Pozvánka

S deťmi na kolesách Čutkovskou dolinou

sponzorovaný článok 12.09.16 V sobotu 17. septembra sa uskutoční na Liptove v Čutkovskej doline neďaleho Ružomberka zábavno-náučné cyklopodujatie pre deti a rodičov "S deťmi na kolesách". Deti spoznajú krásy Čutkovskej doliny formou zábavných hádanok a aktivít. Pre účastníkov bude zabezpečená aj bezplatná doprava cyklobusom. Vstup je zdarma.

Po minuloročnom úspechu podujatia v nízkotatranskej Jánskej doline sa akcia S deťmi na kolesách presúva tento rok do malebnej Čutkovskej doliny neďaleko Ružomberka. Dolina je ideálna na aktívne trávenie voľného času s deťmi v prírode. Na začiatku doliny, v susedstve Koliby u dobrého pastiera, sa nachádza obľúbený zábavný areál pre deti – Obrovo.

O kúsok vyššie je Čutkovská priehrada, ktorej história siaha až do polovice minulého storočia. Jej voda je nádherne tyrisová a vodnú plochu z troch strán obklopuje hustý ihličnatý les.

Dolina ďalej poskytuje množstvo lúk a oddychových priestorov pri potoku, ako aj nový, tento rok vybudovaný, náučný chodník Známa-neznáma Čutkovská dolina.

Program

• 9:30 – Začiatok podujatia
  • 9:30 - 12:00 – Registrácia
  • 9:30 - 16:00 – Sprievodný program pri areáli Obrovo

Registrácia prebieha od 9:30 do 12:00 a po zdolaní úloh si môžete užiť sobotu v krásnej doline a zahrať sa s Čutkovým príborom, sadnúť si na Čutkovu stoličku a iné zaujímavé hračky.

Za úspešné zdolanie trasy budú dostávať deti diplom a kupón na 50 % zľavu na vstupné do zábavného areálu Obrovo.

Doprava na podujatie

Na podujatie aj z podujatia je zabezpečená bezplatná doprava cyklobusom. Premávať bude nasledovne:

Tam Zastávka Naspäť
9:00 Tatralandia 15:53
9:10 Liptovský Mikuláš, aut. st. 15:43
9:38 GINO Bešeňová 15:15
9:53 Čutkovská dolina 15:00

Obor Čutko sa teší na vašu návštevu.

Viac informácií o podujatí nájdete na visitliptov.sk

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Okolo Kostolian pod Tribečom Zdenči na Hikingu opísal trojdňovú vandrovku podhorím Tribeča. Keď som na mape sledoval jeho trasu, padla mi do oka trojica kopčekov severne od Kostolian pod Tribečom. Pahorky nie sú vysoké, mali by byť už bez snehu, tak som sa rozhodol, že ich obehám. Vlani som bol na neďalekom Člnku, na ktorom je nádherná kremencová skala. Dúfal som, že na týchto kopčekoch budú ďalšie. Aj boli. dnes Martin Knor Tribeč
Reportáž Na 60. km Leteckej stovky - Duchonka Letecká stovka – úvodné podujatie stovkárskej sezóny, prvá možnosť v tomto roku na získanie bodov do Slovenskej Ultratrailovej Ligy, spomienka na Vlada Švancára, pôvodného organizátora Leteckej stovky, ktorý tragicky zahynul v r. 2014 a zároveň prebehnutie sa prostredím Považského Inovca. Limit na splenenie trasy - 24 hodín - však naznačuje, že toto podujatie môže predstavovať výzvu aj pre pomalších – diaľkoplazov (turistov). včera Valéria Jurkovská Reportáže
Reportáž Letecká stovka – s vetrom o preteky Letecká stovka - parametre 105 km a 3700 m prevýšenie (s blúdením kľudne aj 109 km). Túto stovku som bral ako prvú v živote, ktorú si idem vyslovene užiť a nie pretekať do krvi. Termín mi dobre zapadol do tréningu, tak prečo nie? Po dlhej zime som sa na ňu tešil ako malý chlapec. včera Erik Hübner Reportáže