Pozvánka

Zimný výstup na Handliarovskú skalu

14.01.18
TK Štart a Sido Biatec pozývajú na Zimný výstup na Handliarovskú skalu, ktorý sa uskutoční 17. 2. 2018 v rámci XXI. ročníka Zimných výstupov na kopce Malých Karpát. Handliarovská skala s nadmorskou výškou 345 m n. m. sa nachádza nad obcou Prekážka.

1. z obce Prekážka 2 km, stúpanie 146 m, klesanie 8 m,
  2. z Trstína 5 km, stúpanie 199 m, klesanie 37 m,
  3. zastávka vlaku Buková 5 km, stúpanie 252 m, klesanie 117 m.

Odbočka z lesnej cesty obec Prekážka - horáreň Raková na Handliarovskú skalu bude vyznačená.

Čas stretnutia

12.00 - 13.00 hodiny.

Mapa tu

Prineste si dobrú náladu. Občerstvenie a tombolu o tri knižky Bujón v šumienke od Miša Diviaka venované redakciou Hiking.sk zabezpečia organizátori.

Zimný výstup na Handliarovskú skalu 16/02/18 18:39 1 príspevok

Pozvánka Outdoor filmový festival Oščadnica 2018 V dňoch 29. a 30.12.2018 sa v priestoroch DK Oščadnica uskutoční 5.ročník tradičného festivalu Outdoor filmový festival Oščadnica (OFF Oščadnica). Organizátori pozývajú divákov na horské filmy z domácej, ale aj zahraničnej produkcie. Sú medzi nimi snímky o dobrodružných výpravách do najvyšších hôr planéty, ale aj neuveriteľné výkony na hranici ľudských možností v Alpách. 14/12/18 Redakcia Iné
Pozvánka V Trenčíne sa začína festival HoryZonty Vo štvrtok 8. novembra otvorí svoje brány festival dobrodružných filmov HoryZonty po trinásty raz. V programe figurujú i ocenené snímky z Medzinárodného festivalu horského filmu v Poprade. Návštevníci podujatia budú môcť vzhliadnuť film Rasťa Hatiara Vrcholová príťažlivosť i najnovší dokument od Pavla Barabáša Tieň jaguára. 05/11/18 Redakcia Iné
Pozvánka VIDMO 2018 V tomto roku sa uskutoční už 13. ročník Medzinárodnej prehliadky horských a adrenalínových filmov VIDMO 2018. Bude sa konať v dňoch 4.-6. októbra (štvrtok – sobota) 2018 v divadelnej sále Mestského kultúrneho strediska v Dolnom Kubíne. 01/10/18 Redakcia

Túra Nový Zéland - z jedného pobrežia na druhé Auckland, najväčšie mesto Nového Zélandu, leží na šiji, ktorá má na najužšom mieste menej ako kilometer. Napriek tomu spája Tasmanské more s Tichým oceánom na území mesta chodník dlhý 16 kilometrov. Coast to Coast Walkway nevedie najkratšou, ale najzaujímavejšou trasou. Zväčša prechádza parkmi a ide cez tri väčšie sopky. dnes Martin Knor Svet
Túra Lintavy – Skala – Košarisko zo Stupavy Malé Karpaty mám k domu najbližšie, a preto som z nich prešla celkom dosť. Ale ešte existujú biele škvrny na mape. Jedna z týchto lokalít je územie ohraničené Stupavou, Lozornom, vojenským priestorom Záhorie a Košariskom. Nachádza sa tu ikonický Červený domček, rozľahlé lúky a vrchol Skala. včera Soňa Mäkká Malé Karpaty
Bežky Útulňa Líška a Lomnistá dolina s pomníkom Jana Švermu Keď v horách prišla prvá nádielka snehu, zbalil som lyže a vyrazil. Uvažoval som aj o putovaní naťažko s využitím útulní na Poľane, ale v piatok som sa vymotal z práce tak neskoro, že som sa napokon rozhodol otestovať Domček HS na Čertovici. Dobre som urobil, ísť na prvú lyžiarsku túru sezóny s veľkým batohom na pleciach, by nebol najlepší nápad. 19/01/19 Pavol Timko Nízke Tatry