PR

Stopy v snehu – aktívna zima Hanwag

sponzorovaný článok 02.03.18 Keď sa tradičný nemecký výrobca turistickej obuvi, založený v roku 1921, spojí s výrobcom pneumatík so 128-ročnou históriou, môžete mať istotu, že o expertné znalosti nebude núdza. Hanwag túto zimnú sezónu prináša trojicu nových multifunčkných modelov, pre ktoré Michelin exkluzívne vyrobil novú podošvu V-ROUGH. Je založená na legendárnej zimnej pneumatike Michelin Alpin 5. Podošva ponúka mimoriadne dobrú trakciu a stabilitu, zároveň je však odolná proti opotrebovaniu na tvrdších povrchoch.

Podošva MICHELIN® V-ROUGH

Podošva MICHELIN® V-ROUGH kombinuje unikátny dezén pripomínajúci zimnú pneumatiku so špeciálne navrhnutou gumovou zmesou. Perfektne reaguje na zimné podmienky bez ohľadu na to, po akom teréne sa pohybujete. Je vhodná do zimnej prírody, ako aj do zimného mestského prostredia. Michelin Winter Compound (WIC) je mäkká protišmyková gumová zmes, ktorá si zachováva výborné protišmykové vlastnosti až do -30 °C a pritom nestráca odolnosť ani pri používaní na tvrdom povrchu, napr. v mestskom prostredí.

1. Dezén v zónach na špici a v oblasti päty dáva topánke výbornú stabilitu na klzkom povrchu pri došlape aj pri rýchlejšom pohybe vpred.
  2. Dezén na bokoch poskytuje progresívnu trakciu.
  3. Prepletené usporiadanie tejto časti zlepšuje priľnavosť aj mechanickú odolnosť.
  4. Kombinovaný dezén v strednej časti zlepšuje stabilitu na nerovnom teréne.
  5. Vďaka širokým medzerám má podošva výborné samočiatiace vlastnosti, čo sa hodí najmä v premočenom snehu počas odmäku.

Modely Hanwag s podošvou V-ROUGH

Moapa GTX – pánsky turistický model
Moapa Lady GTX – dámsky turistický model
Anvik GTX - pánsky fashion model
Aotea GTX - dámsky fashion model

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Lanovka Vogel - Júlske Alpy s dieťaťom Sme štvrtý deň v okolí jazera Bohinj. Po dvoch slnečných dňoch strávených na túre a jednom upršanom dni, sme sa rozhodli ostať dlhšie, než sme plánovali. Je tu naozaj nádherne. Pri rozhodovaní sa, kam pôjdeme, nás zvádza možnosť využiť blízku lanovku a skúsiť trochu turistiky vo vyšších horských polohách. Doteraz to boli skôr údolia a kaňony s vodopádmi. dnes Danka Laciková Svet
Cyklotúra Vajskovská dolina Už dlhšiu dobu nás lákala Vajskovská dolina, ktorú mnohí prirovnávajú k divokej Tichej doline v Tatrách. Je jednou z najkrajších dolín Nízkych Tatier a v celej doline je režim ticha. Nachádza sa tu Vajskovský vodopád vysoký 9 m. V Kulichovej doline je pamätník jednej z najväčších lavínových tragédií na Slovensku, v roku 1956 tu zahynulo pod snehom 16 lesných robotníkov. dnes Tatiana Filipková Nízke Tatry
Recenzia Od hradu k hradu – 2. diel Keď vytiahnem z knižnice akúkoľvek knižku o hradoch a zámkoch, malý Kubko je hneď pripravený na spoločné čítanie. A tak kúpa 2. dielu knižky Od hradu k hradu z edície po Slovensku od vydavateľstva Dajama nebola žiadna náhoda. V pravom hornom rohu má ikonku turistu aj cyklistu. Nápad spojiť pre hradomilov do jedného celku dva rôzne hrady, zrúcaniny či ruiny, je zaujímavý nielen návštevou stavieb voňajúcich históriou, no zároveň aj možnosťou absolvovať pešiu túru či zabrať do pedálov bicykla. včera Daniela Mäkká Mapy a knihy