Pozvánka Festival Slnko na skalách 2017

Aj túto jeseň sa uskutoční Slnko na skalách - outdoorový festival pod holým nebom. Tento raz v predĺženom termíne: 6-7.9. vo veľkej kinosále na Mestskom úrade Žilina a 8.-10.9. v kempe Slnečné skaly Poluvsie pri Žiline. V hlavnom programe návštevníci uvidia prezentáciu Petra Hámora - prvého Slováka, ktorý dosiahol korunu Himalájí, Dalibora Carbola, Tomáša Greksáka, Miša Sabovčíka a mnohých ďalších.

V doobedňajšom bloku budú prezentácie a filmy pre základné a stredné školy, so širokým spektrom zamerania."Prezentujúci budú prevažne lokálni a vo väčšine prípadov prídu osobne, čo ma veľmi potešilo. Zastúpené budú disciplíny: lezenie, base jump, vysoké hory, downhill, ultrarunning, ultracyklistika, športové lezenie, extrémne lyžovanie, ferraty a samozrejme enviromentálne projekty", hovorí Majo Piťuch, hlavný organizátor.

Poobedňajšie pásma na mestskom úrade budú pre širokú verejnosť. Vstup bude zdarma. Po skončení festivalu v meste bude festival pokračovať v duchu "outdoor woodstock" v kempe na Slnečných skalách od piatka do nedele.

V sobotu bude premiéra nového filmu z dielne AROLLA film pod názvom Živá rieka. "Tvorcovia v poslednom čase žnú slávu s dokumentami s enviromentálnou tematikou, prevažne z Tatier, napr. Nesmrteľný les, Život v oblakoch, Vlčie hory. Osobne prídu medzi nás," hovorí Majo Piťuch.

"V kempe bude samozrejme zabezpečené občerstvenie, po programe budú v piatok a sobotu koncertovať kapely, takže bude veselo. Zas bude horieť ohník a znovu sa stretnú kamaráti zo všetkých kútov (už aj Európy), lebo festival naberá na rozmeroch... Už som niekde spomínal, že kvalitných a dobrých športovcov svetovej triedy máme v okolí dosť, len ich treba podporiť a zviditeľniť. A to je naším cieľom. Tešíme sa na Vás."