Hey Global Wash

30.07.14
Pred tohtoročnou letnou sezónou sme sa vyzbrojili svetlo-zeleno-bielou tubou, sľubujúcou multifunkčnosť v zmysle použitia na umývanie tela, vlasov, textilu aj riadov. Názov prípravku je Hey sport Global Wash. V batožine sme teda ušetrili trochu miesta a teraz sa podelíme o bližšie skúsenosti.

Charakteristika

Výrobok patrí do kolekcie pracích a impregnačných prípravkov, vývoj aj výroba sú umiestnené v Nemecku. Podľa distribútora funguje na báze pracích orechov, neobsahuje syntetické vône ani umelé farbivá a je biologicky úplne rozložiteľný. Keďže nedisponujeme laboratóriom, nebudeme sa zameriavať na zloženie prípravku, ale na jeho praktické použitie.

Skúsenosti

Prípravok sme so sebou mali na viacerých výletoch vrátane pobytu pri mori, keďže má fungovať aj v slanej vode. Tam sme napokon vzhľadom na celkovú zaľudnenosť okolia upustili od úmyslu preprať si niečo v mori, zato sme ho tam takmer výlučne používali na umývanie vo veľmi mäkkej vode. Rovnako sme ho skúšali doma v tvrdej vode.

Mydlo je číre a vôňa veľmi nenápadná. Málo pení, čo najmä pri umývaní riadov a vlasov pôsobilo nezvykle, ale na funkčnosti to neubralo, naopak stačilo menej oplachovania, čo oceníme na miestach, kde treba šetriť vodou. Preprať spotené tričko a ponožky mydlo rovnako zvládlo.

Tuba má obsah 100 ml, takže ak s ňou rátame na dlhšiu dovolenku, kde by sme ju chceli používať na všetky spomenuté funkcie a v posádke máme viac čistotných žien s dlhými vlasmi, treba si množstvo zvážiť a prípadne pribaliť dve.

Jedinou výhradou, ktorú máme voči mydlu, je jeho prílišná tekutosť. Z tuby vytečie viac, než aktuálne potrebujeme, čo je škoda. Netreba ani tlak, stačí, že chceme mydlo ovoňať a tuba je akurát vo vhodnom gravitačnom postavení. Treba na to potom myslieť pri každom používaní.

Tuba mi v hygienickej taštičke nezaberá veľa miesta a použitie na viacero spomenutých úkonov je príjemné. Počas niekoľkodňovej túry, či bicyklovačky, tak stačí na kompletnú hygienu, treba pribaliť iba zubnú kefku, minipastu a opaľovací krém.

Na článku spolupracovala Daniela Mäkká

Hey Global Wash 30/07/14 10:12 2 príspevky

Túra Náučný chodník Molpír s dieťaťom Oblasť Smolenického krasu je veľmi vďačná na turistiku. Už ako deti sme robili s mamou okruhy cez Havranicu, Záruby, Ostrý Kameň a Čertov žľab s bonusom vandrovania od a k železničnej stanici, ktorá je ďaleko od obce. Každá z lokalít je atraktívna a má svoj osobitý charakter, a to nespomínam jarné pohľady na jediný malokarpatský vodopád Hlboča či jaskyňa Driny. 24/10/19 Soňa Mäkká Malé Karpaty
Reportáž S Mišom Diviakom o citlivom hospodárení v lese Súčasťou Strednej odbornej školy lesníckej v Banskej Štiavnici sú aj školské lesy Kysihýbel, ktoré slúžia budúcim lesníkom na praktické vyučovanie. Vedúcim školských lesov je Michal Diviak, lesník, učiteľ a náš dlhoročný autor. Prešli sme sa po zrekonštruovanom náučnom chodníku Kysihýbel a hovorili nielen o tom, ako sa hospodári v tunajších lesoch, ale aj v lesoch všeobecne. 15/10/19 Soňa Mäkká Reportáže
Správa Dobrovoľníci likvidovali nelegálnu skládku na Magurke Občianske združenie Priatelia Magurky a obec Partizánska Ľupča zorganizovali minulý víkend akciu „Čistenie prírody – Magurka, Nízke Tatry“. Jej cieľom bola likvidácia starej nelegálnej skládky odpadu v okolí bývalej banskej štôlne Rüsseger. Do čistenia sa zapojilo viac ako štyridsiatka dobrovoľníkov. 09/10/19 Soňa Mäkká Správy

Túra Roháče – Baníkov a Tri kopy Letné horúčavy pominuli a s nimi aj búrky na horách, ktoré v auguste hrozili takmer každodenne. Na prvý septembrový týždeň predpovede hlásili stabilné slnečné počasie, ale už v piatok mal opäť od západu prechádzať front. Našťastie, keď má človek za šéfa turisticky naladeného človeka, nie je problém uvoľniť sa aj v pracovný deň. Nakoniec si voľno vybavil aj samotný šéf a operatívne sme sa dohodli na štvrtok. dnes Michal Bukvai Západné Tatry
Túra Glarnské Alpy – ku Spitzmeilenhütte Nechce sa mi tomu veriť. Je pol jedenástej v noci a vonku v tme neustále prší. Pritom predpoveď počasia na zajtra jasne hovorí o modrej oblohe a veľmi príjemných teplotách na túto časť roka. Spoľahnúť sa na serióznosť švajčiarskych meteorológov? Skúsim. Nachystám si veci do hôr. Láka ma to tam. Zažil som totiž Alpabfahrt v obci Mels. Slávnostný jesenný návrat dobytka z letných pastvín. Trvá to zvyčajne tri víkendy. Cez dve desiatky slávnostné vyzdobených stád si majitelia rozoberú do svojich maštalí. Výzdobu hocktorej kravičky by závidela aj nejedna krojovaná nevesta. Je to aj divácky zaujímavé divadlo. No svedčí to aj o rozsiahlosti priestorov, ktoré salaše (Alp) pre svoju činnosť potrebujú. A táto oblasť je mojím cieľom. Terén pod vrchom Spitzmeilen a tam položená chata Spitzmeilenhütte. včera Vladimír Mikuš Svet
Pozvánka Festival Cestou necestou chystá šnúru v 21 mestách S jeseňou prichádza tradične aj nová šnúra festivalu Cestou necestou, tentokrát až 21 mestách SR, od 16.10. do 28.11.2019. Najväčšie podujatie sa bude konať od 8.-10.11.2019 v bratislavskom DK Ružinov, kedy je pripravených 50 prednášok v troch sálach. Témy sú pestré, skialp, vysokohorská turistika, paragliding, bicykle, plavby či stopovanie cez najrôznejšie krajiny. 21/10/19 Redakcia Festivaly a premietania

Hey Global Wash 30/07/14 10:12 2 príspevky
  • Ostatné info
    • balenie 100 ml
    • 7,50 €
    • Túto značku nepredáva žiaden z obchodov v našej databáze.