PR

Tipy na outdoorové darčeky k Vianociam

sponzorovaný článok 04.12.15 Tohtoročné Vianoce sa blížia a možno si lámete hlavu, ako potešiť členov rodiny či priateľov, ktorí radi trávia čas v prírode. Opäť prinášame zopár nápadov na outdoorové darčeky a tento rok sme pridali aj tipy pre detských turistov. Ak sa rozhodnete pre niektorý z našich produktov na poslednú chvíľu, môžete ho objednať ešte v utorok 22. 12. 2015 do 14-tej hodiny.

1. Tipy pre chlapov

* nôž sa chlapovi vždy hodí, skúste napríklad Light My Fire,
* snežnice TSL Outdoor,
* turistické mačky CAMP Ice Master.

2. Tipy pre dámy

* dizajnové fľaše,
* dámske multifunkčné šatky,
* termo bielizeň (Icebreaker, Devold),
* svetre, napríklad pletené od KAMA.

3. Tipy pre deti

* detské multifunkčné šatky → link,
* detské fľaše → link,
* detské batohy → link.

4. Tipy pre náročných

* hodinky Suunto, Polar a Timex.

5. Univerzálne darčeky

* fľaše Sigg, Nalgene a Salewa,
* termosky TSL, Salewa, Primus,
* kniha s outdoorovou tématikou,
* sprievodcovia → link
* turistické / skialpové paličky Black Diamond, Leki, Fizan,
* titánové alebo nerezové hrnčeky.

6. Sport-Outdoor tipy

* istiace pomôcky Petzl GriGri, Petzl Reverso, Black Diamond ATC (Guide),
* čelovky Black Diamond, Petzl, Mammut, Led Lenser → link,
* vrecká na magnézium.

7. Tip bez fantázie

* darčeková poukážka → link.

Dodacia doba a možnosť vrátenia

* Objednávky prijaté do utorka 22. decembra do 14.00 h budeme odosielať ešte v ten istý deň. Zákazníci by tak mali balík dostať v stredu 23.12.
* V prípade nevhodného darčeka (zlá veľkosť, strih, nepáči sa, rovnaký dostal od iného Ježiška :-) je možné takýto darček / tovar vrátiť späť do 8. januára 2014. (samozrejme nepoužívaný).

Tovar hľadajte na stránkach sport-outdoor.sk (predajňa Lučenec) a outland-shop.eu (predajňa Zvolen).

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Príbeh Inéz Sedím si v mokrých trenírkach na teplej tráve a je mi dobre. Výnimočne dobre. Po štyroch dňoch putovania ma značka zaviedla do veľmi hlbokého a lúčnatého sedla a koniec dediny bol iba asi dvesto metrov odo mňa. Štyri dni mi slnko pripekalo na hlavu a už som bol od potu slaný ako soľnička. Biele mapy po košeli, tričkách, na čapici, ba aj na kraťasoch. Na niektorých chúlostivých miestach som bol už aj odretý a len tuba modrej Indulony zabránila najhoršiemu. A tak som opustil značku a poľnou cestou zišiel do dediny. dnes Boro Tomis Príbehy
Túra Návrat do detstva – salaše pod Čiernym kameňom Z detstva mám na dovolenky v Liptovských Revúcach krásne spomienky. Nekonečná cesta Škodou stodesať, ktorú nám spríjemňovalo „la šánte mí kantáre“ zo staručkej Aiwy, tuhý boj nášho staručkého auta so stúpaním na Donovaly, ukončený buď výdychom úľavy celej posádky alebo vyvretou vodou. včera Radoslav Jurčina Veľká Fatra a Choč
Túra Rozsutce z Bieleho Potoka Leto v roku 2018 nie a nie sa rozlúčiť. Ešte aj v polovici septembra teploty v podhorí dosahovali 25 stupňov. Keď sa po dlhšom čase objavil syn a chcel podniknúť nejakú túru, sadli sme si nad mapu a dumali, kde dávnejšie nebol. V Malej Fatre sme pred rokmi strávili zopár stanovačiek a vtedy naposledy bol aj na Veľkom Rozsutci. Voľba bola jasná - treba naplánovať výlet do tých končín. včera Michal Bukvai Malá Fatra