PR

Účet s poistením sa stáva trendom

sponzorovaný článok 31.07.17 O význame cestovného poistenia nielen počas letnej sezóny niet pochýb. Vďaka nemu máme kryté všetky krátkodobé či dlhodobé výjazdy do zahraničia a je našou prvou voľbou v prípade poistnej udalosti na dovolenke či na služobnej ceste. A preto sa čoraz praktickejším riešením pre ľudí stáva kombinácia cestovného poistenia spolu s bankovým účtom.

V letnom období, kedy mnoho Slovákov cestuje do zahraničia za dovolenkou, prichádza k častejšiemu využívaniu platobnej karty, ako i k výberu hotovosti z bankomatov či zámenám finančných prostriedkov za cudziu menu. Na cestách po zahraničí môže prísť k rôznym nepríjemným udalostiam, akou je i choroba, úraz či poškodenie cestovnej batožiny. ČSOB preto prináša praktické riešenie v podobe kombinácie Účtu s cestovným poistením.

Účel? Svet i prostriedky

Ak sa v týchto dňoch rozhodnete pre účet ČSOB Pohoda, až na 1 rok bez poplatku k nemu môžete získať cestovné poistenie k platobnej karte. Účel? Po celom svete môžete cestovať bez starostí uzatvárať si poistenie pred každou cestou. Súčasťou cestovného poistenia k platobnej karte je navyše aj poistenie zásahu Horskej záchrannej služby v slovenských horách pre tých, ktorí sa do zahraničia nechystajú.

S účtom ČSOB Pohoda sa k svojim finančným prostriedkom dostanete kedykoľvek a kdekoľvek. Napríklad aj prostredníctvom aplikácie ČSOB SmartBanking. Nájdete v nej aj funkciu Cestovný asistent, ktorý vás usmerní a poskytne dôležité kontakty v prípade nepríjemných situácií. Využite praktickú kombináciu od ČSOB. Otvorte si účet ČSOB Pohoda spolu s cestovným poistením, môžete ho mať úplne bez poplatku. Viac informácií sa dozviete na: ČSOB ÚČET POHODA.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Dachstein - na Stoderzinken cez Notgasse Konečne prišlo babie leto. Zo zoznamu plánovaných túr vyberám Dachstein, pretože tam som tohoto roku ešte nebol. Pôjdem na prechádzku podľa pána Paulisa, ktorý dáva reportáže zo svojich výletov na internet. Už ani neviem, prečo treba ísť cez Notgasse. Ale keď tadiaľ chodieva pán Paulis, nebude to zlá voľba. Druhým cieľom je obehať ferraty, ktoré sú tesne pod vrcholom kopca. dnes Martin Knor Svet
Rozhovor Keď človek dôjde prvý, je to už len čerešnička na torte Mužské prvenstvo v Slovenskej ultratrailovej lige 2019 patrí Mikulášovi Kérimu, ktorý svojím celoročným ziskom 8195,5 bodov nasadil latku naozaj vysoko. Svoje víťazstvo si zaslúžil skvelými výkonmi počas celej ultrabežeckej sezóny. Na ôsmich podujatiach SUT si vybojoval dvakrát 5. miesto (MF100 a NTS), raz 3. (P100), trikrát 2. (SŽ77, V100, RZB) a na dvoch podujatiach do cieľa dobehol ako prvý (L100, H100). Na tropickej Hriňovskej stovke (124 km, 5200 m+) zdolal náročnú trasu v čase 15:26:30, s takmer 1,5-hodinovým náskokom pred druhým Reném Mrázom. Miki je stálica slovenskej ultratrailovej scény, a tak mi nedalo a vyspovedala som ho, ako to robí, že mu to tak behá. včera Júlia Batmendijnová Rozhovory
Túra Potulky okolo Bukowiny Tatrzańskej Tatranskú Bukovinu (poľ. Bukowina Tatrzańska) sme už viackrát navštívili. Prostredie Podhalia (poľ. Podhale) obľubujeme najmä pre nenáročné, ľudoprázdne prechádzky s neopakovateľnými pohľadmi na Tatry. Obdivujeme kde-tu roztrúsené “živé” salaše - bacówki, či kulinárske špeciality. Okolie je posiate množstvom obydlí, čo špacírku predurčuje na bezpečnú alternatívu k vysokohorským túram v období s nepriaznivým počasím. včera Roman Matkovčík Vysoké a Belianske Tatry