Pozvánka

Festival Slnko na skalách 2017

30.08.17

V doobedňajšom bloku budú prezentácie a filmy pre základné a stredné školy, so širokým spektrom zamerania."Prezentujúci budú prevažne lokálni a vo väčšine prípadov prídu osobne, čo ma veľmi potešilo. Zastúpené budú disciplíny: lezenie, base jump, vysoké hory, downhill, ultrarunning, ultracyklistika, športové lezenie, extrémne lyžovanie, ferraty a samozrejme enviromentálne projekty", hovorí Majo Piťuch, hlavný organizátor.

Poobedňajšie pásma na mestskom úrade budú pre širokú verejnosť. Vstup bude zdarma. Po skončení festivalu v meste bude festival pokračovať v duchu "outdoor woodstock" v kempe na Slnečných skalách od piatka do nedele.

V sobotu bude premiéra nového filmu z dielne AROLLA film pod názvom Živá rieka. "Tvorcovia v poslednom čase žnú slávu s dokumentami s enviromentálnou tematikou, prevažne z Tatier, napr. Nesmrteľný les, Život v oblakoch, Vlčie hory. Osobne prídu medzi nás," hovorí Majo Piťuch.

"V kempe bude samozrejme zabezpečené občerstvenie, po programe budú v piatok a sobotu koncertovať kapely, takže bude veselo. Zas bude horieť ohník a znovu sa stretnú kamaráti zo všetkých kútov (už aj Európy), lebo festival naberá na rozmeroch... Už som niekde spomínal, že kvalitných a dobrých športovcov svetovej triedy máme v okolí dosť, len ich treba podporiť a zviditeľniť. A to je naším cieľom. Tešíme sa na Vás."

Video

Festival Slnko na skalách 2017 30/08/17 18:41 1 príspevok

Túra Letná Bystrá - okruh z Podbanského A keď hovorím letná, tak tým myslím naozaj mimoriadne horúčavy, ktorú udreli na prelome júla a augusta aj v Tatrách. Aspoň budem mať pekné fotky po poslednej upršanej túre, teším sa, balím opaľovací krém, klobúk a dva a pol litra tekutín. O siedmej ráno vyrážam od smerovníka v Podbanskom v ústrety najvyššiemu vrcholu Západných Tatier. 06/09/17 Soňa Mäkká Západné Tatry
Pozvánka Festival Slnko na skalách 2017 Aj túto jeseň sa uskutoční Slnko na skalách - outdoorový festival pod holým nebom. Tento raz v predĺženom termíne: 6-7.9. vo veľkej kinosále na Mestskom úrade Žilina a 8.-10.9. v kempe Slnečné skaly Poluvsie pri Žiline. V hlavnom programe návštevníci uvidia prezentáciu Petra Hámora - prvého Slováka, ktorý dosiahol korunu Himalájí, Dalibora Carbola, Tomáša Greksáka, Miša Sabovčíka a mnohých ďalších. 30/08/17 Soňa Mäkká
Recenzia Najkrajšie vyhliadky Pekný výhľadový bod, z ktorého vidieť okolitú krajinu, zaujíma asi každého turistu. Samozrejme, aj zahmlený les a zučiaci potok majú svoje čaro, ale túry obsahujúce pekné výhľady sú jednoducho považované za atraktívne. Ešte minulý rok sa tejto témy chopilo vydavateľstvo Dajama a svoju zbierku publikácií rozšírilo o knihu venovanú najkrajším vyhliadkam na Slovensku. 23/08/17 Soňa Mäkká Mapy a knihy

Túra Krajné – Veľký Plešivec – Vaďovce – Višňové Po návrate z rozpálenej, skalnatej, horiacej a často bezstromovej Čiernej Hory som zatúžil po túlaní po nízkych kopcoch v tieni stromov. Zároveň som si tak mohol vyškrtnúť posledných päť kopcov z Malých Karpát medzi Jablonicou a Novým Mestom nad Váhom, ktoré som ešte nenavštívil. V piatok po práci som docestoval k rodine v Krakovanoch, pospomínal si na detstvo a ráno v sobotu ma autobus o 6.32 h odviezol do Krajného. dnes Miroslav Svítek Malé Karpaty
Pozvánka 15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline V tomto roku HIKING.SK oslavuje už 15 rokov svojho fungovania. Za tento čas sa na našich stránkach uverejnilo mnoho úžasných túr a sprievodných príbehov, ktoré priniesli informácie a potešenie tisíckam čitateľov. Tiež sa nám podarilo sprevádzkovať obľúbenú turistickú mapu a vyhľadávač turistických trás. Radi by sme 15. narodeniny oslávili spolu s vami, preto vás pozývame na jesenné narodeninové stretnutie do Račkovej doliny, kde sme mali podobnú akciu už v roku 2006. 13/09/17 Redakcia Hiking akcie
Ferrata Dolomity - výstup na Sas Rigais Do Dolomitov prichádzame na konci augusta 2014 takmer na záver nášho pobytu Nemecko – Lichtenštajnsko – Švajčiarsko – Taliansko. Ako prvý výlet plánujeme výstup na trojtisícovku Sas Rigais v skupine Puez/Odle. Vytipovala som si ju aj kvôli keške nad 3000 m aj kvôli krásnemu nástupu lúkami, ktoré mám veľmi rada. včera Andrea Morongová Svet