Horalfest 2009

26.08.09 Horský internetový klub v spolupráci s mestom Vysoké Tatry a Štátnymi lesmi Tatranského národného parku vyhlásili už 5. ročník festivalu amatérskej tvorby o horách HORALFEST 2009. Tento rok privíta návštevníkov 20. - 21. novembra.

Záujemci, ktorí by radi prihlásili svoje diela do súťaže, si môžu vybrať jednu zo štyroch kategórií: Fotografia, Film a video, Literárna tvorba (próza a poézia) a Blog. Každá práca musí zobrazovať prírodu vysokohorského prostredia, krásu hôr, človeka a jeho aktivity v horách.

Základné témy sú:
1. Príroda a krajina hôr.
2. Človek a hory - športové a rekreačné vyžitie.
3. Práca človeka v horách.
Osobitná téma - Skialpinista a kamzík, svišť.

Podrobnejšie informácie a špecifikácie sa nachádzajú v propozíciách. Podmienkou pre udelenie ceny po priznaní odbornou porotou je osobná účasť autora - autorky na hodnotiacom odbornom seminári a záverečnom akte vyhodnotenia. Dátum uzávierky je 5. október 2009.

Pripravené sú aj viaceré sprievodné akcie - výstava fotografií, literárne nokturno, večer filmovej tvorby atď. Organizátori usporiadajú aj divácku anketu s osobitnou prémiou pre divácky najlepší film. Festival sa bude konať v Tatranskej Lomnici, v priestoroch Informačného centra a Múzea TANAP-u.

Linky

Horalfest
Propozície

Zdieľaj:
Reakcie
Horalfest 2009 26/08/09 14:51 2 príspevky

Správa Nová appka pre mobily od HZS s GPS lokalizáciou Horská záchranná služba (HZS) dnes v Hornom Smokovci predstavila novinku pre tohtoročnú letnú sezónu. Je ňou aplikácia HZS, ktorá umožňuje odosielanie tiesňových SMS správ a volania na tiesňovú linku HZS 18 300 s odoslaním aktuálnej GPS pozície pre rýchlu lokalizáciu volajúceho v horskom prostredí. 17/06/15 Soňa Mäkká Správy
Správa Aktuality z Tatier pred letnou sezónou Dnes sa končí sezónna uzávera turistických chodníkov vo Vysokých, Belianskych a Západných Tatrách. Od zajtra, 16. júna, by mali byť turistom dostupné všetky značkované chodníky na území celého Tatranského národného parku. Zisťovali sme, aký je aktuálny stav turistických chodníkov a či v ich sieti nenastali nejaké zmeny. 15/06/15 Soňa Mäkká Správy
Recenzia Spod krošne veselo i vážne Minulý rok som počas státia v rade pred okienkom na Chate pod Rysmi zbadala knihu, ktorá mi pripomínala vtipné dielo od Ivana Baja, známe asi každému horalovi - Smiech na lane. Táto s názvom Spod krošne veselo i vážne alebo Príhody tatranských nosičov vyzerala tiež veľmi zaujímavo. Dlho som neváhala a prihodila som ju k svojmu nákupu. 18/02/15 Soňa Mäkká Mapy a knihy

MTB Martin, okolie Bôrovej Okolie Martina má veľa možností aj na ľahšiu cykloturistiku. Jedna z nich je trasa, ktorú sa pokúsim priblížiť v článku, a to po poľných cestách medzi Martinom a Veľkou Fatrou. Na prvý pohľad to ani nie je zrejmé, ale je tu pár, aj keď nízkych kopčekov, ako Bôrová alebo Radúchovo. Medzi kopčekmi sú poľné cesty po okraji lúk, ktoré som sa rozhodol po dlhšom čase znovu prejsť. dnes Michal Mikuláš Veľká Fatra a Choč
Test Batoh Lowe Alpine Axiom Cerro Torre 65 Batoh, ktorý si predstavíme, ma svojím zjavom zaujal už v zabalenom stave, a tak som sa s chuťou pustil do objavovania jeho vlastností. Axiom Cerro Torre je všestranný veľkoobjemový batoh určený na viacdňové trekingové aktivity a cestovanie. Zjednodušene by sa dal charakterizovať ako multifunkčný univerzál, na prvý pohľad nie príliš technickej konštrukcie. Po jeho prvotnom pokusnom naplnení vankúšmi a paplónom som netrpezlivo sledoval kalendár s termínom plánovanej túlačky Veporskými vrchmi, aby som ho vyskúšal v teréne. včera Juraj Mucha Batohy