PR

Bridgedale Trekker – tradičná pohodlná ponožka

sponzorovaný článok 14.03.17 Ponožky Trekker tento rok oslávia už svoje 23. narodeniny, čo dokazuje, že tento obľúbený outdoorový produkt naozaj obstál v teste času. Trekker je vyrobený technológiou WoolFusion® a rýchlo sa stal bestsellerom v ponuke britskej značky Brigdedale. Momentálne sa vyrába v pánskom, dámskom či detskom variante v rôznych farebných variáciách.

Trekker bol prvý raz predstavený outdoorovej verejnosti v roku 1994. Pri výrobe sa používa technológia WoolFusion®, ktorá spája vlnu (Enduro Wool) a technické vlákna (polyamid, polypropylén), vďaka čomu výsledný materiál poskytuje vyvážené izolačné vlastnosti, odvod vlhkosti od pokožky a dlhú životnosť. Trekker sa v súčasnosti predáva vo viac ako 40 krajinách sveta a pomohol tisíckam outdoorových nadšencov pri ich aktivitách v horách.

Určenie

Model Trekker je určený na náročné celoročné nosenie outdoorovým nadšencom, ktorí trávia v horách pravidelne veľa času. Vhodné pre treking, lezenie aj expedície. Unikátna konštrukcia ponožiek zabezpečuje nohám sucho, teplo, komfort a extrémnu životnosť.

Bridgedale Trekker – pánsky variant

Zloženie

44 % – vlna Enduro Wool
38 % – nylon (polyamide)
17 % – Endurofil™ (polypropylene)
1 % – LYCRA® (elastane)

Výroba v Európe

Výroba prebieha v našej vlastnej fabrike v Newtownards pri Belfaste v Severnom Írsku. Značka Bridgedale čerpá z bohatej tradície, v tejto fabrike sa totiž plietli armádne ponožky už za čias prvej svetovej vojny. Mnohí zamestnanci tu pracujú viac ako štyridsať rokov, takže by sa dalo povedať, že svoje ponožky dobre poznáme.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Sto kilometrov cez Muránsku planinu - 1. časť Na naše pomery prekvapivo dobrá predpoveď počasia nás prinútila pribaliť opaľovací krém 50-ku. Zvolená lokalita spolu s termínom zaručovala ľudoprázdne chodníky, čo máme asi najradšej. Plán bol jasný - Veporské vrchy, Muránska planina a Stolické vrchy. Za 4 dni stihnúť čo najviac, ale nevypustiť pri tom dušu, čo sa nám čiastočne podarilo (časť, že stihnúť čo najviac). dnes Tomáš Antal Muránska planina, Veporské vrchy
Túra Stopfenreuth - lužný les s orliakom morským Minulý rok som začala objavovať krásu dunajských luhov, ktoré si ma podmanili hlavne svojou rozmanitosťou a množstvom druhov vtáctva. Cez týždeň som sa nevedela dočkať víkendu, ktorý som naplánovala v raji lužných lesov. Vďaka zaujímavej brožúrke o NP Donau Auen (Dunajské luhy) som si v nej našla zaujímavé tipy na výlet za dunajskými zákutiami, ktoré sú oázou pokoja. včera Tatiana Filipková Svet
Túra Toryskou pahorkatinou a v Slanských vrchoch II. V prvej časti som spomenul, že sa pôjdeme pozrieť tiež na opačný koniec Toryskej pahorkatiny a k miestu, ktoré je najvyšším bodom pahorkatiny. Aby toho nebolo málo, tak do putovania ešte niečo vsunieme zo Slanských vrchoch, kde je veľmi veľa pekných miest. 21/07/17 Marián Jaššo Slanské vrchy