Žltá TZT Rybníček - Zbojnícke (autor foto: Rado Harach)
Žltá TZT Rybníček - Zbojnícke (autor foto: Rado Harach) Zatvoriť

Správa Polom v okolí Pezinskej Baby a V. Homole

Prednedávnom sme vás informovali o popadaných stromoch nad Čertovým žľabom smerom na Záruby, najvyšší vrch Malých Karpát. Aktuálne je však nepriechodných alebo ťažko priechodných úsekov v pohorí viac. Mimo prevádzky je tiež rozhľadňa na Veľkej homoli.

Popadané stromy sa nachádzajú na červenej TZT Pezinská Baba - sedlo pod Javorinou - Skalnatá - Čermák. Tiež na neďalekom úseku žltej TZT Rybníček - Zbojnícke. Od tohto miesta je podľa nášho spoluorganizátora pretekov Nízkotatranská stíhačka - Rada Haracha trasa nepriechodná tak, že musel odbočiť z chodníka a k Trom jazdcom ísť mimo TZT. Popadané konáre sú aj na žltej TZT Nad hvezdárňou - Vápenka.

Včera dobrovoľníci pod vedením Martina Urbaníka, organizátora Štefánik Trailu, spriechodnili 5 km dlhý úsek Zochova chata - Skalnatá (žltá a červená TZT). Budúci víkend je na pláne brigáda na trase Pezinská Baba - Čmeľok - Skalnatá.

Ak máte ďalšie informácie o ťažko priechodných úsekoch TZT, privítame ich vo fóre k článku.