Pozvánka

15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline

13.09.17
V tomto roku HIKING.SK oslavuje už 15 rokov svojho fungovania. Za tento čas sa na našich stránkach uverejnilo mnoho úžasných túr a sprievodných príbehov, ktoré priniesli informácie a potešenie tisíckam čitateľov. Tiež sa nám podarilo sprevádzkovať obľúbenú turistickú mapu a vyhľadávač turistických trás. Radi by sme 15. narodeniny oslávili spolu s vami, preto vás pozývame na jesenné narodeninové stretnutie do Račkovej doliny, kde sme mali podobnú akciu už v roku 2006.

Termín

Nielen na nás, ale aj na krásnu farebnú prírodu Západných Tatier si rezervujte termín 20. - 22. október 2017.

Miesto

Horský hotel Akademik v Račkovej doline.

Program

Pôjde o turisticko-spoločenské stretnutie, teda v piatkový aj sobotný večer si urobíme zaujímavý program a cez deň sa vyberieme na túru, či už spolu alebo individuálne.

Piatok

Oficiálny začiatok o 18.00 h
Večera
Program budeme venovať histórii Hiking.sk, lebo aj pubertiaci už spomínajú :), osobne budú prítomní mnohí autori, vrátane služobne najstarších.

Sobota

Raňajky
Túra na Bystrú
Večera
Prednáška Mareka Biskupiča zo Strediska lavínovej prevencie HZS na tému bezpečnej turistiky v zime.

Nedeľa

Raňajky a ukončenie akcie, kto bude mať záujem, tak spoločná túra.

Stravovanie

Polpenzia, večera s polievkou, raňajky vo forme švédskych stolov.

Prihlásenie

Cena za stretnutie je 70,- €. V cene je zahrnuté:

• 2 x raňajky,
  • 2 x večera,
  • 2 x nocľah,
  • uvítací nápoj,
  • HIKING tričko k 15. výročiu,
  • pamätný list.

Prihlásiť sa je možné e-mailom na redakcia@hiking.sk.

15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline 20/10/17 05:46 3 príspevky

Pozvánka Cestou necestou 2017 Pridajte sa ku komunite nadšencov cestovania a príďte sa inšpirovať príbehmi cestovateľov a dobrodruhov z najrôznejších končín sveta. Od 18. 10. - 28. 11. sa bude v jedenástich slovenských mestách cestovať, v priebehu piatich týždňov odznie 100 cestovateľských prezentácií. 02/11/17 Redakcia Správy
Pozvánka Festival Vysoké hory Nitra 2017 Festival Vysoké hory Nitra je tradičným podujatím, na ktorom sa každoročne v novembri stretávajú stovky priaznivcov hôr a cestovania. Je pre nich pripravená prehliadka filmov a prezentácií od známych osobností, horolezcov, cestovateľov a filmárov. Aj tento rok sa v sobotu 4. novembra 2017 od 9:00 hod. na Mestskom úrade v Nitre uskutoční v poradí už dvanásty ročník tohto festivalu. Organizuje ho občianske združenie Nitriansky horský spolok (NHS). 30/10/17 Redakcia
Pozvánka Andrejcová vertikal 2017 už čoskoro Andrejcová vertikal ale ľudovo "výbeh na Andrejcovú" sú otvorené jednodňové preteky pre širokú behajúcu i do kopca kráčajúcu verejnosť podľa určených kategórií. Trasa pretekov vedie z centra obce Pohorelá po modro značenom turistickom chodníku až na hlavný hrebeň Nízkych Tatier s cieľom na vrchu Andrejcová 02/10/17 Redakcia Správy

Svet Z Kanady na Aljašku (2) – Yukon Let do Whitehorse netrval až tak dlho, ako prvý let z Ottawy do Yelloknife. Na maličkom letisku som si len zobral mapku teritória Yukon a šliapem v neskutočnej horúčave do kempu, ktorý sa nachádza pri brehu rovnomennej, mohutnej rieky Yukon. dnes Jaroslav Cips Svet
Búda Salaš Dlhý grúň nad Suchou dolinou Nedávno som si na počítači prezeral letecké mapy Veľkej Fatry. Už vtedy mi do oka padol chodník vedúci z hlavného hrebeňa Dlhým grúňom dole do Suchej doliny. Hneď ma zaujal. Preto som sa rozhodol, že počas mojich fotograficko-turistických potuliek pohorím ho obzriem. Medzi stromami som si všimol strechu na okraji hôľ. Zbadal som tam stavbu salaša. včera Anton Zahradník Veľká Fatra a Choč
Túra Levice – Vápnik (Šiklóš) – Čankov Aj tento rok som sa dostal na rehabilitačný pobyt v kúpeľoch Dudince. Keďže som na rozdiel od predchádzajúcich rokov išiel sám, rozhodol som sa venovať rozhľadniam v širšom okolí Dudiniec. Ako prvé dve sa ponúkali rozhľadňa na Kalvárii priamo v Leviciach a kúsok ďalej, na travertínovej kope Vápnik (Šiklóš). Pátraním po internete sa ukázalo, že vežu na Kalvárii kvôli absolútne nemožným návštevným hodinám jednoducho nemôžem navštíviť, lebo by som sa nedostal včas späť do Dudiniec. 17/11/17 Miroslav Svítek Podunajsko