Prejdi na obsah

Hiking.sk Zavrieť

Prihlás sa do svojho konta
alebo sa zaregistruj

PR Fjällräven získal dve ocenenia na ISPO 2015

Každoročne sa v Mníchove v  rámci najväčšieho zimného športového veľtrhu na svete ISPO udeľujú ceny za najlepšie športové vybavenie. ISPO Awards sú ocenenia, ktoré reprezentujú najprogresívnejšie produkty sezóny a povzbudzujú k inováciám v outdoore a športe. Nominácie hodnotí nezávislá odborná porota. Počas veľtrhu ISPO 2015 uspela aj značka Fjällräven, a to získaním hneď dvoch prestížnych ocenení. Obe ceny vyhrali produkty, ktoré v plnej miere zastávajú všetky podstatné hodnoty značky a jej ďalšie smerovanie.

Fjällräven vyhral zlato za svoju doposiaľ najnekompromisnejšiu extrémnu zimnú bundu Expedition Down Parka No.1. Ide o pokračovanie mimoriadne odolnej a udržateľnej série produktov "Fjällräven Numbers", pri ktorej je kladený silný dôraz na funkčné detaily a kvalitné spracovanie. Parka je vetruvzdorná, vodeodolná a prispôsobená do náročných podmienok arktického prostredia. Páperová izolácia s prémiovou kvalitou 800 CUIN má etický, 100% odkontrolovaný pôvod. Vonkajší materiál bundy je samozrejme jedinečný G-1000 Eco a G-1000 Heavy Duty Eco, ktoré sú kombináciou recyklovaného polyesteru a organickej bavlny.

Druhé ocenenie získal Fjällräven za Keb Eco-Shell Anorak – nepremokavú novinku v úspešnej rodine Keb. Tá je v tejto sezóne rozšírená o nepremokavú sériu Hardshell, ktorá spĺňa všetky nároky vodeodolných a vetruvzdorných produktov. Navyše vďaka trojvrstvovému recyklovateľnému materiálu či impregnácii bez použitia fluórkarbónov nastavuje aj nový štandard v udržateľnej produkcii Hardshell produktov. Fjällräven tak zastáva popredné miesto v outdoorovom výskume a produkcii.

Slávnostné vyhlásenie a udeľovanie cien sa konalo 5. februára na veľtrhu ISPO v Mníchove.

Značka Fjällräven (so sídlom v Örnsköldsvik, severné Švédsko) bola založená v roku 1960 Åke Nordinom a patrí medzi popredných výrobcov outdoorových produktov v Európe. Spoločnosť dodáva na trh odolné, trvácne a spoľahlivé vybavenie pre milovníkov prírody a má siete obchodov vo viac ako 20 krajinách sveta. Spájať kvalitu a funkčnosť so zodpovedným prístupom k životnému prostrediu, ľuďom i zvieratám je jej hlavným cieľom. Fjällräven patrí do skupiny
Fenix Outdoor Group.

Najnovšie