PR

Horský fotomaratón 2016 - cyklus jar

sponzorovaný článok 24.03.16 Horský internetový klub o. z. v spolupráci s časopisom Krásy Slovenska pripravili pre všetkých milovníkov hôr a fotografovania druhú časť fotografickej súťaže Horský fotomaratón, ktorá sa uskutoční počas veľkonočného víkendu 26. až 27. marca 2016.

Účastníci súťaže budú mať opätovne možnosť zachytiť tentokrát už prebúdzajúce sa horské prostredie zo zimného spánku na novo vyhlásené témy, ktoré budú zverejnené v deň začatia podujatia. Podmienkou účasti je bezplatná registrácia na stránke podujatia v rámci každého cyklu zvlášť, no zároveň nie je nutné sa zúčastniť každého zo štyroch kôl súťaže.

Motiváciou účastníkov naďalej ostáva prezentácia vlastnej tvorby, či už v podobe zaradenia fotografií do knižnej ročenky HORSKÝ FOTOMARATÓN alebo publikovania vybraných fotografií v časopise Krásy Slovenska. Tí najlepší z fotografov sa môžu tešiť na samostatnú výstavu v rámci festivalu bienále amatérskej tvorby HORALFEST 2016, pri ktorej príležitosti sa uskutoční aj udeľovanie ocenenia Horský fotograf najúspešnejšiemu autorovi.

Aj v druhom „jarnom“ cykle súťaže môžete za kolekciu vybraných 15 fotografií hlasovať prostredníctvom súťažného formulára zverejneného na oficiálnej stránke Horského fotomaratónu, kde sú uverejnené aj podmienky súťaže. Odmenou pre troch vyžrebovaných hlasujúcich bude poukážka na CEWE fotoknihu od spoločnosti Fotolab.

Všetky informácie o HORSKOM FOTOMARATÓNE nájdete na www.fotomaraton.hory.sk.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Horský fotomaratón 2016 - cyklus jar 24/03/16 12:00 nová téma

Recenzia Turistické topánky Asolo Fandango DUO GV Celokožené nepremokavé turistické topánky sú svätým grálom tradičnej turistiky. Celokožená konštrukcia s minimom švov sa spája s trvácnosťou a odolnosťou. Jednak nikto nemá chuť pravidelne míňať peniaze na nové topánky a jednak sa málokomu chce lúčiť so svojimi dlhými túrami vytvarovanými pohodlnými bačkorkami. Preto výrobcovia tento prístup aplikujú takmer v každej kategórii turistickej obuvi. Asolo Fandango GV je zástupca tohto prístupu v kategórii B. dnes Ľubomír Mäkký Obutie
Túra Rakúsko - roklina Groppensteinschlucht Keď som si plánovala výlet na Groβglockner Hochalpenstraβe s prenocovaním v Spittal an der Drau, rozmýšľala som, čo s nedeľou. Zo Spittalu som chcela vyraziť ráno, ale bola by škoda nevyužiť čas a nevidieť v oblasti niečo pekné. Predsa len je to na jednodňový výlet z Bratislavy ďaleko. Goldeck a Raggaschlucht sme absolvovali pred pár rokmi cestou do Chorvátska. Ostala nám tu ale ešte jedna roklina, do ktorej sme sa z časových dôvodov nedostali - Groppensteinschlucht. včera Martina Haratíková Svet
Rozhovor Rastie spoločenská objednávka pre ochranu prírody Študoval biológiu, v minulosti pôsobil v Greenpeace, ActionAid, Four Paws a aktuálne je na voľnej nohe ako konzultant pre environmentálne kampane. Je spoluzakladateľom strany Progresívne Slovensko a člen jej predsedníctva. Rozprávali sme sa s ním o dôvodoch vstupu do politiky, čo by v nej chcel dokázať v oblasti životného prostredia, čo si myslí o aktuálnom stave ochrany prírody a aké je v nej miesto pre outdoorové aktivity. Martin Hojsík. 19/11/18 Ľubomír Mäkký Rozhovory