PR

Akcia Zelený Chopok po tretí raz

sponzorovaný článok 14.09.16 Oblastná organizácia cestovného ruchu Liptov v spolupráci so sesterskou organizácioiu z Horehrenia a strediskom Jasná Nízke Tatry pozývajú všetkých milovníkov hôr na tretie pokračovanie čistenia okolia Chopku, ktoré sa uskutoční v piatok 16. 9. 2015. Príďte si užiť deň v pohybe na čerstvom vzduchu, stretnite ľudí, ktorí milujú hory a zabavte sa v priateľskej atmosfére pri živej hudbe. Počas dňa sa vyčistia zjazdovky a okolie od skál a odpadkov.

Program

8.00 - 9.00 – registrácia účastníkov pri reštaurácii Happy End (Chopok Sever) alebo pri Hoteli Srdiečko (Chopok Juh) – je potrebne si doniesť vedro a pracovné rukavice

9.00 - 12.00 – čistenie okolia Chopku

12.00 – vývoz lanovkou do reštaurácie Rotunda

12.30 - 14.00 – obed, zábava s ľudovou hudbou, tombola

Pre každého účastníka zadarmo

• Skipas na lyžovačku v Jasnej (platný v sezóne jarná lyžovačka)
  • Obed v reštaurácii Rotunda
  • Lanovka vývoz na Chopok

Účasť je potrebné zaregistrovať vopred:
Registračný formulár nájdete tu

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Ferrata S dieťaťom na Rax cez Wachthüttelkamm (A) Po ochutnávke Rakúska víkendovkou na Hohe Wand pokračujeme s Kubkom o týždeň neskôr výjazdom na Rax. Tentoraz nejdeme sami, berieme aj babku s jej kamarátkou a Kubkovho mladšieho bračeka Maťka. Vytvoríme dve družstvá – jedno pôjde Wachthüttelklammom na Ottohaus a ďalej na vrcholovú stanicu lanovky a druhé strávi deň v Reicheau an der Rax, neskôr sa vyvezie lanovkou a pôjde nám oproti smerom na Ottohaus. dnes Ľubomír Mäkký Zaistené cesty (via ferrata, klettersteig)
Recenzia Dva plynové variče GSI outdoors Značku GSI outdoor spájame najmä s premyslenými sadami outdoorových hrncov či rôznymi doplnkami pre outdoorové "stolovanie". Ponúkajú však aj dva plynové variče – jeden s priamym naskrutkovaním na kartušu (Pinnacle Canister Stove) a jeden samostatne stojaci s predohrevom (Pinnacle 4 Season Stove). V krátkosti som ich vyskúšal. včera Ľubomír Mäkký Varenie a jedlo
Túra Vodopád Savica a kaňon Vintgar s deťmi Náš druhý deň v Júlskych Alpách (Julijske Alpe) sme sa rozhodli si spraviť výlet k vodopádu Savica, jednému z najznámejších v celom Slovinsku. Nakoľko pôjde len o krátky poldenný výlet, rozhodli sme sa ho skombinovať s kaňonom Vintgar, ďalším z veľmi známych a krásnych turistických cieľov v Slovinsku. 20/06/17 Danka Laciková Svet