Organizátori Vás budú očakávať pri ohníku, nejakom teplom nápoji a skvelých pizza koláčikoch od Svati, medzi 12,00 hod. až 13,00 hod. Z každej desiatky účastníkov bude vylosovaný účastník, ktorý dostane od sponzora akcie – www.hiking.sk, knižku od Bora Tomisa – Karpatské horké. My štartovné nevyberáme, my účastníkov odmeňujeme!

Prístup je možný peši, na snežniciach, bežkách, bicykli, podľa počasia a vôle účastníka po trasách:

1. Limbach – Malý Javorník po zelenej po ústie Medvedieho údolia a od rampy vpravo hore lesnou cestou pod vrchol a kúsok lesom hore ku krásnemu kruhovému výhľadu – 7,21 km.
  2. Pezinská Baba – Limbach po červenej k stúpaniu na Somár a tu doľava na zvážnicu popod Somár. Treba natrafiť na rázcestí na odbočku doľava na vrchol Malého Javorníka – 7,53 km
  3. Jablonové – Malý Javorník po zelenej z Jablonového na Vŕšky, po žltej na Skala, po modrej na Prepadlé, po zelenej na Kozí chrbát, po červenej po zvážnicu popod Somár a z nej odbočiť k cestičke na Malý Javorník – 11,33 km
  4. Rača – Malý Javorník po modrej z Rače na Biely kríž, z neho po červenej na Kozí chrbát a za ním odbočiť doprava na zvážnicu popod Somár a z nej na cestičku na Malý Javorník – 13 km.

Kto nepôjde vlastným približovadlom po rampu pri odbočke do Medvedieho údolia, môže využiť niektorý z týchto spojov:

Bratislava AS 9,10 hod – Pezinok – prestup na autobus do Limbachu s príchodom 9,56 hod.,
Bratislava AS 8,05 hod – Jablonové s príchodom 9,00 hod.,
Bratislava AS 9,05 hod. - Pezinok – prestup na autobus na Pezinskú Babu s príchodom 10,21 hod.,
Trnava vlak 7,55 hod. - Pezinok – prestup na autobus na žel. stanici do Limbachu príchod 9,56 hod.

Minulý rok na Handliarovskej skale nás bolo 68. Bude nás tento rok viac?
Tešia sa na Vás organizátori Sido, Pelé, Svaťa, Majka.