Pozvánka

Zimný výstup na Handliarovskú skalu

14.01.18
TK Štart a Sido Biatec pozývajú na Zimný výstup na Handliarovskú skalu, ktorý sa uskutoční 17. 2. 2018 v rámci XXI. ročníka Zimných výstupov na kopce Malých Karpát. Handliarovská skala s nadmorskou výškou 345 m n. m. sa nachádza nad obcou Prekážka.

1. z obce Prekážka 2 km, stúpanie 146 m, klesanie 8 m,
  2. z Trstína 5 km, stúpanie 199 m, klesanie 37 m,
  3. zastávka vlaku Buková 5 km, stúpanie 252 m, klesanie 117 m.

Odbočka z lesnej cesty obec Prekážka - horáreň Raková na Handliarovskú skalu bude vyznačená.

Čas stretnutia

12.00 - 13.00 hodiny.

Mapa tu

Prineste si dobrú náladu. Občerstvenie a tombolu o tri knižky Bujón v šumienke od Miša Diviaka venované redakciou Hiking.sk zabezpečia organizátori.

Zimný výstup na Handliarovskú skalu 16/02/18 18:39 1 príspevok

Pozvánka V Trenčíne sa začína festival HoryZonty Vo štvrtok 8. novembra otvorí svoje brány festival dobrodružných filmov HoryZonty po trinásty raz. V programe figurujú i ocenené snímky z Medzinárodného festivalu horského filmu v Poprade. Návštevníci podujatia budú môcť vzhliadnuť film Rasťa Hatiara Vrcholová príťažlivosť i najnovší dokument od Pavla Barabáša Tieň jaguára. 05/11/18 Redakcia Iné
Pozvánka VIDMO 2018 V tomto roku sa uskutoční už 13. ročník Medzinárodnej prehliadky horských a adrenalínových filmov VIDMO 2018. Bude sa konať v dňoch 4.-6. októbra (štvrtok – sobota) 2018 v divadelnej sále Mestského kultúrneho strediska v Dolnom Kubíne. 01/10/18 Redakcia
Pozvánka Horomil Fest oslavuje 10 rokov Horomil fest - festival pre všetkých milovníkov prírody, cestovania, hôr a adrenalínu je už 10 rokov stálou súčasťou kultúrneho života Považskej Bystrice. Za jednu dekádu navštívilo festival tisíce divákov a desiatky hostí ako napr. Pavol Barabáš, František Kelle, Peter Hámor, Boris Filan, Martin Nikodým... Organizátori podujatia – traja kamaráti Martin Holeš, Marek Janičík a Juraj Lukáš si aj tento rok pre divákov pripravili zaujímavý program. 18/09/18 Redakcia

Túra Rakúsko - roklina Groppensteinschlucht Keď som si plánovala výlet na Groβglockner Hochalpenstraβe s prenocovaním v Spittal an der Drau, rozmýšľala som, čo s nedeľou. Zo Spittalu som chcela vyraziť ráno, ale bola by škoda nevyužiť čas a nevidieť v oblasti niečo pekné. Predsa len je to na jednodňový výlet z Bratislavy ďaleko. Goldeck a Raggaschlucht sme absolvovali pred pár rokmi cestou do Chorvátska. Ostala nám tu ale ešte jedna roklina, do ktorej sme sa z časových dôvodov nedostali - Groppensteinschlucht. dnes Martina Haratíková Svet
Rozhovor Rastie spoločenská objednávka pre ochranu prírody Študoval biológiu, v minulosti pôsobil v Greenpeace, ActionAid, Four Paws a aktuálne je na voľnej nohe ako konzultant pre environmentálne kampane. Je spoluzakladateľom strany Progresívne Slovensko a člen jej predsedníctva. Rozprávali sme sa s ním o dôvodoch vstupu do politiky, čo by v nej chcel dokázať v oblasti životného prostredia, čo si myslí o aktuálnom stave ochrany prírody a aké je v nej miesto pre outdoorové aktivity. Martin Hojsík. včera Ľubomír Mäkký Rozhovory
Túra Hrebeňovka Nízkych Tatier za 6 dní, 2. časť V prvej časti príbehu som opísal časť prechodu nízkotatranskej hrebeňovky od Donovalov až po Chatu generála Milana Rastislava Štefánika pod Ďumbierom, dnes si dopovieme ako som postupne prešiel až do Telgártu cez Kráľovohoľské Tatry. 17/11/18 Pavol Timko Nízke Tatry