PR Novinky z termoprádla Kari Traa

Kto je Kari Traa? Kari Traa je nórska reprezentantka v akrobatickom lyžovaní. Na zimných olympijských hrách sa jej podarilo získať kompletnú zbierku cenných kovov. Celkom má na svojom konte 37 víťazstiev v pretekoch svetového pohára. „Keď som aktívne pretekala, voľný čas medzi tréningami a pretekmi som si krátila pletením čiapok a navrhovaním vlastného lyžiarskeho oblečenia. Moje kúsky sa medzi kamarátmi stali obľúbenými, a tak som sa rozhodla svoju záľubu premeniť na podnikanie.“

Kari Traa je dnes najrýchlejšie rastúcou dámskou športovou značkou v Európe, ktorá ponúka široký výber produktov dostatočne teplých do nepriaznivého počasia na horách a tiež vhodných na cvičenie v posilňovni.

„Stále sa usilujem o to, aby moja značka motivovala všetky ženy byť šťastnejšie, krajšie a zdravšie. Všetko je navrhnuté ženou a výhradne pre ženy, ktoré majú rady dobre vyzerajúce športové oblečenie a užívajú si život v jeho plných farbách. S vášňou pre komfort a štýl kombinovanými s technickými materiálmi sa snažím naplniť tie najprísnejšie nároky aktívneho, športového a dobrodružného životného štýlu."

Viac sa dozvieš na forgirlsbygirls.sk.

Každý deň s dobrým základom. Termoprádlo pre každú príležitosť

Vlnená základná vrstva

Vlnená bielizeň Kari Traa zahŕňa rady Rose, Akle, Lokke a Tikse. Všetky produkty týchto rád sú vyrobené z jemnej merino vlny a líšia sa svojím dizajnom a hrejivosťou. Kari Traa merino vlna na tele nielen dobre vyzerá, ale poskytuje aj pohodlie a dodáva energiu. Ide o ideálnu športovú spodnú bielizeň vhodnú na akékoľvek zimné aktivity. Či už vyrazíš na zjazdovku alebo na "après-ski", v Kari Traa budeš vždy vyzerať perfektne!

Rose – najobľúbenejšie!
100% merino vlna, 210-240g, 19,5 mikrónov

Extra jemná, teplá a odolná merino vlna. Mäkká na tele, priedušná a prirodzene vzdorujúca zápachom. Dámsky strih a štýlový dizajn. Perfektná do chladných zimných dní. Rose ťa zahreje najviac.

Rose

Akle – indiánske!
100% merino vlna, 180-210g, 19,5 mikrónov

Jemná a príjemná merino vlna so žakarovým vzorom, ktorá nezapácha. Vlna ťa dokáže zahriať, aj keď je mokrá. Výborná spodná vrstva na zimné aktivity. Akle je inšpirovaná starými nórskymi tradíciami v pletení vyzdvihnutými kombináciou s modernými prvkami. Vyzeraj dobre, zabávaj sa a zároveň ostaň v teple počas studených dní.

Akle

Lokke – novinka!
100% merino vlna, 220g, 19,5 mikrónov

Extra mäkká teplá 100% merino vlna. Exkluzívna edícia v našom rade základných vrstiev. Jemná na koži, priedušná a odolná voči zápachu. Ženský strih a elegantný dizajn. Perfektná do chladného počasia.

Lokke

Tikse – najtenšie!
100% merino vlna, 130-150g, 17,5 mikrónov

Ľahká, 100% merino vlna. Veľmi jemná, priedušná a odolná voči zápachom. Ideálna na vrstvenie v chladných dňoch, keď chceš ostať v teple a cítiť sa komfortne.

Technická základná vrstva

Na vytvorenie perfektnej základnej vrstvy pre veľmi intenzívne aktivity sme vyberali tie najmodernejšie technické vlákna. Rett, Svala, Sjolvsagt a Meteor, naše rady technickej a funkčnej spodnej vrstvy, ti umožnia podávať tie najlepšie výkony a zároveň sa cítiť skvelo. Tieto produkty odvádzajú pot od tela a umožňujú, aby si sa cítila príjemne aj počas zvýšenej aktivity. Navyše vyzerajú tak skvelo, že budeš chcieť nosiť iba túto základnú vrstvu. Zaručujeme očarujúci efekt! Rada Svala získala v niekoľkých škandinávskych športových časopisoch ocenenie "najlepšia v testovaní".

Rett – aj do spoločnosti!

1. hlavný: 88% polyester, 12% vlna
  2. vedľajší: 100% merino vlna - 180g, 19,5 mikrónov
  3. vedľajší: 100% merino vlna - 150g, 17,5 mikrónov

Dokonalá hybridná spodná vrstva. Mäkká, technická a teplá. Funkčný Dri-Release kombinovaný so 100% merino vlnou spája benefity rýchleho schnutia a udržania tepla. Rada určená na náročné outdoorové aktivity.

Rett

Svala – ocenené!

1. hlavný: 84% polyester, 11% vlna, 5% elastan
  2. vedľajší: 92% polyester, 8% elastan

Navrhnutá s cieľom udržať ťa v pohodlí, teple a suchu. Jedinečná kombinácia Dri-Release polyesteru a vlny. Rýchloschnúci pružný materiál poskytuje teplo a zároveň je priedušný, takže ti nehrozí prehriatie. Produkt ideálny na vysoko intenzívne vonkajšie aktivity.

Sjolvsagt - funky!
87% polyester, 13% elastan

Funkčná základná vrstva vhodná na vysoko energetické športy. Má veselý a trendy vzhľad. Super elastická, rýchloschnúca, veľmi jemná a príjemná tkanina, ktorá Vás objíme a udrží v suchu.

Produkty môžeš čeknúť tu: forgirlsbygirls.sk