Fjällräven Abisko Trekking Tights – zúžená forma turistických nohavíc
Fjällräven Abisko Trekking Tights – zúžená forma turistických nohavíc Zatvoriť

PR Legíny vylepšené pre turistiku

V meste, ale aj za jeho hranicami sa legíny stali všadeprítomnou súčasťou outdoorového životného štýlu. Úspešne vyšli z telocvične a uplatnili sa aj pri rýchlych aktivitách v prírode, pretože sú pohodlné, univerzálne a ľahké. Legíny sa dokonca stali bežnou súčasťou výbavy mnohých účastníkov populárneho viacdňového trekingového podujatia Fjällräven Classic.

Bežným športovým legínam však chýba pevnosť na správnych miestach, aby dlhodobo vydržali náročné podmienky horských chodníkov. Preto sme sa vo Fjällräven rozhodli, že využijeme naše dlhoročné skúsenosti vo vývoji turistických nohavíc a navrhneme legíny optimálne pre toto špecifické použitie.

“Sme experti na turistické nohavice a dalo by sa povedať, že to, čo sme vytvorili, je len zúžená forma turistických nohavíc,” hovorí Elisabeth Elfa Arnarsdottir, dizajnérka, ktorá navrhla turistické legíny Fjällräven.

Po dvoch rokoch vývoja predstravujeme legíny Abisko Trekking Tights, ktoré kombinujú voľnosť pohybu, robustnosť a trvnalivosť turistických nohavíc. Ponúkajú komfort a štýl, na ktorý sú aktívni športovci v horách zvyknutí.

“Vyvinuli sme legíny, ktoré budeme sami radi používať. Spevnené turistické legíny, ktoré vydržia predieranie sa v skalnom teréne, sedenie na drsnej zemi, či kratšie alebo dlhšie lezenie a všetku ďalšiu zábavu, ktorá je spojená s aktívnym pohybom na horách,” hovorí Elisabeth Elfa.

A sú také dobré, že dámsky model vyhral prvú cenu v kategórii oblečenia na podujatí Scandinavian Outdoor Awards 2016 a pánsky model taktiež odbornú verejnosť zaujal.

“Ženy zvyknú nosiť tesnejšie oblečenie v každodennom živote, no toto je menej bežné pre mužov. Je preto pre nás povzbudivé, keď po ich vyskúšaní muži reagovali pozitívne, hoci boli na začiatku skeptickí,” hovorí Elisabeth Elfa.

Keď Elisabeth videla mnohých mužov nosiť na legínach šortky, navrhla pánsky model tak, aby sa viac ponášal na bežné nohavice, ako na tradičné legíny. Mužský model má zips v rozkroku, pútka na opasok a je vyrobený z robustnejšieho strečového materiálu, takže máte pocit, že nosíte viac ako len legíny.

Dizajn a funkcie vreciek sú ďalším dôležitým detailom na nohaviciach pre turistiku. Dámsky aj pánsky model majú vrecko na mapu na pravej nohe a menšie vrecko na ľavej nohe. Je tu tiež bezpečnostné vrecko na páse dámskeho modelu pre kľúče alebo platobnú kartu.

Nohavice Abisko Trekking Tights majú extra zosilnené miesta, ktoré tiež odpudzujú vodu na kolenách a zadku, aby vydržali náročné výzvy aktívneho pohybu v horách. Môžete sa v nich preto kolenačky predierať húštinou či prekonávať skalný terén bez strachu, že si ich roztrháte. Hlavne by však tieto legíny mali váš outdoorový život zjednodušiť.

“Veľa našich zákazníkov obľubuje rôznorodé aktivity a legíny sú vhodné od turistiky, cez horský beh, lezenie, bike až po kajakovanie,” vraví Elisabet Elfa.

Viac infomácií o Abisko Trekking Tights nájdete na našom webe www.fjallraven.sk.