Predstavenie

Stravovacia sada Wildo Camp-a-box

18.07.12
V poslednom čase prenikajú na pulty outdoorových obchodov štýlové doplnky pre pobyt v prírode, bez ktorých sa síce na túre poľahky zaobídeme, no s nimi to môže byť o čosi príjemnejšie. Tieto "hračky" nebývajú drahé a tak sa aj často stávajú vhodnými darmi pre turistikou posadnutých jedincov. Takou je aj sada Camp-a-box švédskej značky Wildo, ktorá obsahuje doplnky k variču a hrncu pre lepší kulinársky zážitok pri stravovaní von.

Základom sady je zatvárací dvojdielny box s rozmermi 19 x 13 x 5 centimetrov, v ktorom sú uložené ostatné súčasti – skladacia miska, skladací hrnček, lopárik, multikorenička a lyžičkovidlička. Pri vybaľovaní z krabice odporúčam zapamätať si spôsob uloženia, lebo práve ten je najkompaktnejší. Vďaka plochému tvaru a zaobleným rohom je sada skladná a v batohu pre ňu nie je problém nájsť miesto.

Spodná časť boxu je určená ako tanier atypického rozmeru, pretože jeden z rohov slúži ako praktický držiak. Hornú časť možno podľa situácie kreatívne využiť napríklad pre zeleninovú prílohu, či pre odloženie nakrájaného chleba. Lopárik poteší každého gurmána, či už na krájanie cibule, slaniny alebo syra. Navyše je na jednej zo strán dierkovaný, takže v kombinácii s tanierom alebo miskou je použiteľný aj ako cedidlo.

Z celej sady ma asi najviac zaujali skladacia miska a pohár. Spôsob zloženia je jednoduchý – horná polovica sa preklopí dnu. Výška nádobky sa tak zmenší na polovicu. V rozloženom stave je pohár dostatočne tuhý a vzhľadom na spôsob skladania nehrozí nechcené samovoľné rozloženie pri manipulácii. Pre ľahké rozloženie slúži úchyt, ktorý je pri rozloženom stave zas uškom na držanie. Miska má využiteľný objem 5 dcl a pohár 2 dcl, v miske sú aj rysky so škálou po 1 dcl. Pri použití na horúcu tekutinu, napr. na čaj, odporúčam plniť tak do polovice až dvoch tretín, pretože materiál pri vyššej teplote zmäkne a je poddajnejší, čo zhoršuje manipuláciu.

Čo by to bolo za gurmána bez soli a korenia. Camp-a-box myslí aj na toto vo forme multikoreničky – ide o nádobku o niečo väčšiu ako krabička od filmu. Z jednej strany sa dá celá otvoriť – vnútri sú oddelené tri komôrky. Jedna veľká na soľ a dve menšie na iné dochucovadlá. Z opačnej strany nádobky sú uzatvárateľné otvory pre pohodlné sypanie.

Poslednou súčasťou sady je lyžičkovidlička. Na jednom konci integruje lyžicu, vidličku a príborový vrúbkovaný nožík. Toto riešenie sa mi až tak nepáči, lebo vďaka vidličkovej časti je využiteľnosť lyžičky na polievku horšia. Preferujem riešenie s lyžicou na jednej strane a vidličkou na druhej. Je to samozrejme otázka osobnej preferencie a zvyku. Tvarovanie rúčky však možno pochváliť, v ruke sedí dobre.

Sada je kompletne vyrobená z plastov rôznej tvrdosti. Všetky sú však podľa výrobcu 100 % BPA free, sadu možno umývať v umývačke riadu a aj použiť v mikrovlnke. Príjemne prekvapil aj hrdý nápis "Made in Sweden", čo sa v dnešnej dobe masovej výroby vo východnej Ázii len tak nevidí.

Na záver dodávam, že sada Wildo Camp-a-box sa mi páči po dizajnovej aj funkčnej stránke. Je to príjemný, hoci nie nevyhnutný, doplnok pre kuchyňu outdoorového gurmána.

