Hey Global Wash

30.07.14
Pred tohtoročnou letnou sezónou sme sa vyzbrojili svetlo-zeleno-bielou tubou, sľubujúcou multifunkčnosť v zmysle použitia na umývanie tela, vlasov, textilu aj riadov. Názov prípravku je Hey sport Global Wash. V batožine sme teda ušetrili trochu miesta a teraz sa podelíme o bližšie skúsenosti.

Charakteristika

Výrobok patrí do kolekcie pracích a impregnačných prípravkov, vývoj aj výroba sú umiestnené v Nemecku. Podľa distribútora funguje na báze pracích orechov, neobsahuje syntetické vône ani umelé farbivá a je biologicky úplne rozložiteľný. Keďže nedisponujeme laboratóriom, nebudeme sa zameriavať na zloženie prípravku, ale na jeho praktické použitie.

Skúsenosti

Prípravok sme so sebou mali na viacerých výletoch vrátane pobytu pri mori, keďže má fungovať aj v slanej vode. Tam sme napokon vzhľadom na celkovú zaľudnenosť okolia upustili od úmyslu preprať si niečo v mori, zato sme ho tam takmer výlučne používali na umývanie vo veľmi mäkkej vode. Rovnako sme ho skúšali doma v tvrdej vode.

Mydlo je číre a vôňa veľmi nenápadná. Málo pení, čo najmä pri umývaní riadov a vlasov pôsobilo nezvykle, ale na funkčnosti to neubralo, naopak stačilo menej oplachovania, čo oceníme na miestach, kde treba šetriť vodou. Preprať spotené tričko a ponožky mydlo rovnako zvládlo.

Tuba má obsah 100 ml, takže ak s ňou rátame na dlhšiu dovolenku, kde by sme ju chceli používať na všetky spomenuté funkcie a v posádke máme viac čistotných žien s dlhými vlasmi, treba si množstvo zvážiť a prípadne pribaliť dve.

Jedinou výhradou, ktorú máme voči mydlu, je jeho prílišná tekutosť. Z tuby vytečie viac, než aktuálne potrebujeme, čo je škoda. Netreba ani tlak, stačí, že chceme mydlo ovoňať a tuba je akurát vo vhodnom gravitačnom postavení. Treba na to potom myslieť pri každom používaní.

Tuba mi v hygienickej taštičke nezaberá veľa miesta a použitie na viacero spomenutých úkonov je príjemné. Počas niekoľkodňovej túry, či bicyklovačky, tak stačí na kompletnú hygienu, treba pribaliť iba zubnú kefku, minipastu a opaľovací krém.

Na článku spolupracovala Daniela Mäkká

Hey Global Wash 30/07/14 10:12 2 príspevky

Túra Jesenné Grinavské jazerá Nie sú to síce žiadne veľhory, ale podhorie Malých Karpát na rozhraní lesa a vinohradov vie byť na jeseň veľmi príjemné na dopoludňajšiu vychádzku. Takto sme sa počas babieho leta s mamou a Maťkom vybrali do obľúbenej lokality nd Grinavou, časťou Pezinka. Okrem farebných vinohradov sa postupne prechádza okolo troch rybníkov. K tomu nás čakajú ešte dve pekné vyhliadky. 05/12/19 Soňa Mäkká Malé Karpaty
Túra Lago d´Idro s deťmi – tipy na výlety Ako už viackrát, aj letná dovolenka 2018 dopadla tak, že sme sa vybrali do Rakúska a severného Talianska. Podmienkou boli hory, voda a zázemie pre karavan. Vodou nemuselo byť nevyhnutne more, viackrát sme boli pri Lago di Garda a tak sme sa rozhodli, že preskúmame niektoré ďalšie z jazier v oblasti. Potrebovali sme aj ciele výletov priamo v okolí kempu, pretože mladší Maťko ešte sám nebicykloval a do sedačky či cyklovozíka je už ťažký, takže presun z kempingu za atrakciami musel byť pešo alebo hromadnou dopravou. Po niekoľkodňovom prieskume sme sa rozhodli pre Lago d'Idro. 28/11/19 Soňa Mäkká Svet
Reportáž Namiesto ostnatého drôtu voľný pohyb ľudí aj zvierat Pred tridsiatimi rokmi padla Železná opona, ktorá nás oddeľovala od slobodného západu. Na celom úseku železnej opony v rámci ČSSR zomrelo podľa Ústavu pamäti národa 280 civilných obyvateľov. Na slovenskej časti opony bolo pri pokuse o prechod hranice smerom na západ usmrtených 42 osôb zastrelením, elektrickým prúdom, výbuchom mín, roztrhaním psami a inými zákrokmi príslušníkov Zboru národnej bezpečnosti a Pohraničnej stráže. Dnes je režim na hranici absolútne opačný. Vzhľadom na minulosť týchto miest sa v nich zachovala viac alebo menej neporušená príroda, do ktorej sa chodí na túry, cyklotúry či len obyčajné vychádzky. Navyše, s voľným prekračovaním hranice, o ktorej niekedy v poli ani nevieme, kde presne je, a v tej chvíli to ani nie je dôležité. 17/11/19 Soňa Mäkká Publicistika

MTB Čiernohuzec - cyklookruh z Levoče Tiché Levočské vrchy predstavujú vďaka dobrým cestám a mimoriadne zaujímavým lokalitám ideálny priestor pre atraktívnu cykloturistiku. Na trase môžeme objavovať ich donedávna utajenú krásu, pričom vyjdeme na tri vrcholy: Jankovec, Chmeľov a Čiernohuzec. dnes Karol Mizla Levočské vrchy
Podcast O Geocachingu s Matúšom Morongom Geocaching je hra založená na hľadaní skrýš pomocou GPS. Pôvodne išlo o malú komunitnú záležitosť, museli ste totiž mať GPS prístroj, ktorý nebol práve lacný. Tak sa ku Geocachingu dostávali najmä turisti, ktorí mali takýto prístroj kvôli navigácii v horách. Zásadnejší prienik do mainstreamu prišiel s nástupom smartfónov. V dvanástej epizóde podcastu HIKING.SK sme sa rozprávali s Matúšom Morongom, našim autorom. Je dlhoročným kešerom, aktuálne pôsobí ako reviewer a medzi kešermi je známy pod nickom Rikitan. včera Ľubomír Mäkký Rozhovory
Recenzia Bridgedale Stormsock – nepremokavé cykloponožky Jesenné obdobie nemusí znamenať koniec cyklosezóny, ak sa cyklista dobre vystrojí. Pokiaľ sa vám však nechce kupovať nové tretry, máte v zásade dve možnosti, ako ochrániť nohy pred chladom a vodou. Jednou sú nepremokavé návleky, druhou nepremokavé ponožky. Druhú menovanú možnosť som vyskúšal s ponožkami Bridgedale Stormsock v strednej hrubej verzii. včera Ľubomír Mäkký Obutie

Hey Global Wash 30/07/14 10:12 2 príspevky
  • Ostatné info
    • balenie 100 ml
    • 7,50 €
    • Túto značku nepredáva žiaden z obchodov v našej databáze.