PR Sportrysy oslavuje, vy ušetríte

Sportrysy je tu aj vďaka spokojným zákazníkom od roku 1993. 20 rokov ponúkame kvalitné výrobky popredných outdoorových značiek a snažíme sa poradiť a vyhovieť aj v tých najnáročnejších požiadavkách našich zákazníkov. Okrem kvalitných výrobkov ponúkame aj komplexný servis lyží, snowboardov a bicyklov. Každý si u nás nájde to svoje.

My oslavujeme, vy ušetríte

Oceňujeme dôveru, ktorú do nás zákazníci vkladajú a preto sme ako poďakovanie pripravili cenové vychytávky. Nakúpte lyžiarsku výstroj, topánky alebo oblečenie. Ak ste medzi akciovými produktmi nenašli to svoje, akciu priebežne sledujte, produkty budú pribúdať.

Ešte nás nepoznáte?

Nevadí, tu je pár informácii o nás:
Predajne Sportrysy predstavujú sieť maloobchodných prevádzok v Poprade, Starom Smokovci a Prešove. Od roku 2012 ponúkame veľkú časť nášho sortimentu aj na internetovej stránke www.sportrysy.sk.

Sortiment predstavuje športovú výstroj pre akúkoľvek športovú činnosť – ponúkame rôznorodé portfólio viac alebo menej známych športových značiek. Sortiment diferencujeme tak, aby bol uspokojený aj ten najnáročnejší zákazník s najšpecifickejšími požiadavkami. Zameriavame sa na turistiku, lezenie a horolezectvo, lyžovanie, snowboarding, skialp, bežky a cyklistiku. Nájdete u nás aj módny tovar, pomôcky na fitness, korčuľovanie, plávanie, rafting, bojové športy, bedminton, tímové loptové športy a veľa iného.

Spoločnosť pod logom Sportrysy vznikla v roku 1993 ako malá prejňa s plochou 28 m2 v Poprade. Spoločnosť je výhradným dovozcom a distribútorom značky K2 pre Slovenskú republiku a dozcom firmy Therm-ic.

Rysy Group, s.r.o. je registrovaným členom medzinárodnej obchodnej siete Sport 2000.

Naša filozofia

Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás najdôležitejšia a sme pripravení poskytnúť vám takú výstroj, ktorá vám naplno pomôže uskutočniť všetky vaše športové ambície. Pri predaji pokladáme za dôležité, aby sme zákazníkovi čo najlepšie poradili, preto u nás nájdete personál, ktorý má tovar vyskúšaný "na vlastnej koži", aby vedel odporučiť tovar každému zákazníkovi.

Pokladáme za dôležité, aby sa v našich predajniach zákazníci cítili dobre a aby sa im dostalo náležitej ochoty, pozornosti a rád. Okrem toho je pre nás dôležitá komplexná starostlivosť o zákazníka a preto mu poskytujeme komplexný servis u nás zakúpenej výstroje a vybavenia. Lyže, bežky, snowboard či bicykel – pre nás to nie je žiaden problém.