PR

Tipy na outdoorové darčeky k Vianociam

sponzorovaný článok 04.12.15 Tohtoročné Vianoce sa blížia a možno si lámete hlavu, ako potešiť členov rodiny či priateľov, ktorí radi trávia čas v prírode. Opäť prinášame zopár nápadov na outdoorové darčeky a tento rok sme pridali aj tipy pre detských turistov. Ak sa rozhodnete pre niektorý z našich produktov na poslednú chvíľu, môžete ho objednať ešte v utorok 22. 12. 2015 do 14-tej hodiny.

1. Tipy pre chlapov

* nôž sa chlapovi vždy hodí, skúste napríklad Light My Fire,
* snežnice TSL Outdoor,
* turistické mačky CAMP Ice Master.

2. Tipy pre dámy

* dizajnové fľaše,
* dámske multifunkčné šatky,
* termo bielizeň (Icebreaker, Devold),
* svetre, napríklad pletené od KAMA.

3. Tipy pre deti

* detské multifunkčné šatky → link,
* detské fľaše → link,
* detské batohy → link.

4. Tipy pre náročných

* hodinky Suunto, Polar a Timex.

5. Univerzálne darčeky

* fľaše Sigg, Nalgene a Salewa,
* termosky TSL, Salewa, Primus,
* kniha s outdoorovou tématikou,
* sprievodcovia → link
* turistické / skialpové paličky Black Diamond, Leki, Fizan,
* titánové alebo nerezové hrnčeky.

6. Sport-Outdoor tipy

* istiace pomôcky Petzl GriGri, Petzl Reverso, Black Diamond ATC (Guide),
* čelovky Black Diamond, Petzl, Mammut, Led Lenser → link,
* vrecká na magnézium.

7. Tip bez fantázie

* darčeková poukážka → link.

Dodacia doba a možnosť vrátenia

* Objednávky prijaté do utorka 22. decembra do 14.00 h budeme odosielať ešte v ten istý deň. Zákazníci by tak mali balík dostať v stredu 23.12.
* V prípade nevhodného darčeka (zlá veľkosť, strih, nepáči sa, rovnaký dostal od iného Ježiška :-) je možné takýto darček / tovar vrátiť späť do 8. januára 2014. (samozrejme nepoužívaný).

Tovar hľadajte na stránkach sport-outdoor.sk (predajňa Lučenec) a outland-shop.eu (predajňa Zvolen).

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Štefánikovou magistrálou Môj denník počas cesty Štefánikovou magistrálou. Už zopár rokov som chcel vyraziť na túto cestu, avšak vždy som uprednostnil rôzne iné výlety alebo športové podujatia. Po zdravotných problémoch s chrbticou a dlhom liečení som sa rozhodol venovať len turistike a šport brať iba ako občasnú rekreáciu. A tak sa mi konečne podarilo naplánovať dovolenku venovanú magistrále. Od jari 2018 začali moje prípravy a taktiež zadováženie si rôznej výbavy. Plný odhodlania, zistených informácii a očakávaní, čo ma počas cesty postretne, som vyrazil 20. augusta 2018 o 7.23 h na dobrodružstvo dlhé 120 km. dnes Palino Bajcar Malé Karpaty, Myjavská pahorkatina
Cyklotúra Podhorie Slanských vrchov 2 Konečne sa dostávam po ročnej odmlke k projektu podhoria, začatom v roku 2016 ako spoluputujúci priateľa Tona, ktorý ho začal realizovať ako prvý a rád by som prešiel a uzatvoril okruh tiež. Veď hory a ich dediny s tradíciami určite stoja za námahu. Bez dobrého parťáka je to však nejaké nemastné-neslané, vo dvojici nám to s priateľom šliapalo, pešo či bicyklom, oveľa lepšie. Podstatné je však, že som sa rozhýbal a dúfam, že to nejako doputujem do zdarného konca. včera Marián Jaššo Slanské vrchy
Test SOTO WindMaster – varič do veterného počasia Regulačný ventil a horák so zvýšenou odolnosťou voči vplyvu vetra sú dve hlavné vychytávky turistického variča WindMaster japonskej značky SOTO. V balení dostanete k variču dva typy nožičiek – jednu odľahčenú trojnožku (TriFlex) pre užšie nádoby a jednu štvornožku (4Flex) so skladacími koncami pre širšie nádoby. WindMaster sme vyskúšali začiatkom marca počas slnečného, no chladného a veterného dňa. 20/03/19 Ľubomír Mäkký Varenie a jedlo