PR Obchod Sport-Outdoor.eu

Milí priatelia outdoorových a športových aktivít, v letných mesiacoch sme vám predstavili náš internetový a kamenný obchod v Lučenci – Sport-outdoor.sk. Avšak prišla jeseň a s ňou mnohé novinky. Tou prvou je rozšírenie o ďalšiu kamennú predajňu, ktorú Vám predstavíme v nasledujúcich riadkoch.

Otvorili sme ju v meste Zvolen blízko malej železničnej stanice. Konkrétne na Hviezdoslavovej 21, kde vám ponúkame široký sortiment produktov od popredných výrobcov športových a outdoorových značiek.

Tou druhou novinkou je, že v tomto obchode nájdete najširšiu ponuku lyžiarského a snowboardového vybavenia v Banskobystrickom kraji. V ponuke máme viac ako 300 párov lyží, 450 párov lyžiarok, nespočetné množstvo prilieb a palíc.
Keďže chceme byť bližšie k zákazníkovi, rozhodli sme sa v tomto obchode garantovať najnižšiu cenu na lyžiarsky sortiment. A ako je to u nás zvykom, aj pre tento obchod máme vytvorený e-shop, ktorý neustále vylepšujeme a dopĺňame aktuálnu ponuku. Náš nový e-shop je www.outdoor-sport.sk.

Až do konca roka u nás za prepravné neplatíte, ak si zvolíte dodanie kuriérskou službou.
Navyše každý zákazník, ktorý navštívi náš kamenný obchod, dostane od nás v prípade nákupu praktický darček.

Zoznam ponúkaných značiek

Horolezectvo: Black Diamond, DMM, Edelrid, Kong, Kouba, Mad Rock, Petzl, Salewa, Singing Rock, Tendon a iné
Lyžovanie: Salomon, Fischer, Volkl, Nordica, Atomic, Uvex, RIDE, Trans, Leki, Tecnica, Marker a iné
Lyžiarske oblečenie: Icepeak, Northfinder, Mammut, V3TEC, Salomon, Iguana
Batohy: Deuter, High Colorado, Mammut, Salewa, Vaude
Kemping, variče: Edelrid, Jetboil, Var
Oblečenie: Icepeak, Mammut, Moira, Northfinder, Salewa, Zajo, Icebreaker a iné
Obuv: Garmont, Kayland, Lowa, Mammut, Salewa, Salomon...
Doplnky: Buff, Nalgene, Sigg, Silva, Toko, Trekmates

Otváracie hodiny predajne
Pondelok – Piatok: 9:00 – 12:00 a 13:00 – 17:30
Sobota: 9:00 – 12:00

Už sme aj na Facebook-u !!! Náš fan page nájdete tu. Po každej stovke žrebujeme jedného fanúšika, ktorý od nás získa hodnotný darček. Preto zdieľajte medzi svojich známych a priateľov outdooru.