Varič Atos s piezo zapaľovaním
Varič Atos s piezo zapaľovaním Zatvoriť

PR MEVA – tradičná česká značka s novou kolekciou

MEVA je tradičná česká značka propán-butánových spotrebičov pre voľný čas a aktívny pobyt v prírode. Jej história siaha až do roku 1898, kedy začala strojárska výroba v Roudnici nad Labem. Medzi najznámejšie výrobky v priebehu desaťročí patrili napríklad legendárne petrolejové lampy, plynové variče alebo kovové smetné nádoby. Na Slovensku pôsobí prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti MEVA-SK s.r.o. so sídlom v Rožňave, kde je situované aj kompletné servisné zázemie.

V produktovom roku 2015 prináša MEVA spotrebiteľom novú kolekciu pre outdoor a kemping, ktorá je určená pre štandardné plynové kartuše (podľa EN417) s pripojovacím závitom 7/16. Najzaujímavejšie produkty v krátkosti predstavujeme v texte nižšie, kompletnú ponuku nájdete v našom e-shope na www.meva.sk alebo v katalógu, ktorý si môžete stiahnuť.

Variče

Základné modely plynových varičov sú Atos (1,8 kW) a Focus (1,4 kW). Majú odolnú konštrukciu a pevný rošt. Atos je určený na kartuše s pripojovacím závitom a Focus používa jednorazové prepichovacie kartuše. Oba modely sú k dispozícii aj vo verziách s pohodlným piezo zapaľovaním. Určenie týchto modelov je do menej náročných outdoorových podmienok.

Hlavnou novinkou v tohtoročnej ponuke sú však nasledovné tri modely pre aktívnych turistov a sú určené do stredne náročných podmienok. Ich spoločným menovateľom sú kompaktné rozmery, nízka hmotnosť a vyšší výkon.

Spark – najskladnejší varič v našej ponuke, je dodávaný s praktickým cestovným puzdrom. Má výkon 2,6 kW, hmotnosť 80 g a spotrebu 186 g/hod. Čas do bodu varu 1 l vody: cca 3m40s.

Spider – vďaka konštrukcii je mimoriadne stabilný, maximálne zaťaženie roštu je až 10 kg. Má výkon 3 kW, hmotnosť 190 g a spotrebu 215 g/hod. Čas do bodu varu 1 l vody: cca 2m40s.

Hiker – najľahší varič z našej ponuky, avšak vďaka rozkladacím platničkám aj s veľmi dobrou stabilitou. Má výkon 2,4 kW, hmotnosť 70 g a spotrebu 172 g/hod. Čas do bodu varu 1 l vody: cca 2m50s.

Ďalšie výrobky

Wood – varič-drievkač je určený pre použitie vo vonkajšom prostredí k tepelnej príprave pokrmov a k opekaniu. Funkcia variča je založená na jednoduchom princípe vháňania vzduchu do ohniska malým ventilátorom napájaným 1,5V batériou. Ako palivo možno použiť drevo, kôru, šišky a iné prírodné horľavé materiály.

Kávovar – doprajte si skutočne čerstvú kávu aj na túre. Náš kávovar funguje na princípe moka (tiež známe ako koťogo), je vyrobený z eloxovaného hliníka a celá sada váži iba niečo málo cez 0,5 kg. Už žiadna rozpustná káva!

Liehový varič (sada) – varič na tekutý lieh v sade s kompaktným outdoorovým riadom z eloxovaného hliníka. Hrniec 900 ml, miska 345 ml, pokrievka a úchyt, ktorým je možné sadu zafixovať pre pohodlný transport. Možné použiť aj bez variča ako kompaktnú sadu pre dvojicu alebo pri sólo výlete.

Kempingové riady (sada) – väčšia sada riadu z eloxovaného hliníka, vhodná ako pohodlné riešenie pre dvojicu. Obsahuje 1 hrniec 1700 ml, 2x tanier, 2x hrnček, 1x panvička, 1x úchopové kliešte.

Ako šikovné doplnky ponúkame nerezový hrnček s uškom v tvare karabíny, skladací outdoorový príbor z nerezovej ocele a kresadlo z magnéziovej zliatiny. Samozrejmosťou je ponuka propán-bután kartuší (zmes 30/70) – 230g so závitom, 450g so závitom, 190g prepichovacia.

Našu komplentú ponuku pre outdoorové aktivity nájdete na www.meva.sk.