, ale vyzerá to tak, že hlavný hrebeň s najvyššími vrchmi zostane ešte nadlho uzavretý. Preto som rád, že zhoda okolností mi dovoľuje zaspomínať si na prechod "Beliankami" a zároveň ho aspoň takto, v spomienkach, priblížiť našim čitateľom. dnes Anton Zahradník Slovensko
PR OEAV – staňte sa členmi teraz a ušetríte Občianske združenie EDELWEISS CZ v spolupráci so sekciou Edelweiss vo Viedni pripravilo pre všetkých nových záujemcov o členstvo v Rakúskom Alpskom zväze - Österreichischer Alpenverein výhodnú ponuku členstva pre rok 2015. Ak rozmýšľate nad poistením pre vaše aktivity, ako je vysokohorská turistika, turistika, horolezectvo, canyoning, skialpinizmus, potom je práve členstvo v Alpenverein nevyhnutným krokom do bezpečia. včera PR článok Bezpečnosť
Cyklotúra Tatranským podhorím do Spišskej Belej Tohtoročné leto bolo aj v Tatrách super mokré, ani si nepamätám deň, kedy by poriadne nepršalo. Keď je konečne slnečné ráno a vcelku prívetivo sa tvári aj Aladin, je ideálny čas na na cyklovýlet do tatranského podhoria. Tieto miesta obľubujeme najmä v čase, keď tatranské osady "praskajú vo švíkoch" a prechádzky či túry k známym cieľom sa menia na masové pochody. Možno nájdeme aj nejaké huby na nedeľnú praženicu. včera Daniela Mäkká Vysoké a Belianske Tatry