PR

Nová kolekcia obuvi Prabos

sponzorovaný článok 20.06.18 Český výrobca obuvi Prabos plus a.s., prišiel na trh s novou kolekciou outdoorovej obuvi pod názvom Work and Walk. Nová kolekcia sa vyznačuje predovšetkým inovatívnym dizajnom a ponukou, kde si vyberie naozaj každý - od poltopánok na bežné nosenie, cez ľahučné členkové až po vysoké odolné topánky do náročných podmienok.

Už na prvý pohľad je vidieť rozdiel medzi novou a súčasnou kolekciou outdoorových topánok Prabos. Talianski dizajnéri, ktorí kolekciu navrhovali, vložili do topánok "novú krv", kde dominuje nízká hmotnosť obuvi, moderný dizajn a farby. Zároveň ale kládli dôraz na použitie kvalitných materiálov, osvedčených podošiev Vibram a samozrejme nevyhnutnej membrány Gore-tex®. Strih zvršku na novom anatomickom kopyte znižuje namáhanie a únavu chodidla a skvele fixuje členok, tak, aby nedochádzalo k nežiadúcim pohybom.

Všetky modely sú vyrobené v Českej republike.
Link na novú kolekciu

Ampato GTX

• model určený pre ľahkú turistiku a do mesta po celý rok
  • farebné varianty: žltá, modrá, šedá

Cazadero GTX

• model určený na ľahkú turistiku po celý rok. Vďaka zvršku z netkanej textílie sa vyznačuje veľmi nízkou hmotnosťou.
  • farebné varianty: černo-oranžová, černo-zelená, černo-šedá

Acontago GTX

• model určený do terénu od ľahšieho po stredne ťažký, celoročne. Hmotnosť jednej topánky iba 490 g.
  • farebné varianty: oranžová, zelená, modrá a šedá

Socompa GTX

• model určená na stredne ťažkú turistiku po celý rok
  • farebné varianty: hráškovo zelená, modrá, fialová a petrolejová

Na jesennú a zimnú sezónu pripravujeme

Palpana GTX

• model určený na stredne ťažkú turistiku po celý rok
  • farebné varianty: piesková, zelená, fialová

Pular GTX

• model určený na ťažkú turistiku po celý rok
  • farebné varianty: šedá, piesková, červená

Pular GTX Winter

• model určený na ťažkú turistiku v zimnom odobí
  • farebná varianta: šedý
Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Recenzia Fjällräven Keb 52 – celoročný trekkingový batoh Tohtoročná novinka medzi trekingovými batohmi Fjällräven ponúka odolný a nepremokavý materiál Bergshell, ktorý má aj horolezecký špeciál Bergtagen 38. V prípade Kebu ale nie je jediným materiálom, je tu zastúpený aj G-1000. Pri pohľade na chrbtový systém zaujmú na prvý pohľad aj tvarované drevené výstuhy. Určenie tohto batohu je celoročné, orientované na náročnejší treking. Je k dispozícii v dvoch veľkostných variantoch – 52 a 72 litrovom. Vyskúšal som menší z nich. dnes Ľubomír Mäkký Batohy
Túra Glarnské Alpy – k St. Martin cez Heidelpass Pri jednej návšteve v Salzburgu som si kúpil v miestnom kníhkupectve turistickú mapu od Kümmerly+Frey: Sargasenland, Liechtenstein, 1 : 60 000. Na prednej stránke bola fotka malej osady s kostolíkom v horách. Nič moc, len pár stavbičiek pod skalou. No z obrázku vyžarovalo pre mňa niečo, čo nedokážem popísať. Až raz som náhodou identifikoval miesto a zostal som prekvapený poznaním, že som sa práve ani veľmi ďaleko nevyskytol. Bohyňa príležitosti dala ponuku, ktorá sa neodmieta. včera Vladimír Mikuš Svet
Túra Slovenskou Saharou - Záhorácka magistrála Na Záhorí som už bol viackrát, ale nikdy s turistickým cieľom. Predsa len táto časť Slovenska nepatrí z morfologického hľadiska medzi najatraktívnejšie a človeka to láka skôr do kopcov. Takéto odsúdenie krajiny je však veľmi povrchné a krásne miesta sa nájdu naozaj všade, len treba mať otvorené oči a vnímať krajinu okolo seba. 19/08/19 Pavel Forgáč Biele Karpaty, Myjavská pahorkatina, +