PR

Akcia Zelený Chopok po štvrtý raz

31.08.17

V prípade vášho záujmu účasti na akcii Zelený Chopok sa prosím zaregistrujte na dole uvedenom registračnom formulári. Kapacita podujatia je obmedzená a bez on-line predregistrácie nie je možné sa akcie zúčastniť.

Program

8.00 - 9.00 – registrácia účastníkov pri reštaurácii Happy End (Chopok Sever) / Krupová (Chopok Juh), potrebné doniesť si vedro a pracovné rukavice

9.00 - 12.00 – čistenie okolia Chopku

12.00 – vývoz lanovkou do reštaurácie Rotunda

12.30 - 14.00 – obed, zábava s ľudovou hudbou

Pre každého účastníka zadarmo

• Skipas na lyžovačku v Jasnej (platný v sezóne prvý sneh alebo jarná lyžovačka)
  • Lanovka vývoz na Chopok v čase konania akcie
  • Obed v reštaurácii Rotunda
  • Zábava pri živej hudbe

Účasť je potrebné zaregistrovať vopred:
Registračný formulár nájdete tu

Plagát podujatia

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Cyklotúra Bicyklom na hornú nádrž PVE Čierny Váh Horná nádrž prečerpávacej vodnej elektrárne Čierny Váh je jedným z najkrajších výhľadových bodov na Liptov a pohoria, ktoré ho obkolesujú. Vedie k nej zeleno značená cyklotrasa od železničnej stanice Východná. Je to kratší, no pomerne strmý výjazd ideálny na pol dňa. Dá sa skombinovať aj do väčšieho okruhu spolu s dolnou nádržou a návratom cez Murnú dolinu a Važec, no nám stačil kratší variant, keďže to bol pre nás návratový deň. 14/09/17 Ľubomír Mäkký Nízke Tatry
Recenzia Primus Essential Stove Set – sada na varenie Jednoduchá sada na varenie bez výmenníka či iných high-tech vychytávok. Dva hliníkové hrnce, panvica, varič s integrovaným závetrím bez piezo zapaľovania, držiak a obal. Taká je základná sada na varenie v prírode Primus Essential Stove Set, ktorú som v lete otestoval v Tatrách. 13/09/17 Ľubomír Mäkký Varenie a jedlo
PR Akcia Zelený Chopok po štvrtý raz Milovníci hôr si užijú už štvrté pokračovanie obľúbeného čistenia zjazdoviek na Chopku, ktoré sa uskutoční v piatok 8. 9. 2017 v stredisku Jasná Nízke Tatry. Vychutnajte si deň v pohybe na čerstvom horskom vzduchu, stretnite ľudí, ktorí milujú hory a zabavte sa v priateľskej atmosfére pri živej hudbe. Počas dňa sa budú čistiť zjazdovky a okolie strediska od skál a odpadkov. 31/08/17 Ľubomír Mäkký Správy

Cyklotúra Považská Bystrica – Papradno – Štiavnik – PB Pôvodne cyklotrasa vznikla ako výprava za hľadaním terénov vhodných na zber byliniek. Chcel som sa dostať na lúčne svahy a pokiaľ možno vyhnúť sa frekventovaným cestám. Nakoniec sa mi charakter trasy aj nenáročný rozsah tak zapáčil, že som ju s drobnými variáciami absolvoval mnohokrát. dnes Michal Bukvai Javorníky
Pozvánka 15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline V tomto roku HIKING.SK oslavuje už 15 rokov svojho fungovania. Za tento čas sa na našich stránkach uverejnilo mnoho úžasných túr a sprievodných príbehov, ktoré priniesli informácie a potešenie tisíckam čitateľov. Tiež sa nám podarilo sprevádzkovať obľúbenú turistickú mapu a vyhľadávač turistických trás. Radi by sme 15. narodeniny oslávili spolu s vami, preto vás pozývame na jesenné narodeninové stretnutie do Račkovej doliny, kde sme mali podobnú akciu už v roku 2006. 13/09/17 Redakcia Hiking akcie
PR HOROMIL FEST – sviatok pre milovníkov hôr a ciest V dňoch od 28. septembra do 1. októbra sa v Považskej Bystrici uskutoční 9. ročník festivalu Horomil Fest. Ide o sviatok určený všetkým milovníkom hôr, cestovania a športu, ktorý každoročne privíta množstvo známych osobností a počas štyroch dní odprezentuje veľa zaujímavých filmov. včera sponzorovaný článok Správy