Pozvánka

15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline

13.09.17

Termín

Nielen na nás, ale aj na krásnu farebnú prírodu Západných Tatier si rezervujte termín 20. - 22. október 2017.

Miesto

Horský hotel Akademik v Račkovej doline.

Program

Pôjde o turisticko-spoločenské stretnutie, teda v piatkový aj sobotný večer si urobíme zaujímavý program a cez deň sa vyberieme na túru, či už spolu alebo individuálne.

Piatok

Oficiálny začiatok o 18.00 h
Večera
Program budeme venovať histórii Hiking.sk, lebo aj pubertiaci už spomínajú :), osobne budú prítomní mnohí autori, vrátane služobne najstarších.

Sobota

Raňajky
Túra na Bystrú
Večera
Prednáška Mareka Biskupiča zo Strediska lavínovej prevencie HZS na tému bezpečnej turistiky v zime.

Nedeľa

Raňajky a ukončenie akcie, kto bude mať záujem, tak spoločná túra.

Stravovanie

Polpenzia, večera s polievkou, raňajky vo forme švédskych stolov.

Prihlásenie

Cena za stretnutie je 70,- €. V cene je zahrnuté:

• 2 x raňajky,
  • 2 x večera,
  • 2 x nocľah,
  • uvítací nápoj,
  • HIKING tričko k 15. výročiu,
  • pamätný list.

Prihlásiť sa je možné e-mailom na redakcia@hiking.sk.

15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline 20/10/17 05:46 3 príspevky

Pozvánka Andrejcová vertikal 2017 už čoskoro Andrejcová vertikal ale ľudovo "výbeh na Andrejcovú" sú otvorené jednodňové preteky pre širokú behajúcu i do kopca kráčajúcu verejnosť podľa určených kategórií. Trasa pretekov vedie z centra obce Pohorelá po modro značenom turistickom chodníku až na hlavný hrebeň Nízkych Tatier s cieľom na vrchu Andrejcová 02/10/17 Redakcia Správy
Pozvánka 15 rokov HIKING.SK – stretnutie v Račkovej doline V tomto roku HIKING.SK oslavuje už 15 rokov svojho fungovania. Za tento čas sa na našich stránkach uverejnilo mnoho úžasných túr a sprievodných príbehov, ktoré priniesli informácie a potešenie tisíckam čitateľov. Tiež sa nám podarilo sprevádzkovať obľúbenú turistickú mapu a vyhľadávač turistických trás. Radi by sme 15. narodeniny oslávili spolu s vami, preto vás pozývame na jesenné narodeninové stretnutie do Račkovej doliny, kde sme mali podobnú akciu už v roku 2006. 13/09/17 Redakcia Hiking akcie
Reportáž Javornícka stovka – minúta po minúte Dnes o 7:30 odštartoval v Čadci na Námestí slobody 4. ročník ultra trailu a diaľkového pochodu Javornícka stovka. Podujatie predstavuje možnosť vyskúšať si svoju vytrvalosť na náročnej trase s dĺžkou 105 km a celkovým stúpaním 4480 m. Časový limit pre absolvovanie trasy je 28 hodín. 08/10/16 Redakcia Reportáže

Túra GSB: Čierna pri Čadci – Hala Boracza V roku 2015 som sa na salaši pod Suchým vrchom stretol s poľskými turistami a pri družiacom štamprlíku som si uvedomil, že som vlastne v Poľsku na poriadnej turistike ešte nebol. Tak som cez zimu sedel nad mapou, nechal si poradiť od kamarátky Honoraty, nadchol som pre myšlienku vandra ďalších päť turistov z TK Štart. Trošku bol problém so zaistením piatich nocľahov, ale napokon sme v piatok 9. 6. 2017 po práci vyrazili vlakom cez Žilinu do Čadce a autobusom do Skalitého, kde sme prespali v ubytovni Gavlák. dnes Miroslav Svítek Kysucké Beskydy, Oravské Beskydy, +
Túra Polhrebeňovka Javorníkov cez tri Vrchrieky Keď si tak v máji na vandri Volovskými vrchmi sedíme pod strechou a čakáme, kým prestane pršať, padne otázka: „A čo naplánujeme na leto?“ Už po niekoľkýkrát hádžem do pléna na schválenie moje domovské pohorie – Javorníky. Už sme ich mali v pláne niekoľkokrát, ale vždy na jeseň, kedy nám plány zrušil skorý nástup zimy. Návrh je na moje potešenie jednohlasne odsúhlasený, pri pohľade do kalendára hneď navrhujeme dátum a po spomenutí plánov na leto medzi kamarátmi k nám postupne pribúdajú ďalší záujemcovia. Vyzerá to na masovú akciu. Predbežne by nás mohlo byť desať. Uff. včera Zdeno Vasilišin Javorníky
Túra Ako sme spoznávali Liptov s našimi ratolesťami V článku by som rada priniesla niekoľko tipov, čo navštíviť s malými deťmi na Liptove. Bývali sme pri Liptovskom Mikuláši pod kopcami v dedine Smrečany. Na Liptove sme strávili celkovo dve týždňové letné dovolenky v dvoch rokoch po sebe. Presvedčili nás o tom, že je tu stále čo objavovať. Nájdete tu široké možnosti na turistiku, cyklistiku, ale aj spoznávanie kultúry, historických pamiatok alebo jaskýň. Viete si urobiť program v peknom aj škaredom počasí, ponuka je široká. Naše deti boli vo veku takmer 4 a 6 rokov, resp. o rôčik viac. Na naše obe dovolenky sme brali so sebou bicykle, pre mladšiu dcérku ťažnú tyč na bicykel, starší syn bicykloval samostatne. Program sme prispôsobovali počasiu a únave, aby bol dostatočne pestrý a pre deti zaujímavý. Čo sme navštívili? 20/10/17 Jana Bílešová Nízke Tatry, Západné Tatry, +