PR

Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách

sponzorovaný článok 04.07.18 Ďakujeme všetkým, ktorí sa zúčastnili našej letnej súťaže o pobyt pre dve osoby na dve noci s polpenziou podľa vlastného výberu v turistickom hoteli vo Viedenských Alpách. Koho sme zo správnych odpovedí sme vyžrebovali nájdete v v tomto článku.

Výherca

Správna odpoveď na otázku "Aká dlhá je trasa po Viedenskom alpskom oblúku" je 300 km.

Spomedzi takmer 300 správnych odpovedí sme vylosovali Mareka Klemana. Výhercu budeme kontaktovať prostredníctvom emailu. Gratulujeme.

Výhra

Víťaz si môže vybrať z viacerých možností ubytovania pre nadšencov turistiky v certifikovaných zariadeniach vo Viedenských Alpách.

Značka Osterreichische Wandergutesiegel (Rakúska známka kvalitnej turistiky) označuje špeciálne turistické zážitky. Dostávajú ju pohostinné zariadenia ponúkajúce programy služieb, ktoré boli špeciálne optimalizované pre turistov. Medzi takéto služby patria túry so sprievodcom, požičovňa turistických potrieb alebo doprava hostí.

Veríme, že zažijete krásny víkend vo Viedenských Alpách plný oddychu a nových turistických zážitkov. Želáme príjemný pobyt!

EÚ investuje do vidieckych oblastí

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách 11/07/18 17:25 2 príspevky

Túra Ako drobec prešiel z Magurky na útulňu Ďurková Predpoveď počasia hlási posledné teplé dni na horách. Bez úvah o tom, či ide o hoax alebo pravdu, predĺžený víkend je už mesiac naplánovaný, vyrážame na Donovaly. Program za pochodu prispôsobujeme zmene počasia, najmladšiemu členovi balíme od krátkych rukávov až po zimnú vetrovku, skrátka úplne všetko. Pre nedostatok priestoru v kufri auta nám dospelým musí postačiť pár funkčných tričiek s termo mikinou na vrch. V priebehu víkendu teplota klesá z 25 na 10 stupňov. Prognózy počasia nás neodradili, v piatok šliapeme na hrebeň Nízkych Tatier a útulňu Ďurková. dnes Karolína Dobiašová Nízke Tatry
Recenzia Príbehy vrchov Dnes by som vám rada predstavila pomerne čerstvú publikáciu z vydavateľstva DAJAMA Príbehy vrchov, ktorej autorom je Marián Grebáč. Kto si v tejto chvíli spomenie na zaujímavé rozhlasové reportáže rovnakého autora z cyklu Genius loci - túry podľa literatúry, ten je na správnej stope. Príbehy vrchov, spomínaných v literárnych dielach slovenských prozaikov i básnikov, a života ľudí žijúcich v dolinách pod nimi, spojených s turistikou dneška. včera Daniela Mäkká Mapy a knihy
Recenzia Dámsky batoh Bergans Senja W 34 Na bežné túry nosím už veľa rokov turistický batoh Camelbak Fourteneer 27, ktorý som tu opisovala ešte v roku 2009. Odvtedy uplynulo dosť času a počet osôb, ktoré brávam so sebou na túry, sa zvýšil, tak som sa rozhodla pre zmenu. Konkrétne som hľadala batoh s trochu väčším objemom, ale univerzálny, s rôznymi vreckami na fľaše, mikiny, čiapky, autíčka a iné veci, ktoré deti neustále pchajú rodičom do batoha a von. Napokon z toho vyšiel dámsky batoh Senja 34 od nórskej značky Bergans. včera Soňa Mäkká Batohy