PR

Súťaž o víkendový pobyt vo Viedenských Alpách

sponzorovaný článok 14.06.18 Máte chuť na víkend vo dvojici vo Viedenských Alpách? Zapojte sa do našej súťaže a možno vyhráte práve vy poukaz pre 2 osoby na 2 noci s polpenziou v turistickom hoteli vo Viedenských Alpách a prežijete krásny víkend v lone alpskej prírody.

Putovanie po Viedenskom alpskom oblúku

Relaxujte, načerpajte silu a nechajte sa rozmaznávať. Turisti radi ocenia putovanie po Viedenskom alpskom oblúku s jeho certifikovanými turistickými dedinkami a turistickými hotelmi, ktoré ideálnym spôsobom spájajú turistiku s nárokmi na kvalitu.

Iba hodinu jazdy autom od Viedne môžu turisti rýchlo hodiť starosti bežného dňa za hlavu. Pri putovaní po Viedenskom alpskom oblúku si v príjemnom prírodnom prostredí vyprázdnia hlavu, aby si mohli naplno vychutnať miestne výhľady. Skvelý turistický chodník vedúci po Viedenskom alpskom oblúku ponúka tie najlepšie podmienky.

Prvé kroky prejdete ľahko, a čoskoro budete chcieť zájsť ešte ďalej: už len na tento kopec, ešte k tejto chate, len aby ste videli, kam vás cesta zavedie. Zvedavosť sa vám vyplatí, pretože v raji výhľadov si turisti hľadajúci panoramatické výhľady vždy prídu na svoje.

V turistických dedinkách Kirchberg am Wechsel a Puchberg am Schneeberg bez námahy nájdete vstup na chodník vedúci Viedenským alpským oblúkom, po ktorom môžete pohodlne putovať z jednej horskej chaty na druhú.

Súťažná otázka

Aká dlhá je diaľková trasa po Viedenskom alpskom oblúku?

Pomôcka: Odpoveď nájdete na webe Dolného Rakúska tu.

Výhra

Pobyt pre 2 osoby na 2 noci s polpenziou v turistickom hoteli vo Viedenských Alpách podľa výberu víťaza.

EÚ investuje do vidieckych oblastí

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Kelčský Javorník z Chaty Tesák Po dlhšej ceste autom z Rožnova pod Radhoštěm cez valašské dedinky sme začali s Mirom stúpať do serpentín Hostýnskych vrchov. Všade po ceste sa opravovalo, na každom kilometri boli nejaké mobilné semafory. Akoby mi chceli pripomenúť starý bulharský seriál „Na každom kilometri“ – taká obdoba poľského seriálu „Štyria z tanku a pes“. Joj, v mojej mladosti takéto seriály leteli. dnes Vladimír Popluhár Svet
Prístrešok Táborisko Mraznica na Stolici Táboriť na vrchole najvyššej hory pohoria sa dá málokde. Buď je na vrchole málo miesta alebo je skalnatý či zarastený vegetáciou, prípadne v chránenom území. Ani jednu z uvedených charakteristík nespĺňa najvyššia hora Stolických vrchov a zároveň Slovenského rudohoria - Stolica. včera Tomáš Trstenský Stolické vrchy
Túra Krížový vrch z Levočskej doliny Počas našich turistických výletov po východnom Slovensku sme jedno pohorie neustále obchádzali. Levočské vrchy so svojou povesťou bývalého vojenského priestoru a s jednou turistickou značkou tiahnucou sa krížom cez pohorie nemohli byť lákadlom pre rodinnú turistiku. Keď sme však už v iných pohoriach zaznamenávali druhú, či ešte častejšiu návštevu, prinútil som sa nulu na konte Levočských vrchov zmazať. Po detailnom štúdiu máp padol výber na Krížový vrch, ktorý leží dostatočne na okraji pohoria, aby sme to štýlom tam a späť zvládli s našimi školákmi bez vážnejších problémov. 21/09/18 Peťo Nový Levočské vrchy