PR

Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách

sponzorovaný článok 04.07.18 Ďakujeme všetkým, ktorí sa zúčastnili našej letnej súťaže o pobyt pre dve osoby na dve noci s polpenziou podľa vlastného výberu v turistickom hoteli vo Viedenských Alpách. Koho sme zo správnych odpovedí sme vyžrebovali nájdete v v tomto článku.

Výherca

Správna odpoveď na otázku "Aká dlhá je trasa po Viedenskom alpskom oblúku" je 300 km.

Spomedzi takmer 300 správnych odpovedí sme vylosovali Mareka Klemana. Výhercu budeme kontaktovať prostredníctvom emailu. Gratulujeme.

Výhra

Víťaz si môže vybrať z viacerých možností ubytovania pre nadšencov turistiky v certifikovaných zariadeniach vo Viedenských Alpách.

Značka Osterreichische Wandergutesiegel (Rakúska známka kvalitnej turistiky) označuje špeciálne turistické zážitky. Dostávajú ju pohostinné zariadenia ponúkajúce programy služieb, ktoré boli špeciálne optimalizované pre turistov. Medzi takéto služby patria túry so sprievodcom, požičovňa turistických potrieb alebo doprava hostí.

Veríme, že zažijete krásny víkend vo Viedenských Alpách plný oddychu a nových turistických zážitkov. Želáme príjemný pobyt!

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Vyhodnotenie súťaže o pobyt vo Viedenských Alpách 11/07/18 17:25 2 príspevky

Správa Poškodené a uzatvorené chodníky v Tatrách (video) Horská záchranná služba a Štátne lesy TANAP-u upozorňujú všetkých návštevníkov Vysokých Tatier na uzatvorenie turistických chodníkov cez Bielovodskú a Javorovú dolinu z dôvodu ich podmytia a strhnutia mostov. Bielovodská dolina je celá uzatvorená od rázcestia pod Poľským hrebeňom po Lysú Poľanu. Najkritickejšia situácia je v oblasti Javorovej doliny, kde voda strhla časť zeleno značeného turistického chodníka. Momentálne je nepriechodný, na jeho dočasnú uzáveru turistov priamo v teréne upozornia aj informačné tabuľky. dnes Soňa Mäkká Správy
Cyklotúra Poprad – Krížna – Kasárne – Holešov Tak už je to tady! Konečně dojde na můj dávno organizovaný a dosud neuskutečněný cyklopřejezd z Popradu domu do Holešova. Abych to trochu rozvedl: asi před dvěma lety jsem si vymyslel, že bych chtěl jet na horském kole nějakou delší štreku. No a protože české hory prakticky vůbec neznám, kromě snad Hostýnských vrchů a trochu Beskyd, tak padla volba na Poprad. A to z několika důvodů: Na Liptově jsem studoval, jezdím tam dodnes na kolo, případně na lyže, na mé milované Velké Fatře se snažím být co nejčastěji a v Turci mám většinu rodiny. A tak nějak to Slovensko znám důvěrněji... Zatím to nevyšlo z různých důvodů, jednou nemoc potom zas počasí, tak teď musí! Měl se mnou jet kamarád Josef, který bohužel nafasoval antibiotika a oba jsme usoudili, že by se spíš trápil. Tak jsem se vydal sám. dnes David Šlúch Malá Fatra, Nízke Tatry, +
PR Liptovfest začína už o dva dni Už v piatok 20. júla podvečer začína LIPTOVFEST, podujatie, ktoré bude oslavou Liptova, liptovského, s Liptákmi, ale nielen s nimi. Štvrtý ročník festivalu láka na netradičné otvorenie skvelým jedlom, osvedčené letné kino pod holým nebom, pokus o Slovenský rekord v klobúkovom tanci, vystúpenie Štefana Šteca známeho z úspešnej šou Zem spieva aj miešanie jedinečného drinku s majstrom sveta v miešaní nápojov. včera sponzorovaný článok Zaujímavosti