Prejdi na obsah

Hiking.sk Zavrieť

Prihlás sa do svojho konta
alebo sa zaregistruj

PR Fjällräven získal dve ocenenia na ISPO 2015

Každoročne sa v Mníchove v  rámci najväčšieho zimného športového veľtrhu na svete ISPO udeľujú ceny za najlepšie športové vybavenie. ISPO Awards sú ocenenia, ktoré reprezentujú najprogresívnejšie produkty sezóny a povzbudzujú k inováciám v outdoore a športe. Nominácie hodnotí nezávislá odborná porota. Počas veľtrhu ISPO 2015 uspela aj značka Fjällräven, a to získaním hneď dvoch prestížnych ocenení. Obe ceny vyhrali produkty, ktoré v plnej miere zastávajú všetky podstatné hodnoty značky a jej ďalšie smerovanie.

Fjällräven vyhral zlato za svoju doposiaľ najnekompromisnejšiu extrémnu zimnú bundu Expedition Down Parka No.1. Ide o pokračovanie mimoriadne odolnej a udržateľnej série produktov "Fjällräven Numbers", pri ktorej je kladený silný dôraz na funkčné detaily a kvalitné spracovanie. Parka je vetruvzdorná, vodeodolná a prispôsobená do náročných podmienok arktického prostredia. Páperová izolácia s prémiovou kvalitou 800 CUIN má etický, 100% odkontrolovaný pôvod. Vonkajší materiál bundy je samozrejme jedinečný G-1000 Eco a G-1000 Heavy Duty Eco, ktoré sú kombináciou recyklovaného polyesteru a organickej bavlny.

Druhé ocenenie získal Fjällräven za Keb Eco-Shell Anorak – nepremokavú novinku v úspešnej rodine Keb. Tá je v tejto sezóne rozšírená o nepremokavú sériu Hardshell, ktorá spĺňa všetky nároky vodeodolných a vetruvzdorných produktov. Navyše vďaka trojvrstvovému recyklovateľnému materiálu či impregnácii bez použitia fluórkarbónov nastavuje aj nový štandard v udržateľnej produkcii Hardshell produktov. Fjällräven tak zastáva popredné miesto v outdoorovom výskume a produkcii.

Slávnostné vyhlásenie a udeľovanie cien sa konalo 5. februára na veľtrhu ISPO v Mníchove.

Značka Fjällräven (so sídlom v Örnsköldsvik, severné Švédsko) bola založená v roku 1960 Åke Nordinom a patrí medzi popredných výrobcov outdoorových produktov v Európe. Spoločnosť dodáva na trh odolné, trvácne a spoľahlivé vybavenie pre milovníkov prírody a má siete obchodov vo viac ako 20 krajinách sveta. Spájať kvalitu a funkčnosť so zodpovedným prístupom k životnému prostrediu, ľuďom i zvieratám je jej hlavným cieľom. Fjällräven patrí do skupiny
Fenix Outdoor Group.

Najnovšie

Búda Chatrč pod Hrádkom

Na lokálnych trasách západným Podpoľaním veľa možností na skrytie sa niet. Ale iste poteší znalosť búdy pod Hrádkom, ktorá by mohla poslúžiť nielen ako úkryt pred dažďom, ale aj …

Henrich Tomáš