losenheim-96192(c)wieneralpen-zwickl
losenheim-96192(c)wieneralpen-zwickl Zatvoriť

PR Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách

Ďakujeme všetkým, ktorí sa zúčastnili našej letnej súťaže o pobyt pre dve osoby na dve noci s polpenziou podľa vlastného výberu v turistickom hoteli vo Viedenských Alpách. Koho sme zo správnych odpovedí sme vyžrebovali nájdete v v tomto článku.

Výherca

Správna odpoveď na otázku "Aká dlhá je trasa po Viedenskom alpskom oblúku" je 300 km.

Spomedzi takmer 300 správnych odpovedí sme vylosovali Mareka Klemana. Výhercu budeme kontaktovať prostredníctvom emailu. Gratulujeme.

Výhra

Víťaz si môže vybrať z viacerých možností ubytovania pre nadšencov turistiky v certifikovaných zariadeniach vo Viedenských Alpách.

Značka Osterreichische Wandergutesiegel (Rakúska známka kvalitnej turistiky) označuje špeciálne turistické zážitky. Dostávajú ju pohostinné zariadenia ponúkajúce programy služieb, ktoré boli špeciálne optimalizované pre turistov. Medzi takéto služby patria túry so sprievodcom, požičovňa turistických potrieb alebo doprava hostí.

Veríme, že zažijete krásny víkend vo Viedenských Alpách plný oddychu a nových turistických zážitkov. Želáme príjemný pobyt!

EÚ investuje do vidieckych oblastí