Reportáž 10 rokov – stretnutie na Vápennej

Uplynulá sobota patrila prvému z vrcholových stretnutí našej špeciálnej akcie 10 rokov – 10 vrcholov, ktorú organizujeme pri príležitosti 10. narodenín HIKING.SK. Na malokarpatskom vrchole Vápenná, Mount Evereste Trnavskej stovky, sme privítali mnoho priaznivcov nášho magazínu, prišlo aj niekoľko autorov.

Ani jedna z výstupových trás nebola organizovaná, fixná bola len naša prítomnosť ako organizátorov na vrchole v čase od 10:30 do 14:30. Vyrazili sme s Ľubom zo Sološnickej doliny, kde sme nechali vozidlo. Ľubo si spravil menšiu vynášku, keďže sme chceli účastníkov aspoň symbolicky počastovať. Tým, ktorí ste čakali aj nášho 9-mesačného drobca, sa ospravedlňujeme, počasie nás primälo nechať ho starým rodičom.

Na Vápennej nás už čakalo prvé družstvo s vytlačenými brožúrkami určenými na “zber” pečiatok z jednotlivých vrcholov. Postupne prichádzali ďalší a ďalší, či už od Sološnice, Plaveckého Podhradia alebo Dolian. V tento deň patrila drvivá väčšina návštevníkov Vápennej k našim narodeninovým gratulantom. Tí, ktorí nemali brožúrky, si nechali opečiatkovať aspoň mapy, sprievodcov či vizitky. Pripomínam, že každý, kto získa aspoň 8 bodov, získa automaticky darček a navyše bude zaradený do zlosovania o výstup na Gerlachovský štít s horským vodcom.

Predpovede počasia síce neboli veľmi priaznivé, napokon sa to však zaobišlo bez dažďa, len s miernym vetríkom. Letecké výhľady z vrcholu stáli za to aj tak. Po štrnástej sme vyprevadili posledných návštevníkov, vybehli ešte na rozhľadňu, pobalili veci a pomaly zostupovali naspäť do Sološnickej doliny.

Ďakujeme všetkým účastníkom za príjemné chvíle strávené na vrchole a tešíme sa na ďalšie stretnutia. Najbližsie sa uvidíme 29. 4. na Vápči.