Predstavenie

Fozzils Solo Pack

09.05.12
Stolovanie v prírode je pojem relatívny, keďže väčšinou onen stôl k dispozícii nie je. Podobne obmedzené býva aj turistovo vybavenie slúžiace na túto aktivitu – až na výnimky je ním ešus, v ktorom sa pokrm aj pripravuje. Gurmáni, čo pridajú aj lopárik, vzbudzujú obdiv za ochotu vláčiť takúto extra záťaž. Pri varení pre viacerých v jednom väčšom ešuse však nemusí byť od veci aj samostatný riad. Komu popritom leží na srdci hmotnosť a skladnosť, môže siahnuť napríklad po kurióznom riešení od Fozzils.

Materiál a princíp fungovania

Použitý materiál je polypropylén s hrúbkou približne 1 mm. Podľa výrobcu ide o plast, ktorý je 100 % BPA free a odoláva teplotám do 110 °C, takže sa môže bezproblémovo používať aj na teplé pokrmy, či nápoje. Umývať ho možno aj v bežnej umývačke na riad, avšak mikrovlnná rúra je zakázaná.

Ploché plastové diely sa skladajú podľa predpripravených ohybov a zaisťujú sa plastovým cvočkom. Skladanie je, s výnimkou lyžice, jednoduché a treba dávať len pozor na to, aby logo Fozzils bolo z vonkajšej strany – ľahko sa totiž môže stať, že to poskladáte opačne.

Sada Solo Pack

Sada Solo Pack obsahuje hrnček, misku, tanierik, lyžicu a obal na nosenie. Hrnček má objem 350 ml, miska 600 ml a tanierik má plochu 19,4 x 18,5 cm. Sada v rozloženom stave v obale zaberá 26 x 28 cm a váži 182 g. Na miske aj hrnčeku by sa zišla odmerka a najmä ryska pre maximálne naplnenie. Výsledná nádoba totiž preteká, ak ju naplníte povyše dierok s cvočkami.

Lyžica sa pomerne zložito skladá a podľa nás má obmedzené použitie, pretože bežná plastová turistická lyžica neváži takmer nič a je tiež veľmi dobre skladná. Preto túto súčasť sady považujeme skôr za "exhibičnú", ako pre reálne využitie.

Postrehy z používania

Fozzils je ľahká sada a pokiaľ niečo z nej netreba, možno to vyložiť a tak ušetriť pár gramov. Nám sa osvedčil najmä tandem hrnček-miska. V plochom a pružnom balení sa vhodné miesto v batohu pre sadu hľadá ľahko. Celková manipulácia, s výnimkou lyžice, je veľmi pohodlná a rýchla. Pri použití s horúcimi tekutinami treba dávať zvýšený pozor, pretože plast zmäkne a navyše pri jeho iba 1 mm hrúbke nevyniká izolačnými schopnosťami a tak sa ľahko popálite.

Poznámka redakcie: podľa posledných informácií od distribútora v nových baleniach pre tento rok už lyžička nie je.

