PR

Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách

sponzorovaný článok 04.07.18 Ďakujeme všetkým, ktorí sa zúčastnili našej letnej súťaže o pobyt pre dve osoby na dve noci s polpenziou podľa vlastného výberu v turistickom hoteli vo Viedenských Alpách. Koho sme zo správnych odpovedí sme vyžrebovali nájdete v v tomto článku.

Výherca

Správna odpoveď na otázku "Aká dlhá je trasa po Viedenskom alpskom oblúku" je 300 km.

Spomedzi takmer 300 správnych odpovedí sme vylosovali Mareka Klemana. Výhercu budeme kontaktovať prostredníctvom emailu. Gratulujeme.

Výhra

Víťaz si môže vybrať z viacerých možností ubytovania pre nadšencov turistiky v certifikovaných zariadeniach vo Viedenských Alpách.

Značka Osterreichische Wandergutesiegel (Rakúska známka kvalitnej turistiky) označuje špeciálne turistické zážitky. Dostávajú ju pohostinné zariadenia ponúkajúce programy služieb, ktoré boli špeciálne optimalizované pre turistov. Medzi takéto služby patria túry so sprievodcom, požičovňa turistických potrieb alebo doprava hostí.

Veríme, že zažijete krásny víkend vo Viedenských Alpách plný oddychu a nových turistických zážitkov. Želáme príjemný pobyt!

EÚ investuje do vidieckych oblastí

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách 11/07/18 17:25 2 príspevky

Túra Hochschwab - Schaufelwand a Ebenstein Nie je umenie presvedčiť 6-ročné dieťa, aby išlo s vami na prechádzku. Tato jednoducho zavelí a ide sa. Ale keď má potomok 15 a viac, vtedy takýto postup nefunguje. Teraz však vyšla iniciatíva od syna. Chcel by ísť niekam na turistiku do Rakúska. dnes Martin Knor Svet
Túra Čierna dolina, lom Prašnica a Dolná Prašnica Začiatok augusta 2018 je veľmi horúci. Horúčavy trvajú už niekoľko týždňov, paneláky sú rozpálené a človeku sa žiada zaliezť niekam do chládku. Na horách by bolo chladnejšie, ale množstvo ľudí na hrebeňoch odrádza. Slovenský raj s jeho tienistými roklinami je ďaleko a v okolí máme väčšinu chladnejších dolín schodených, a tak voláme Janke, nech dačo vymyslí. Ponúkla nám dolinu Čierno (Čierna dolina) a dolinu Dolná Prašnica. Vraj sa schladíme. včera Danka Tomášiková Kremnické vrchy, Veľká Fatra a Choč
Túra Kelčský Javorník z Chaty Tesák Po dlhšej ceste autom z Rožnova pod Radhoštěm cez valašské dedinky sme začali s Mirom stúpať do serpentín Hostýnskych vrchov. Všade po ceste sa opravovalo, na každom kilometri boli nejaké mobilné semafory. Akoby mi chceli pripomenúť starý bulharský seriál „Na každom kilometri“ – taká obdoba poľského seriálu „Štyria z tanku a pes“. Joj, v mojej mladosti takéto seriály leteli. 23/09/18 Vladimír Popluhár Svet