Forever Nature
Forever Nature Zatvoriť

PR Fjällräven Bergtagen – kolekcia do vysokých hôr

V kolekcii jeseň/zima 2017 se Fjällräven vracia tam, kde to všetko začalo – do hôr. Kolekcia Bergtagen, navrhnutá pre život nad vrcholkami stromov, v sebe spája tradíciu a inováciu. Každá vrstva radu Mountaineering poskytuje absolútnu funkčnosť, odolnosť, kvalitu a udržatelnosť.

Forever Nature

Príroda je a vždy bude v srdciach zamestnancov Fjällräven. Je miestom, odkiaľ pochádzame, je zakorenená v našej DNA. A vždy nás bude sprevádzať na našich cestách. Príroda nás inšpiruje. Pri tvorbe oblečenia a vybavenia, ktoré vám umožní užívať si všetko, čo príroda ponúka. A pri hľadaní možností, ako minimalizovať dopad našej výroby na životné prostredie.

V kolekci pre jeseň a zimu 2017 sme spojili odkaz našich predkov – lásku k prírode – a snahu sprostredkovať nezabudnuteľné zážitky pod šírym nebom. Ide o našu doposiaľ najlepšiu kolekciu, ktorá využíva tak recyklované tkaniny, ako aj high-tech materiály. Nový rad výrobkov s názvom Bergtagen nás vracia do nadmorských výšok nad hranicou lesa.

Kolekcia Bergtagen

Kolekcia Bergtagen, ktorá bola navrhnutá v spolupráci s elitným testovacím tímom, vrátane prvého švédskeho horského vodcu Stefana Palma a nášho outdoor experta Johana Skullmana, je určená pre každého, kto trávi čas nad hranicou lesa, kde sú vysoké požiadavky na vybavenie.

Slovo „bergtagen“ pochádza z jedného takmer zabudnutého švédskeho príslovia a znamená spôsob, akým vás môžu hory zmeniť. Pretože i po krátkej dobe, ktorú v nich strávite, pocítite pokoru a okúzlenie. Hore, nad hranicou lesa, sa totiž dejú veci medzi nebom a zemou. Vzniká tu spojenie s prírodou, ktoré, ak ho raz nadviažete, je trvalé - stanete sa bergategen, závyslím na horách.

Toto vybavenie do vysokých hôr sa skladá zo základných vrstiev, pracovnej vrstvy, hardshellovej vrstvy a izolačných vrstiev. Fjällräven využíva pri výrobe tie najmodernejšie materiály, podlepené švy, nešetrí na dokonalom spracovaní a dômyselných detailoch, výrobky majú zabudovaný reflektor RECCO. Cieľom bolo vytvoriť maximálnu funkčnosť i v náročných podmienkach a zaistiť, aby ste sa vracali z hôr s pocitom bezpečia a s nezabudnuteľnými zážitkami.

Základná vrstva

Ako základná vrstva môže slúžiť termo Bergtagen Woolmesh Sweater alebo termo s kapucňou Bergtagen Woolterry Hoodie. Vrchné vrstvy je možné skombinovať s dlhými spodkami Bergtagen Longjohns alebo krátkymi Bergtagen Shortjohns. Súčasťou ponuky je tiež čiapka Bergtagen Beanie. Všetky tieto výrobky sú vyrobené z vlny Merino známej značky Aclima s dohľadateľným pôvodom, ktorá ponúka vysoký komfort i funkčnosť v prostredí s premenlivými poveternostnými podmienkami.

Pracovná vrstva

Ľahká a vysoko funkčná bunda Bergtagen a nohavice z rovnakého radu sú navrhnuté pre najrôznejšie aktivity vo vyšších nadmorských výškach. Táto pracovná vrstva je optimalizovaná pre neobmedzený pohyb v premenlivých teplotách.

Hardshellová vrstva

Hardshellová vrstva je vyrobená z udržateľného materiálu Eco-Shell značky Fjällräven. Bunda Bergtagen Eco-Shell Jacket a nohavice chránia pred ostrým vetrom i zrážkami a prirodzene sa prispôsobujú pohybom tela.

Izolačná vrstva

Samozrejmou súčasťou radu je tiež izolačná vrstva, ktorá sa hodí v najrôznejších situáciách. Bunda Bergtagen Lite Insulation Jacket, dlhšia bunda Bergtagen Insulation Parka a nohavice Bergtagen Mummyfoot umožňujú rýchlu adaptáciu na extrémne klimatické podmienky bez toho, aby musel človek zľaviť z výkonu.

V kolekcii jeseň/zima 2017 sa Fjällräven nevydáva na cestu do neznáma. Vydáva sa na cestu domov. A vďaka kolekcii Bergtagen je pripravený.

Búda Chatrč pod Hrádkom

Na lokálnych trasách západným Podpoľaním veľa možností na skrytie sa niet. Ale iste poteší znalosť búdy pod Hrádkom, ktorá by mohla poslúžiť nielen ako úkryt pred dažďom, ale aj …