Recenzia Hey Global Wash

Pred tohtoročnou letnou sezónou sme sa vyzbrojili svetlo-zeleno-bielou tubou, sľubujúcou multifunkčnosť v zmysle použitia na umývanie tela, vlasov, textilu aj riadov. Názov prípravku je Hey sport Global Wash. V batožine sme teda ušetrili trochu miesta a teraz sa podelíme o bližšie skúsenosti.

Výrobca
Obchody
progress-sk.sk

Charakteristika

Výrobok patrí do kolekcie pracích a impregnačných prípravkov, vývoj aj výroba sú umiestnené v Nemecku. Podľa distribútora funguje na báze pracích orechov, neobsahuje syntetické vône ani umelé farbivá a je biologicky úplne rozložiteľný. Keďže nedisponujeme laboratóriom, nebudeme sa zameriavať na zloženie prípravku, ale na jeho praktické použitie.

Skúsenosti

Prípravok sme so sebou mali na viacerých výletoch vrátane pobytu pri mori, keďže má fungovať aj v slanej vode. Tam sme napokon vzhľadom na celkovú zaľudnenosť okolia upustili od úmyslu preprať si niečo v mori, zato sme ho tam takmer výlučne používali na umývanie vo veľmi mäkkej vode. Rovnako sme ho skúšali doma v tvrdej vode.

Mydlo je číre a vôňa veľmi nenápadná. Málo pení, čo najmä pri umývaní riadov a vlasov pôsobilo nezvykle, ale na funkčnosti to neubralo, naopak stačilo menej oplachovania, čo oceníme na miestach, kde treba šetriť vodou. Preprať spotené tričko a ponožky mydlo rovnako zvládlo.

Tuba má obsah 100 ml, takže ak s ňou rátame na dlhšiu dovolenku, kde by sme ju chceli používať na všetky spomenuté funkcie a v posádke máme viac čistotných žien s dlhými vlasmi, treba si množstvo zvážiť a prípadne pribaliť dve.

Jedinou výhradou, ktorú máme voči mydlu, je jeho prílišná tekutosť. Z tuby vytečie viac, než aktuálne potrebujeme, čo je škoda. Netreba ani tlak, stačí, že chceme mydlo ovoňať a tuba je akurát vo vhodnom gravitačnom postavení. Treba na to potom myslieť pri každom používaní.

Tuba mi v hygienickej taštičke nezaberá veľa miesta a použitie na viacero spomenutých úkonov je príjemné. Počas niekoľkodňovej túry, či bicyklovačky, tak stačí na kompletnú hygienu, treba pribaliť iba zubnú kefku, minipastu a opaľovací krém.