Hey Global Wash

30. 07. 2014
Pred tohtoročnou letnou sezónou sme sa vyzbrojili svetlo-zeleno-bielou tubou, sľubujúcou multifunkčnosť v zmysle použitia na umývanie tela, vlasov, textilu aj riadov. Názov prípravku je Hey sport Global Wash. V batožine sme teda ušetrili trochu miesta a teraz sa podelíme o bližšie skúsenosti.

Charakteristika

Výrobok patrí do kolekcie pracích a impregnačných prípravkov, vývoj aj výroba sú umiestnené v Nemecku. Podľa distribútora funguje na báze pracích orechov, neobsahuje syntetické vône ani umelé farbivá a je biologicky úplne rozložiteľný. Keďže nedisponujeme laboratóriom, nebudeme sa zameriavať na zloženie prípravku, ale na jeho praktické použitie.

Skúsenosti

Prípravok sme so sebou mali na viacerých výletoch vrátane pobytu pri mori, keďže má fungovať aj v slanej vode. Tam sme napokon vzhľadom na celkovú zaľudnenosť okolia upustili od úmyslu preprať si niečo v mori, zato sme ho tam takmer výlučne používali na umývanie vo veľmi mäkkej vode. Rovnako sme ho skúšali doma v tvrdej vode.

Mydlo je číre a vôňa veľmi nenápadná. Málo pení, čo najmä pri umývaní riadov a vlasov pôsobilo nezvykle, ale na funkčnosti to neubralo, naopak stačilo menej oplachovania, čo oceníme na miestach, kde treba šetriť vodou. Preprať spotené tričko a ponožky mydlo rovnako zvládlo.

Tuba má obsah 100 ml, takže ak s ňou rátame na dlhšiu dovolenku, kde by sme ju chceli používať na všetky spomenuté funkcie a v posádke máme viac čistotných žien s dlhými vlasmi, treba si množstvo zvážiť a prípadne pribaliť dve.

Jedinou výhradou, ktorú máme voči mydlu, je jeho prílišná tekutosť. Z tuby vytečie viac, než aktuálne potrebujeme, čo je škoda. Netreba ani tlak, stačí, že chceme mydlo ovoňať a tuba je akurát vo vhodnom gravitačnom postavení. Treba na to potom myslieť pri každom používaní.

Tuba mi v hygienickej taštičke nezaberá veľa miesta a použitie na viacero spomenutých úkonov je príjemné. Počas niekoľkodňovej túry, či bicyklovačky, tak stačí na kompletnú hygienu, treba pribaliť iba zubnú kefku, minipastu a opaľovací krém.

Na článku spolupracovala Daniela Mäkká

Hey Global Wash 30/07/14 10:12 2 príspevky

Správa Anjel na horách spája turistiku s dobročinnosťou Vojtech Špišák je turista, ultrabežec a organizátor pretekov v horskom behu Východniarska stovka. Popri tom každý rok vymyslí charitatívnu akciu spojenú so športom. Tento rok robí zaujímavý projekt v spolupráci s neziskovou organizáciou Dobrý anjel. 30/07/20 Soňa Mäkká Správy
Predstavenie Hanwag Banks II Lady GTX Topánky od nemeckej značky Hanwag nosím už od vysokoškolských čias, posledné štyri roky je to najmä ľahký model Banks. Tento rok prišiel výrobca s jeho novou verziou. Čakala som, že pôjde len o nejaký facelift, no pri prvom pohľade som mala dojem, že ide o úplne iné topánky. Iný strih, iné kopyto, zmenené materiály a iná farba. Samozrejme, keď sa pozrieme na topánku bližšie, nepoprie, že ide o rovnaký model. V nasledujúcom článku oba modely porovnám. 29/07/20 Soňa Mäkká Obutie
Túra Ostredok a Krížna - okruh z Vyšnej Revúcej Ostredok je najvyšší vrchol Veľkej Fatry. Nedávno sa tu udiala pomerne unikátna vec, bolo treba presunúť vrcholový smerovník na susednú kótu. Zistilo sa, že dovtedajší vrchol má ešte o niečo vyšší predvrchol a tomu teda patrí výškové prvenstvo v pohorí. V Rybovskom sedle si spomenieme aj na najtragickejšiu lavínu na Slovenku. 27/07/20 Soňa Mäkká Veľká Fatra a Choč

Túra Z Kriváňa na Kriváň (z Poľany do Tatier) Poľana, Kráľová hoľa, Kriváň - tri symbolické vrcholy Slovenska. Raz dávnejšie som v televízii sledoval reportáž o prechode týchto troch vrcholov v jednom slede zo severu na juh. Ja som sa nechal inšpirovať a po niekoľkých rokoch sa mi aj za spoluúčasti dvoch kamarátov podarilo prechod zrealizovať výhradne po značených trasách z mojej domovskej dedinky Kriváň až po majestátny Kriváň vo Vysokých Tatrách cez Poľanu a Nízke Tatry, spolu viac ako 180 km. Všetko sa to udialo v prvej polovici júla v priebehu 8 dní. včera Martin Hakel Nízke Tatry, Muránska planina, +
Prístrešok Sedlo Vyšný Tvarožec Pri zdolávaní červenej značky z čergovského Minčola do Duklianskeho priesmyku som narazil na niekoľko objektov nezachytených v mapách. Informácia o ich existencii by pravdepodobne ovplyvnila moje plánovanie viacdenného putovania trasou mimo dotykov s civilizáciou. Jedným je prístrešok v sedle Nižný Tvarožec. Som na pochybách nazývať ho prístreškom. Svojím spôsobom je útulňou bez špeciálneho priestoru na spanie, no poskytuje pohodový úkryt nielen v nepohode. 07/08/20 Vladimír Mikuš Nízke Beskydy
Túra Z Nesluše cez osady s deťmi Na dolných Kysuciach v bočnom údolí neďaleko okresného Kysuckého Nového Mesta sa nachádza obec Nesluša. V jej okolí je na svahoch Javorníkov roztrúsených až dvadsaťdva osád. Rozhodujeme sa pre peší výlet okolím osady Samuhelovci, Ostré. Sem by nás mala zaviesť z konca Nesluše žltá značka. Od osady chceme potom po modrej značke pokračovať k osadám Tabačkovci, Grešákovci a Balošákovci pod Jakubovským vrchom. Uvidíme, ako sa nám to podarí. 06/08/20 Jana Bílešová Javorníky

Hey Global Wash 30/07/14 10:12 2 príspevky
  • Ostatné info
    • balenie 100 ml
    • 7,50 €
    • Túto značku nepredáva žiaden z obchodov v našej databáze.