Stravovacia sada Wildo Camp-a-box 03/01/13 13:07 14 príspevkov

Podcast Lofoty: Voda bola úplne všade, aj tam kde sme nechceli Či ide o Aljašku alebo Škandináviu, na severských destináciách fasicuje veľkosť krajiny a počas túr odľahlosť od civilizácie v porovnaní so slovenskými horami, či Alpami. V 13. epizóde HIKING podcastu sa rozprávame o Nórsku, ktoré k severskej odľahlosti pridáva ďalší rozmer – more. Reč je konkrétne o trekkingu na Lofotoch a hosťami sú Kika Miholeková s Palim Olejníkom, ktorí boli na týchto ostrovoch začiatkom septembra tohto roka. včera Ľubomír Mäkký Rozhovory
Recenzia Mizu 360 V7 filter kit – termofľaša s filtrom Filtrácia či dezinfekcia vody v našich horách zväčša nie je potrebná a bez problémov možno z horských prameňov či bystrín naberať vodu. Nie všade tomu tak však musí byť, najmä v nižšie položených kopcoch či lokalitách s rozšírenou pastvou. Taktiež cestovatelia by vedeli rozprávať nejednu historku, kde zažívacie problémy súviseli so znečistenou vodou. To sú situácie, v ktorých sa môže hodiť riešenie od značky Mizu – ide o termofľašu s integrovaným filtrom. 04/12/19 Ľubomír Mäkký Ostatné
Podcast O Geocachingu s Matúšom Morongom Geocaching je hra založená na hľadaní skrýš pomocou GPS. Pôvodne išlo o malú komunitnú záležitosť, museli ste totiž mať GPS prístroj, ktorý nebol práve lacný. Tak sa ku Geocachingu dostávali najmä turisti, ktorí mali takýto prístroj kvôli navigácii v horách. Zásadnejší prienik do mainstreamu prišiel s nástupom smartfónov. V dvanástej epizóde podcastu HIKING.SK sme sa rozprávali s Matúšom Morongom, našim autorom. Je dlhoročným kešerom, aktuálne pôsobí ako reviewer a medzi kešermi je známy pod nickom Rikitan. 20/11/19 Ľubomír Mäkký Rozhovory

Skialp Na pásoch cez Železnú bránu a sedlo Váhy Je smutný, dlhý a zasoplený november. Zimné radovánky nie a nie začať. V rámci starostlivosti o spomienkový optimizmus snorím medzi fotkami so snehovými a ľadovými scenériami. A tu, aha, aká pekná skialpovačka z februára roku 2017... dnes Michal Diviak Vysoké a Belianske Tatry
Túra Jaskyňa v Skalke - tip na výlet s deťmi na Spiši Našu trilógiu hľadania verejnosti voľne prístupných jaskýň Belianských Tatier a Spišskej Magury zavŕšime Jaskyňou v Skalke. Ide o poslednú sprístupnenú jaskyňu v rámci danej lokality. Neobmedzený pohyb pri pátraní nám zabezpečí fakt, že sa budeme nachádzať mimo ochranného pásma Pieninského národného parku. včera Roman Matkovčík Jaskyne

Stravovacia sada Wildo Camp-a-box 03/01/13 13:07 14 príspevkov
    • Wildo
    • Camp-a-box
    • stravovacia sada pre jednu osobu: Basic (box, malý hrnček) 8,- €
      Light (box, malý hrnček a lyžica) 10,- €
      Complete (box, veľký a malý hrnček, lyžica a korenička) 20,- €
    • BPA free plasty rôznej tvrdosti
  • Hmotnosť
    • 192 - 257 g
  • Farebné kombinácie
    • 12 rôznych farebných prevedení
    • dizajn, praktická skladacia miska a pohár, multikorenička, Made in Sweden
  • Nepáči sa mi
    • lyžica
  • Ostatné info
    • rozmery: 19 x 13 x 5 cm
    • 8 / 10 / 20 €
    • Túto značku nepredáva žiaden z obchodov v našej databáze.