Pozvánka

VIDMO 2018

01.10.18

Od štvrtkového rána až do sobotného neskorého večera bude v priestoroch Mestského kultúrneho strediska na námestí Slobody v Dolnom Kubíne (v 450-sedadlovej divadelnej sále) v rámci 13.VIDMA pestrý filmový a sprievodný program. Návštevníci VIDMA budú môcť vidieť sedem približne dvojhodinových blokov horských a adrenalínových filmov, pochádzajúcich z Medzinárodného festivalu horských filmov a dobrodružstva Hory a mesto v Bratislave, tiež z Medzinárodného horského festivalu v kanadskom Vancouveri.

Ďalej na návštevníkov čakajú autorské výstavy horských a cestopisných fotografií, štyri filmové projekcie pre školy a pútavú multimediálnu prezentáciu slovenských extrémnych skialpinistov, hlavných hostí VIDMO 2018: Rastislava a Mira PEŤOVCOV s názvom „Vo svetle a tieni strmých línií“.

Viac informácií o blížiacom sa horskom festivale VIDMO 2018 v Dolnom Kubíne nájdete na webovej stránke www.vidmofest.sk

VIDMO 2018 01/10/18 15:00 nová téma

Pozvánka Outdoor filmový festival Oščadnica 2018 V dňoch 29. a 30.12.2018 sa v priestoroch DK Oščadnica uskutoční 5.ročník tradičného festivalu Outdoor filmový festival Oščadnica (OFF Oščadnica). Organizátori pozývajú divákov na horské filmy z domácej, ale aj zahraničnej produkcie. Sú medzi nimi snímky o dobrodružných výpravách do najvyšších hôr planéty, ale aj neuveriteľné výkony na hranici ľudských možností v Alpách. 14/12/18 Redakcia Iné
Pozvánka V Trenčíne sa začína festival HoryZonty Vo štvrtok 8. novembra otvorí svoje brány festival dobrodružných filmov HoryZonty po trinásty raz. V programe figurujú i ocenené snímky z Medzinárodného festivalu horského filmu v Poprade. Návštevníci podujatia budú môcť vzhliadnuť film Rasťa Hatiara Vrcholová príťažlivosť i najnovší dokument od Pavla Barabáša Tieň jaguára. 05/11/18 Redakcia Iné
Pozvánka VIDMO 2018 V tomto roku sa uskutoční už 13. ročník Medzinárodnej prehliadky horských a adrenalínových filmov VIDMO 2018. Bude sa konať v dňoch 4.-6. októbra (štvrtok – sobota) 2018 v divadelnej sále Mestského kultúrneho strediska v Dolnom Kubíne. 01/10/18 Redakcia

Recenzia Termoprádlo Craft Fuseknit Comfort Zip Značka Craft nie je na našom trhu žiadnou novinkou, myslím, že sa s ňou stretol už takmer každý človek využívajúci kvalitné funkčné oblečenie. No musím sa priznať, že som zatiaľ žiadny z ich výrobkov nevyskúšal. Prvým kúskom, ktorý som si z dielne tohto výrobcu obliekol, je funkčné tričko s dlhým rukávom Craft Fuseknit Zip. Moje skúsenosti z jeho používania sa pokúsim zhrnúť do niekoľkých nasledujúcich odstavcov.
 dnes Stanislav Ďurica Oblečenie
Ferrata Zugspitze ferratou Höllental Klettersteig Milovníci zaistených ciest si prídu na svoje, ak sa rozhodnú vycestovať za hranice. My sme sa vybrali preskúmať nemeckú ferratovú trasu, ktorá sa nachádza v údolí Höllental. Počasie nám prialo, ľudí bolo málo a tak, či to stálo za to, posúďte sami. včera Alexandra Uhlárová Zaistené cesty (via ferrata, klettersteig)
Túra Dobrovodský kras Vo svojich článkoch sa snažím písať hlavne o zaujímavých miestach v širšom okolí Zvolena. Samozrejme, chodíme aj do vzdialenejších pohorí, ale myslím si, že o nich by mali písať hlavne domáci turisti. Pri našom táraní sa po Malých Karpatoch sme však objavili zaistený chodník, o ktorom som nenašla zmienku na Hikingu, a tak som sa rozhodla o ňom napísať. Ale tiež preto, že túra sa mi veľmi páčila. 17/12/18 Danka Tomášiková Malé Karpaty