PR

Adventure Menu – skvelé jedlo do prírody, ktoré sa samo ohreje

sponzorovaný článok 06.05.19 Počas výletov a výprav (a nielen počas nich) sme často nútení uchýliť sa k jednoduchšiemu riešeniu stravovania. Na plnohodnotné varenie skrátka nie je čas ani priestor. Civilizácia je v nedohľadne. Nezostáva nič iné než sa zasýtiť chlebom s paštétou, v lepšom prípade instantnou polievkou. Prečo by sme si ale výnimočné a krásne okamihy nemali užiť naplno? Prečo sa odbiť polotovarmi, keď aj bez ohňa a elektriky sa môžete skvele najesť teplého domáceho jedla? Ochutnajte Adventure Menu!

Trvanlivosť až tri roky

Jedlo Adventure Menu je plnohodnotným ručne vareným jedlom vyrobeným v Českej republike. Vďaka špeciálnej patentovanej technológii je toto jedlo pripravené úplne bez konzervačných látok a chemických prísad. Napriek tomu zaručuje až trojročnú trvanlivosť. Úplne bez konzervačných látok a iných chemikálií.

Sterilizované jedlo si uchováva svoju prirodzenú chuť, vôňu a vzhľad spoločne s nutričnými hodnotami a extrémnou trvanlivosťou. Jedlo je v takzvanom tekutom stave, nie je dehydrované, nie je instantné, je pripravené na okamžitú konzumáciu. Stačí ho ohriať.

Bezplameňový samoohrev

To je možné hneď niekoľkými spôsobmi: v kotlíku v horúcej vode, v ešuse nad ohňom či akýmkoľvek varičom. Unikátna je však možnosť tzv. samoohrevu, keď vrecko s jedlom vložíte do špeciálneho ohrievacieho vaku, takzvaného zipper-bagu, pridáte samo-ohrevnú kapsulu a vodu. Jednorazová samo-ohrevná kapsula funguje na princípe exotermickej reakcie nehaseného vápna s vodou. Tá vytvorí teplotu až 100 ° C a horúca para ohreje jedlo aj v náročných podmienkach za 12 minút. Teplé jedlo tak môžete mať kedykoľvek a kdekoľvek bez použitia ohňa či elektriny.

Jedlo Adventure Menu je 100% prírodné, vyrábané ručne, tradičnými postupmi z čerstvých surovín od lokálnych farmárov a poľnohospodárov bez pridávania farbív a dochucovadiel. Vybrané jedlá sú bezlepková, vyrábané z unikátnej zmesi kukuričnej a ryžovej múky.

Výber z domácej aj svetovej kuchyne

Adventure Menu ponúka výber z trinástich druhov veľmi chutných a výživovo hodnotných hlavných jedál (od tradičného hovädzieho guláša so zemiakmi, cez bravčové s knedľou a kapustou, jelenie ragú so zemiakovými valčekmi, pikantný kotlík s bulgurom, mäsové gule s basmati a paradajkovou omáčkou až po kuracie krídla na mede a chilli) vrátane jedla pre vegetariánov (zeleninové rizoto s tofu) a dokonca pre vegánov (Tandoori quinoa).

Na výber sú aj samostatné 100% mäsá bez príloh (morčacie na cibuľke, bravčové na rasci, hovädzie na tymiane). Neoddeliteľnou súčasťou jedálnička sú sladké raňajky (ryžový nákyp, žemľovka). Samostatnú kategóriu potom tvoria desiaty v podobe sušených mias Jerky (hovädzie a morčacie) a zmesí orieškov, sušeného ovocia a sušeného mäsa, tzv. Trail mixov.

Užite si výlet bez škvŕkajúceho žalúdka a obohaťte si pobyt v prírode o zážitok zo skutočne skvelého jedla.

Cena: 5 – 11 €

Nakupujte na www.4camping.sk

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Takmer Ilavská 25-ka Už dlhšie som plánoval atraktívny okruh z Hornej Poruby. Chcel som vybehnúť na Vápeč, Sokol, Vlčinec, a keď sa podarí, rád by som si pozrel aj Sokoliu nad Iliavkou. Na prechádzku som sa vybral v sobotu a zhodou okolností sa práve vtedy išla Ilavská 25-ka. Absolvoval som takmer totožnú trasu naopak, vďaka čomu som niektorých turistov stretol dvakrát za deň. Na poslednej kontrole na Vlčinci mi dokonca chceli dať pečiatku, akurát nemali kam. dnes Martin Knor Strážovské vrchy
Príbeh Pohľadnica Sedím v kuchyni pri okne a obzerám si pohľadnicu. Nenašiel som si ju v poštovej schránke, ale zastrčenú pod dverami svojho bytu. Akási pláž, pár hotelov a lodičky, ale to ma nezaujíma. Zaujíma ma text. „Pozdravujeme z dovolenky a tešíme sa na vás doma. Víno výborné, jedlo úžasné. Všetci sme v poriadku.“ Tak to mi naozaj stačí. Pohľadnica má len jednu malú chybu. Polovica, kde obvykle býva adresa, a aj vrch, kde je zvykom vytlačiť destináciu, chýba. Len akési číslo úplne dolu je to, čo hľadám. Nie že by bola pohľadnica vystrihnutá alebo začiernená, to nie. Je len z polovice materiálu strhnutá. Akoby vyšúchaná mokrým prstom, ale nevadí. Dobre viem, kto mi ju poslal, a dobre viem, odkiaľ je. Som veľmi šťastný. A asi nie som sám. včera Boro Tomis Príbehy
Správa Ministerstvo chce dať ŠOP právo zakázať plošné výruby V stredu 29. mája by sa na rokovanie vlády mala dostať novela zákona o ochrane prírody a krajiny. Ministerstvo životného prostredia (MŽP) ňou chce zakázať plošné výruby v chránených územiach od 2. stupňa ochrany. Štátna ochrana prírody (ŠOP) by mala mať rozhodujúce slovo pri plánovanej i náhodnej ťažbe. Novela obsahuje aj záväzok dosiahnuť bezzásahový stav najmenej na polovici územia národných parkov. 24/05/19 Soňa Mäkká Správy