Pozvánka

Horský fotomaratón 2016 – cyklus jeseň

sponzorovaný článok 29.09.16 Horský internetový klub o. z. v spolupráci s časopisom Krásy Slovenska pripravili pre všetkých milovníkov hôr a fotografovania poslednú časť fotografickej súťaže Horský fotomaratón, ktorá sa uskutoční počas prvého októbrového víkendu, t.j. 1. a 2.10. 2016.

Účastníci súťaže budú mať možnosť zachytiť jesennú atmosféru horského prostredia na novo vyhlásené témy, ktoré budú zverejnené v deň začatia podujatia. Podmienkou účasti je bezplatná registrácia na stránke podujatia v rámci každého cyklu zvlášť, no zároveň nie je nutné sa zúčastniť každého zo štyroch kôl súťaže.

Motiváciou účastníkov naďalej ostáva prezentácia vlastnej tvorby, či už v podobe zaradenia fotografií do knižnej ročenky HORSKÝ FOTOMARATÓN alebo usporiadania samostatnej výstavy v rámci festivalu HORALFEST 2016, ktorý bude prebiehať 11. a 12. novembra 2016 v Ružomberku a v neposlednom rade získanie hlavnej ceny – ocenenia Horský fotograf najúspešnejšiemu autorovi.

Aj v poslednom „jesennom“ cykle súťaže bude môcť široká verejnosť hlasovať za kolekciu vybraných 15 fotografií prostredníctvom súťažného formulára zverejneného na oficiálnej stránke Horského fotomaratónu, kde sú uverejnené aj podmienky súťaže. Odmenou pre troch vyžrebovaných hlasujúcich bude poukážka na CEWE fotoknihu od spoločnosti Fotolab.

Všetky informácie o HORSKOM FOTOMARATÓNE a o sprievodnej súťaži nájdete na www.fotomaraton.hory.sk.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Extra Štátne lesy TANAP-u neuznávajú niektoré pralesy a rúbu v nich Kým LESY SR v pralesoch vymapovaných občianskym združením PRALES nezasahujú, ich sesterská organizácia Štátne lesy TANAP-u spochybňuje existenciu viacerých pralesov a rúbe v nich. ŠL TANAP-u fungujú samostatne, na dohode medzi Lesmi a mimovládnymi organizáciami PRALES a WWF o nezasahovaní v pralesoch sa nezúčastňujú. dnes Soňa Mäkká Publicistika
Túra Veľkofatranská magistrála (stretnutie s medveďom) Na Veľkofatranskú magistrálu som sa chcel vydať už od konca jari. Čakal som však na to, kým zmizne posledný sneh z hrebeňa. Koncom apríla som z okna vlaku videl, že na hrebeni je už len pár fľakov snehu, a tak som hneď celý natešený začal vyberať termín, kedy sa tam vyberiem. Rázny škrt cez rozpočet mi urobilo upršané májové počasie, a tak sa sem nakoniec dostávam až v prvom letnom mesiaci jún. včera Pavel Forgáč Veľká Fatra a Choč
Útulňa Žliabok Počas túry v okolí Loviec som bol pod sedlom Rakyta príjemne prekvapený skromnou, ale napriek tomu takmer ideálnou útulňou. Pre turistov, prechádzajúcich hlavným hrebeňom Tribeča, sa takto ponúka možnosť prespať pod strechou, v krásnom prostredí, navyše hneď pri vodnom zdroji. 14/09/19 Pavol Timko Tribeč