Fozzils Solo Pack 09/05/12 00:00 nová téma

Recenzia Mizu 360 V7 filter kit – termofľaša s filtrom Filtrácia či dezinfekcia vody v našich horách zväčša nie je potrebná a bez problémov možno z horských prameňov či bystrín naberať vodu. Nie všade tomu tak však musí byť, najmä v nižšie položených kopcoch či lokalitách s rozšírenou pastvou. Taktiež cestovatelia by vedeli rozprávať nejednu historku, kde zažívacie problémy súviseli so znečistenou vodou. To sú situácie, v ktorých sa môže hodiť riešenie od značky Mizu – ide o termofľašu s integrovaným filtrom. 04/12/19 Ľubomír Mäkký Ostatné
Podcast O Geocachingu s Matúšom Morongom Geocaching je hra založená na hľadaní skrýš pomocou GPS. Pôvodne išlo o malú komunitnú záležitosť, museli ste totiž mať GPS prístroj, ktorý nebol práve lacný. Tak sa ku Geocachingu dostávali najmä turisti, ktorí mali takýto prístroj kvôli navigácii v horách. Zásadnejší prienik do mainstreamu prišiel s nástupom smartfónov. V dvanástej epizóde podcastu HIKING.SK sme sa rozprávali s Matúšom Morongom, našim autorom. Je dlhoročným kešerom, aktuálne pôsobí ako reviewer a medzi kešermi je známy pod nickom Rikitan. 20/11/19 Ľubomír Mäkký Rozhovory
Recenzia Bridgedale Stormsock – nepremokavé cykloponožky Jesenné obdobie nemusí znamenať koniec cyklosezóny, ak sa cyklista dobre vystrojí. Pokiaľ sa vám však nechce kupovať nové tretry, máte v zásade dve možnosti, ako ochrániť nohy pred chladom a vodou. Jednou sú nepremokavé návleky, druhou nepremokavé ponožky. Druhú menovanú možnosť som vyskúšal s ponožkami Bridgedale Stormsock v strednej hrubej verzii. 20/11/19 Ľubomír Mäkký Obutie

Túra Dachstein - na Stoderzinken cez Notgasse Konečne prišlo babie leto. Zo zoznamu plánovaných túr vyberám Dachstein, pretože tam som tohoto roku ešte nebol. Pôjdem na prechádzku podľa pána Paulisa, ktorý dáva reportáže zo svojich výletov na internet. Už ani neviem, prečo treba ísť cez Notgasse. Ale keď tadiaľ chodieva pán Paulis, nebude to zlá voľba. Druhým cieľom je obehať ferraty, ktoré sú tesne pod vrcholom kopca. dnes Martin Knor Svet
Rozhovor Keď človek dôjde prvý, je to už len čerešnička na torte Mužské prvenstvo v Slovenskej ultratrailovej lige 2019 patrí Mikulášovi Kérimu, ktorý svojím celoročným ziskom 8195,5 bodov nasadil latku naozaj vysoko. Svoje víťazstvo si zaslúžil skvelými výkonmi počas celej ultrabežeckej sezóny. Na ôsmich podujatiach SUT si vybojoval dvakrát 5. miesto (MF100 a NTS), raz 3. (P100), trikrát 2. (SŽ77, V100, RZB) a na dvoch podujatiach do cieľa dobehol ako prvý (L100, H100). Na tropickej Hriňovskej stovke (124 km, 5200 m+) zdolal náročnú trasu v čase 15:26:30, s takmer 1,5-hodinovým náskokom pred druhým Reném Mrázom. Miki je stálica slovenskej ultratrailovej scény, a tak mi nedalo a vyspovedala som ho, ako to robí, že mu to tak behá. včera Júlia Batmendijnová Rozhovory
Túra Potulky okolo Bukowiny Tatrzańskej Tatranskú Bukovinu (poľ. Bukowina Tatrzańska) sme už viackrát navštívili. Prostredie Podhalia (poľ. Podhale) obľubujeme najmä pre nenáročné, ľudoprázdne prechádzky s neopakovateľnými pohľadmi na Tatry. Obdivujeme kde-tu roztrúsené “živé” salaše - bacówki, či kulinárske špeciality. Okolie je posiate množstvom obydlí, čo špacírku predurčuje na bezpečnú alternatívu k vysokohorským túram v období s nepriaznivým počasím. včera Roman Matkovčík Vysoké a Belianske Tatry

Fozzils Solo Pack 09/05/12 00:00 nová téma
    • 182 g
  • Farebné kombinácie
    • modrá
    • zaujímavé riešenie, nízka hmotnosť, skladnosť, umývateľné v umývačke riadu
  • Nepáči sa mi
    • lyžica
    • 15 €
    • Túto značku nepredáva žiaden z obchodov v našej databáze.