• z horného konca Oravskej Polhory (autobusová zastávka rázcestie k štátnej hranici, TIM Oravská Polhora) v smere toku Polhoranky cez most a pri kaplnke doľava na stúpajúcu lesnú cestu, ktorá nás po 500 metroch cez smrekový les dovedie na táborisko,
  • príp. z horného konca Oravskej Polhory (otočka autobusu píla) mostom cez Polhoranku (príjazd do areálu píly Kohútová) a poľnou cestou popri Polhoranke k jej sútoku s Kohútovým potokom (povyše je brod), na druhý breh Kohútovho potoka a okrajom lúky ponad brehový porast Polhoranky do južného cípu lúky, kde pokračuje lesná cesta okolo studničky a drevenou lávkou rovno na táborisko - 1000 metrov od otočky autobusu.

Ide o verejné priestranstvo, ktoré je využívané polhorskou mládežou na organizovanie jánskych vatier. Areál táboriska je zariadený veľmi jednoducho. Ide o plošinu v lesnom poraste na západnom úpätí vrchu Ozembuchovka (923 m), ktorej názov pripomína ľudový hudobný nástroj - ozembuch. Lokalitu určite nevyhľadávajte v termíne okolo 24. júna, keď sa tu konajú jánske veselice spojené s kladením vatier.

Priestranstvo tvoria dve jednoduché búdky. Šenk (bufet) a dídžejský pult. Na zvyšku priestranstvo možno postaviť vlastný stan. Z okraja polianky je pekný výhľad na hornú časť obce s masívom Pilska v pozadí.

Severne od táboriska (100 metrov) vyviera upravený prameň pod Ozembuchovkou. Prejdete k nemu po drevenej lávke a prameň je hneď pri lesnej ceste.