Pozvánka Kurz prvej pomoci 2013 zrušený

AKCIA ZRUŠENÁ - Na jeseň sa náš tradičný kurz prvej pomoci nekonal, tak sme to chceli napraviť teraz v marci. Kurz býva zameraný na horské aktivity – je ideálny pre všetkých turistov, horolezcov, skialpinistov a iných horských nadšencov, ktorí sa chcú naučiť alebo si precvičiť svoje znalosti z poskytovania prvej pomoci. Piaty ročník tohto podujatia, ktorý sa mal konať v termíne 22. - 24.3.2013 (piatok - nedeľa) na Chate Uhorčík v Terchovej, sa žiaľ z dôvodou nezáujmu konať nebude.

Kurz bol zrušený z dôvodu nízkeho záujmu.
Prihlásným účastníkom, čo za kurz vopred zaplatili, budú do konca týždňa peniaze odoslané bankovým prevodom na rovnaký účet, z ktorého nám prišli.

Ako to vyzeralo na našich kurzoch prvej pomoci si môžete pozrieť v reportážach z predošlých ročníkov:
2008: Športchata Bezovec
2009: Chata pod Lampášom v Štefanovej
2010: Chata Uhorčík v Terchovej
2011: Chata Uhorčík v Terchovej

Lektorku nám robí od začiatku kurzov MUDr. Renáta Andrejčáková. Je lekárom s druhým stupňom špecializácie v odbore anesteziológie a intenzívnej medicíny, pracuje na KAIM v FNsP Ružinov v Bratislave a je zakladajúcim členom výboru Slovenskej resuscitačnej spoločnosti pri SSAIM. Pôsobí tiež ako externý pedagóg pre výučbu PP pre medikov na LF UK v Bratislave. Má 12 ročnú prax vo výučbe kardiopulmonálnej resuscitácie a PP pre laikov, medikov a študentov v rámci postgraduálneho štúdia.