Extra Príďte povzbudiť pretekárov!

Dátum 9. júla 2011, kedy na 100 km trasu hrebeňom Nízkych Tatier vyrazí 98 nedočkavých pretekárov, je už za dverami. Príďte ich na trasu povzbudiť! Najlepšie prístupné sú kontrolné stanovištia Telgárt, Čertovica a Donovaly. To, kedy tu môžete pretekárov očakávať, sa dozviete v nasledujúcom článku.

Hromadný štart je o 6:00 v Telgárte pred Základnou školou. Kráľovu hoľu musia pretekári opustiť do 8:00, sedlo Priehyba do 11:30.

Na Čertovici môžeme prvých borcov očakávať možno už okolo poludnia. Časový limit pre pretekárov je 17:00 hod. Tu sa aj rozhoduje, kto ide ďalej, keďže odtiaľto môže pokračovať len polovica účastníkov. Uvidíme, aké napínavé okamihy to prinesie...

Pretekárov môžete ďalej na trase počkať aj na Kamennej chate či na útulni Ďurková, alebo kdekoľvek na červeno značenom hrebeňovom chodníku. Kontrola na Kamennej chate končí o 22:00, na Ďurkovej 2:30. Ak sa rozhodnete počkať pretekárov na týchto kontrolách, prosíme vás o tichšie povzbudzovanie najmä po 22:00 hod.

Predposledná kontrola je Hiadeľské sedlo, kde je časový limit 7:30 hod. Potom už nasleduje len cieľ na Donovaloch, kde môžete zablahoželať úspešným stíhačom v cieli pred Kolibou DAMI’sport na centrálnom parkovisku. Prví pretekári sem budú prichádza cca o polnoci, preteky končia o 10:00 hod. Slávnostné vyhlásenie výsledkov bude tu v nedeľu 10. júla 2011 o 10:15 hod.

Viac o prípravách na tento ročník Nízkotatranskej stíhačky nájdete tu.