PR adidas na festivale Hory a Mesto 2014

Bratislava – Objavte na tohtoročnom festivale Hory a Mesto novú adidas outdoor kolekciu, ktorá je určená pre vaše outdorové zážitky nadchádzajúcej sezóny! Festival sa koná v bratislavskom SC Aupark v dňoch 2. - 6. apríla 2014.

Novú kolekciu Jar/Leto 2014 spolu so špičkovou outdoor obuvou si môžete vyskúšať a aj priamo zakúpiť za zvýhodnené ceny. Počas celého festivalu nájdete v centrálnej zóne Auparku adidas try&buy zónu, kde vám vysvetlíme benefity všetkých modelov spolu s podrobnými informáciami o použitých materiáloch a technológiách. Každý kúsok kolekcie si môžete chytiť aj vyskúšať, vrátane troch úplne nových modelov obuvi s podrážkou STEALTH. Tento materiál poskytuje neprekonateľný grip, ktorý ocení každý lezec.

Okrem modelov Solo a Scope, ktoré sú vhodné na skalnatý povrch a lezecké aktivity na skalách, ponúka kolekcia aj úplne nový model Slack Cruiser, ktorý bol vyvinutý pre milovníkov Slack Line. Keď budete mať šťastie, môžete v stánku stretnúť aj jedného z najlepších poľských lezcov, Adama Pustelnika a opýtať sa na jeho športové tipy a triky.