PR

Akcia Zelený Chopok po tretí raz

sponzorovaný článok 14.09.16 Oblastná organizácia cestovného ruchu Liptov v spolupráci so sesterskou organizácioiu z Horehrenia a strediskom Jasná Nízke Tatry pozývajú všetkých milovníkov hôr na tretie pokračovanie čistenia okolia Chopku, ktoré sa uskutoční v piatok 16. 9. 2015. Príďte si užiť deň v pohybe na čerstvom vzduchu, stretnite ľudí, ktorí milujú hory a zabavte sa v priateľskej atmosfére pri živej hudbe. Počas dňa sa vyčistia zjazdovky a okolie od skál a odpadkov.

Program

8.00 - 9.00 – registrácia účastníkov pri reštaurácii Happy End (Chopok Sever) alebo pri Hoteli Srdiečko (Chopok Juh) – je potrebne si doniesť vedro a pracovné rukavice

9.00 - 12.00 – čistenie okolia Chopku

12.00 – vývoz lanovkou do reštaurácie Rotunda

12.30 - 14.00 – obed, zábava s ľudovou hudbou, tombola

Pre každého účastníka zadarmo

• Skipas na lyžovačku v Jasnej (platný v sezóne jarná lyžovačka)
  • Obed v reštaurácii Rotunda
  • Lanovka vývoz na Chopok

Účasť je potrebné zaregistrovať vopred:
Registračný formulár nájdete tu

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Viniansky hrad, Chlm, Krivoštianka a hrad Brekov Za roky chodenia po horách som vo viacerých pohoriach prešiel všetkými vyznačenými trasami. Vo Vihorlatských vrchoch mi k tomuto stavu chýbal len prechod z Hôrky do Jasenova a značky v oblasti Krioštianky. A práve po mojej poslednej túre v pohorí som Vihorlatské vrchy zaradil do zoznamu kompletne prejdených horstiev. Preto som sa rozhodol, že túru priblížim čitateľom Hikingu. dnes Anton Zahradník Vihorlatské vrchy
Extra Jarovská bažantnica v zime Bicyklom prechádzam chodníkom plným bahna. Na striedačku sa veziem a idem pešo. Z blata do kaluže. Doslovne. Kolesá bicykla sú obalené mazľavou hmotou, bicykel je celý zafŕkaný. Prichádzajúc k pravdepodobnej odbočke, na vstupe do bažantnice zastanem. No pohľad na prerastenú vegetáciu, chodník vstupujúci akoby do džungle ma odrádza od úmyslu. Tak tadiaľto k mostu nepôjdem. Tu sa nedá ísť v lete. včera Andrea Grunská Zaujímavosti
Túra Náučný chodník Zbojnícke studničky v Novej Bani V okolí Novej Bane pribudlo v posledných rokoch viacero noviniek pre turistov. V roku 2014 vznikol náučný chodník Zvonička, značený žltou pásovou značkou KST a najnovšie aj tvarovými zelenými značkami náučného chodníka (NCH). V roku 2016 značkári KST vyznačkovali novú modrú TZT, spájajúcu mestá Nová Baňa a Žarnovica. Napokon, v novembri 2016 pribudol aj druhý náučný chodník - Zbojnícke studničky, ktorý spája oblasť Kohútova s Tajchom a dopĺňa tak novovzniknutú sieť značených chodníkov. Zdá sa však, že to ešte nie je všetko. V budúcnosti sa počíta so sprístupnením chodníka k najmladšej sopke na Slovensku – Putikovmu vŕšku pri Tekovskej Breznici. 24/02/17 Vladimír Kobza Pohronský Inovec