Pozvánka

S deťmi na kolesách Čutkovskou dolinou

sponzorovaný článok 12.09.16 V sobotu 17. septembra sa uskutoční na Liptove v Čutkovskej doline neďaleho Ružomberka zábavno-náučné cyklopodujatie pre deti a rodičov "S deťmi na kolesách". Deti spoznajú krásy Čutkovskej doliny formou zábavných hádanok a aktivít. Pre účastníkov bude zabezpečená aj bezplatná doprava cyklobusom. Vstup je zdarma.

Po minuloročnom úspechu podujatia v nízkotatranskej Jánskej doline sa akcia S deťmi na kolesách presúva tento rok do malebnej Čutkovskej doliny neďaleko Ružomberka. Dolina je ideálna na aktívne trávenie voľného času s deťmi v prírode. Na začiatku doliny, v susedstve Koliby u dobrého pastiera, sa nachádza obľúbený zábavný areál pre deti – Obrovo.

O kúsok vyššie je Čutkovská priehrada, ktorej história siaha až do polovice minulého storočia. Jej voda je nádherne tyrisová a vodnú plochu z troch strán obklopuje hustý ihličnatý les.

Dolina ďalej poskytuje množstvo lúk a oddychových priestorov pri potoku, ako aj nový, tento rok vybudovaný, náučný chodník Známa-neznáma Čutkovská dolina.

Program

• 9:30 – Začiatok podujatia
  • 9:30 - 12:00 – Registrácia
  • 9:30 - 16:00 – Sprievodný program pri areáli Obrovo

Registrácia prebieha od 9:30 do 12:00 a po zdolaní úloh si môžete užiť sobotu v krásnej doline a zahrať sa s Čutkovým príborom, sadnúť si na Čutkovu stoličku a iné zaujímavé hračky.

Za úspešné zdolanie trasy budú dostávať deti diplom a kupón na 50 % zľavu na vstupné do zábavného areálu Obrovo.

Doprava na podujatie

Na podujatie aj z podujatia je zabezpečená bezplatná doprava cyklobusom. Premávať bude nasledovne:

Tam Zastávka Naspäť
9:00 Tatralandia 15:53
9:10 Liptovský Mikuláš, aut. st. 15:43
9:38 GINO Bešeňová 15:15
9:53 Čutkovská dolina 15:00

Obor Čutko sa teší na vašu návštevu.

Viac informácií o podujatí nájdete na visitliptov.sk

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra GSB: Čierne pri Čadci – Hala Boracza V roku 2015 som sa na salaši pod Suchým vrchom stretol s poľskými turistami a pri družiacom štamprlíku som si uvedomil, že som vlastne v Poľsku na poriadnej turistike ešte nebol. Tak som cez zimu sedel nad mapou, nechal si poradiť od kamarátky Honoraty, nadchol som pre myšlienku vandra ďalších päť turistov z TK Štart. Trošku bol problém so zaistením piatich nocľahov, ale napokon sme v piatok 9. 6. 2017 po práci vyrazili vlakom cez Žilinu do Čadce a autobusom do Skalitého, kde sme prespali v ubytovni Gavlák. dnes Miroslav Svítek Kysucké Beskydy, Oravské Beskydy, +
Túra Polhrebeňovka Javorníkov cez tri Vrchrieky Keď si tak v máji na vandri Volovskými vrchmi sedíme pod strechou a čakáme, kým prestane pršať, padne otázka: „A čo naplánujeme na leto?“ Už po niekoľkýkrát hádžem do pléna na schválenie moje domovské pohorie – Javorníky. Už sme ich mali v pláne niekoľkokrát, ale vždy na jeseň, kedy nám plány zrušil skorý nástup zimy. Návrh je na moje potešenie jednohlasne odsúhlasený, pri pohľade do kalendára hneď navrhujeme dátum a po spomenutí plánov na leto medzi kamarátmi k nám postupne pribúdajú ďalší záujemcovia. Vyzerá to na masovú akciu. Predbežne by nás mohlo byť desať. Uff. včera Zdeno Vasilišin Javorníky
Túra Ako sme spoznávali Liptov s našimi ratolesťami V článku by som rada priniesla niekoľko tipov, čo navštíviť s malými deťmi na Liptove. Bývali sme pri Liptovskom Mikuláši pod kopcami v dedine Smrečany. Na Liptove sme strávili celkovo dve týždňové letné dovolenky v dvoch rokoch po sebe. Presvedčili nás o tom, že je tu stále čo objavovať. Nájdete tu široké možnosti na turistiku, cyklistiku, ale aj spoznávanie kultúry, historických pamiatok alebo jaskýň. Viete si urobiť program v peknom aj škaredom počasí, ponuka je široká. Naše deti boli vo veku takmer 4 a 6 rokov, resp. o rôčik viac. Na naše obe dovolenky sme brali so sebou bicykle, pre mladšiu dcérku ťažnú tyč na bicykel, starší syn bicykloval samostatne. Program sme prispôsobovali počasiu a únave, aby bol dostatočne pestrý a pre deti zaujímavý. Čo sme navštívili? 20/10/17 Jana Bílešová Nízke Tatry, Západné Tatry, +