PR

Bridgedale Trekker – tradičná pohodlná ponožka

sponzorovaný článok 14.03.17 Ponožky Trekker tento rok oslávia už svoje 23. narodeniny, čo dokazuje, že tento obľúbený outdoorový produkt naozaj obstál v teste času. Trekker je vyrobený technológiou WoolFusion® a rýchlo sa stal bestsellerom v ponuke britskej značky Brigdedale. Momentálne sa vyrába v pánskom, dámskom či detskom variante v rôznych farebných variáciách.

Trekker bol prvý raz predstavený outdoorovej verejnosti v roku 1994. Pri výrobe sa používa technológia WoolFusion®, ktorá spája vlnu (Enduro Wool) a technické vlákna (polyamid, polypropylén), vďaka čomu výsledný materiál poskytuje vyvážené izolačné vlastnosti, odvod vlhkosti od pokožky a dlhú životnosť. Trekker sa v súčasnosti predáva vo viac ako 40 krajinách sveta a pomohol tisíckam outdoorových nadšencov pri ich aktivitách v horách.

Určenie

Model Trekker je určený na náročné celoročné nosenie outdoorovým nadšencom, ktorí trávia v horách pravidelne veľa času. Vhodné pre treking, lezenie aj expedície. Unikátna konštrukcia ponožiek zabezpečuje nohám sucho, teplo, komfort a extrémnu životnosť.

Bridgedale Trekker – pánsky variant

Zloženie

44 % – vlna Enduro Wool
38 % – nylon (polyamide)
17 % – Endurofil™ (polypropylene)
1 % – LYCRA® (elastane)

Výroba v Európe

Výroba prebieha v našej vlastnej fabrike v Newtownards pri Belfaste v Severnom Írsku. Značka Bridgedale čerpá z bohatej tradície, v tejto fabrike sa totiž plietli armádne ponožky už za čias prvej svetovej vojny. Mnohí zamestnanci tu pracujú viac ako štyridsať rokov, takže by sa dalo povedať, že svoje ponožky dobre poznáme.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Osmička Pálavou Viem – budete hundrať, že vás nezavediem do veľkých nadmorských výšok, že tam môže byť plno národa, že je to malé pohorie. Ale aj tak by som vás rád vzal do pohoria Pálava na južnej Morave. Z krásnej zvlnenej krajiny posiatej vinohradmi sa naraz vypnú strmšími svahmi dve časti pohoria. Děvín (549 m) a Stolová hora (459 m). Medzi nimi od Klentnice je zárez, kadiaľ vedie cesta do ďalších častí vinohradníckeho kraja. V tomto pohorí na vás dýchne minulosť – dávna a tajomná. dnes Vladimír Popluhár Svet
Túra Bývalými významnými mestami Volovských vrchov I. Slovensko ma bohatú históriu banských obci. Na východe je najznámejšia Rožňava. Medzi menej známe, či už celkom zabudnuté miesta patri Smolník, kedysi významné banské mestečko. Medzev je zase známy svojimi hámrami a prezidentom Schusterom. Málokto však vie, že obe miesta majú celkom hodnotné historické námestíčka. včera Henrich Tomáš Volovské vrchy
Túra Okruh na Watrisko zo Stráňanského sedla Je presná polovica apríla a vonku vládne bláznivé počasie. Aj keď nie je práve najideálnejšie počasie na turistiku, idem otvoriť jarnú sezónu do Pienin, pretože predpoveď na najbližšie dni je ešte bláznivejšia (naozaj vyšla). Voľba začiatku túry padá na Stráňanské sedlo, odtiaľ sa budem chcieť dostať za štátnu hranicu na bradlo Watrisko, o ktorom tu veľa informácií nie je. No a potom nejako naspäť lesmi a lúkami po neznačených chodníkoch. Už sa dopredu teším, pretože budem spoznávať nové končiny. 28/05/17 Lukáš Varšík Pieniny