Pozvánka Slovak Winter MTB & RUNNING Trophy 2014

Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách alebo pri kvalitnom HORSKOM BEHU v okolí Bratislavy, príďte si pomerať sily na 6. ročník nášho maratónu. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude opäť BRATISLAVA, Železná studienka, lúka Snežienka.

1. 9. 2013 sme spustili prvú vlnu registrácie účastníkov pre 1. zimný maratón na Slovensku - MTB a BEH, alebo kombinácia MTB + BEH. Spoločenskú a kultúrnu záštitu nad našim podujatím preberá predseda Bratislavského samosprávneho kraja, pán Pavol Frešo spolu s primátorom hlavného mesta Bratislava, s pánom Milanom Ftáčnikom. Podujatie organizujeme s podporou starostu mestskej časti Bratislava – Nové Mesto, s pánom Rudolfom Kusým.

V sobotu 18. 1. 2014 o 11.00 bude čakať na účastníkov MTB preteku profesionálne zabezpečená a označená 29 km trať s 650 m prevýšením. Trasa štartuje v BRATISLAVE zo Železnej studienky (lúka SNEŽIENKA), povedie oblasťou Malých Karpát cez bratislavskú Kolibu, U Slivu, Biely kríž, Malý Slavín, Kačín a cieľ na Železnú studienku. Po dojazde do cieľa bajkerov privíta profesionálne zabezpečené stravovanie.

V nedeľu 19. 1. o 11.00 bude pre bežcov pripravená 9,7 km trať so 160 m prevýšením. Trasa štartuje v BRATISLAVE zo Železnej studienky (lúka SNEŽIENKA), povedie oblasťou Malých Karpát, cieľ bude na Železnej studienke. Tak ako minulý rok, na lúke bude pripravený vykurovaný veľkokapacitný stan s pevnou podlahou.

Motto ostáva stále rovnaké:
“Príď sa s nami do BRATISLAVY zahriať na bajku či pri BEHANÍ, my sa postaráme o to aby ti s nami v našom veľkom stane po pretekoch nebola zima”. Na víťazov čakajú hodnotné ceny a pre ostatných účastníkov bude pripravená tombola. Účastníci oboch podujatí budú vyhodnotení v KOMBINÁCII MTB + BEH! Všetko štartujeme 17. 1. 2014 piatkovou registráciou od 15.00 hod. v BRATISLAVE, na Železnej studienke a ideme za každých poveternostných podmienok.

Príďte do BRATISLAVY, bude o vás perfektne postarané.

Súvisiace odkazy

On-line registrácia na 1. zimný MTB maratón 2014
On-line registrácia na BEH
Videopozvánka na 6. ročník 2014
Videoreport z posledného 5. ročníka

Viac informácii v našich ďalších mailoch a na našej domovskej stránke, FACEBOOK, TWITTER.