Prejdi na obsah

Hiking.sk Zavrieť

Prihlás sa do svojho konta
alebo sa zaregistruj

Vriace fórum

Diskusná téma reklamacia obuvi

Diskusná téma reklamacia obuvi

cafte, pred necelym rokom som si kupila trekove topanky od Mckinley-Sherpa. po prvej ture v pohode, ale odvtedy ma zacali strasne tlacit vzadu na pate a kazda tura je len utrpenim. da sa vlastne reklamovat nieco, kde nie je viditelna vada? prip. pls poradte, ci sa s tym da nieco robit? dikes

Ferofero

@novice:
no vidíš, v lete 2016 sa dočkáš svojich topánok, bud happy :D:D:D

Peter61

novice :
pri skusani som skontroloval P44. Pri plateni som skontroloval velkost porovnanim L/P aked to nesedelo, pozrel som sa na stitky.
Bud uz predali dakomu L44/P43, alebo chyba dodavatela / vyrobcu. Obchod si necha poslat od dodavatela poslat krabicu s cislom 43, kde bude L : 44 a P:43.

Aka je ta "tvoja" znacka ?

Novice

@Peter61:
A mali obidve nalepku rovnakej velkosti? Tak to bol teda rovnaky pripad ako u mna :). Inak ja som nikdy taku skusku nerobil ale oco ju robi furt, odteraz uz budem aj ja.

Dopadol som nasledovne. Clovek sa moze na tom len smiat. Ved, co ine.
Povodne som ich chcel rovno vymenit za velkost tej vacsej z paru, ta ma na ture netlacila. Predajca mi vsak povedal, ze najskor musim topanky zreklamovat, aby mi poslali novy par, ale tych co som si kupil, tzn. mozno tych, ktore ma prave budu tlacit. Tak ok, reklamoval som ich a po 20 kal. dnoch mi volaju, ze mam na predajni novy par, tak sme tam sli. Co cert nechcel, opat rovnaka chyba, prava o pol cisla mensia. Priznam sa, ze toto ma uz trochu nakrklo. Ved koho asi aj nie. Ale aspon poslali novy par a nie ten stary :), taliani. Takze ok, posun vpred. Tentoraz to reklamacia nebola, obchod si to vybavil sam, hned vybavil poslanie novych, bez cakania.
Prisli tento tyzden.
Bez vloziek. Takze ten posun k uspesnemu finale je viditelny.
Topanky sa teraz poslu do popradu na vymenu, vlozky tam posle obchod, ked dojdu. No a ja sa snad dockam uz konecne toho, co chcem.

Sorry. "Trosku" dlhsia odpoved, ako si asi cakal, ale musel som to zo seba dostat :).

Peter61

Novice, ako si dopadol ?

Btw.vcera som si vyskusal jedny vibramky a az pri pokladni som si urobil skusku spravnosti. Vysledok : L 43, P 44 -)
Novice

No, oni to mozno aj vedeli. Pravdepodobne preto boli zlacnene, no predajca mi to ani len nespomenul. Asi boli radi, ze to predali.

Peter61

Ak pises pravdu,
plati bod dva :
prevyk.eu/?id=7

A ako narcisticky samozer zacitujem 07:17
"v prvom rade pochybil predávajúci, keď to neskontroloval pri predaji."

Novice
Su este v zaruke. -)
Ide o to, ze ci toto uznaju pri reklamacii. Mail som napisal predajcovi, ale cakam, ze sa ozvu az niekedy zajtra. Aspon dufam.
Peter61

Predpokladám, že sú po záruke a že ti tú pravú dakto nevymenil na chate. V tom prípade by som skúsil sa spýtať u predajcu , potom u dovozcu a pod. Argumentoval by som tým, že vada sa ukázala až na hrubú štrimfľu. Ale v prvom rade pochybil predávajúci, keď to neskontroloval pri predaji.
Ehm, teda pokiaľ si ten príspevok nepísal na ch. pod Suchým :-)

Novice

Cavte,
ako riesit takuto vec?
Az dnes, ked som po dlhom case od kupy topanok ich prvykrat pouzil, zistil som,ze ma prava tlaci. V predajni ani doma pri skusani som to necitil. Po ture som ich zo srandy podrazkou prilozil k sebe a zistil, ze aj ked obidve maju uvedenu velkost 42, prava je viditelne mensia.
Co s tym?

Blahola

Dva krát som vrátil boty, vždy vrátili peniaze. Takých ako ja majú radi. :-)Tesco a Exitrek.
Aj s foťákom pre švagrovou som dopadol rovnako. Tiež sa oháňali sprostosťami, ale keď som utrúsil čosi o Markíze a vypýtal som si tel.číslo na šéfstvo zmäkli.

Kaspy

tak potom vsetci tvoji znami sa dali oklamat...
v zakone nie je napisane, ze ta musi s nim obchodnik oboznamovat, ak neveis ake mas prava-tvoja hlupost(myslim to vo vseobecne, snad to nebudi nik brat vztahovacne...)

Vladvlad

Na stránke SOI je výklad príslušných paragrafov týkajúcich sa reklamácii:
"vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok"
soi.sk/…/Uplatnenie_reklamaci…

Čiže ak to nestihnú vybaviť do 30 dní, môžeš sa rozhodnúť či peniaze alebo výmenu. Žiadny "vnutorny poriadok obchodu".
Odskúšané 2 krát na reklamácii topánok a vždy som bral peniaze, obchody to nestihli vybaviť do 30 dní :)

Malal

praveze viaceri moji znami mali v poslednej dobe skusenost, ze obchodnici nevracali peniaze...myslim, ze kazdy obchod ma svoj vnutorny poriadok, do ktoreho obycajny kupujuci nevidi :(

Mufto

kaspy ma pravdu. mne tiez po reklamaci ponukali hned nove boty, moznost vratenia penazi sami od seba predavajuci nespomenu

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.

Vriace fórum

Komentár

Matobee k článku: Chata Ipeľ V sobotu 13.4. som sa zastavil na Chate Ipeľ. Všetko v poriadku ako v Pavlovom komente. Slušne veľký altánok ale aj terasa chaty dobre poslúžia na oddych, úkry …

+ 6 ďalších príspevkov